جاباما
۳۹۳۶۷۳
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

فتح الله زاده: آقای وزیر! سرپل صراط می بینمت

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران گفت: صحبت های امروز وزیر در حد یک مدیرکل بود نه یک وزیر.

کاپ: علی فتح الله زاده درباره بخشی از صحبت های محمود گودرزی که عنوان کرده بود عده ای گعده و گپ دارند و نشریه منتشر می کنند اظهار داشت: ما آن گعده ای که ایشان مدنظرشان هست را نداریم و به دنبال زمین زدن منصوریان نیستیم. منصوریان بازیکن خود من بوده است حالا اینها دارند از بازیکن من و از دست رنج های آن استقلال که بنده مدیرش بودم استفاده می کنند اما مطمئن باشند ما به استقلال می آییم. ما ریگ کف آب هستیم و اینها کف روی آب.

وی در ادامه گفت: از گودرزی انتظار دارم در سطح یک وزیر صحبت کند نه یک مدیرکل. ایشان به گپ و گعده اشاره کرده باید بگویم ما دور هم می نشینیم و صحبت می کنیم اما علیه کسی فعالیت نمی کنیم. مگر همین قریب که در نشست های ما حاضر می شد از طرف آقایان بارها دعوت به همکاری نشد؟ خود آقای قریب قبول نکرد که با اینها کار کند. خود بنده هم گفته ام تا زمانی که گودرزی باشد مسوولیت قبول نمی کنم.

مدیرعامل اسبق استقلال افزود: آقایان به جای این کارها به این سوال جواب دهند که چرا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که در این سال ها هرکدام ۹۰میلیارد هزینه کردند حتی یک جام هم نیاوردند. درباره نشریه هم که ایشان گفته باید بگویم نشریه ما جز احترام به اهالی ورزش کاری انجام نداده است.

فتح الله زاده خاطرنشان کرد: این رفتارها به فوتبال ما ضربه می زند. گودرزی تفکراتی دارد که در حد یک کارمند است نه وزیر. من در یک دوره 6 ساله که مدیریت باشگاه استقلال را عهده دار بودم فقط یک بار آقای هاشمی طبا را ملاقات کردم زیرا آنها آدم هایی چون آقای آقامحمدی و آقای ایروانی را در راس باشگاه می گذاشتند که خودشان یک دولت بودند لذا لازم نبود هر لحظه به دفتر رییس سازمان تربیت بدنی بروند.گودرزی منشی می خواهد نه مدیر. کسی را می خواهد که فقط بگوید چشم.

وی درباره اختلافات اخیر بین رییس هیات مدیره استقلال و مدیرعامل این باشگاه و وتو شدن انتصاب هاشم ساعدی گفت: اولا آقای ساعدی یکی از انسان های شریف است و همیشه اینها دنبال وی بوده اند. وقتی گودرزی با آقای افشارزاده اینگونه رفتار می کند و این صحبت ها را علیه او بر زبان می آورد دیگر امثال ما چه انتظاری می توانیم داشته باشیم. همین گودرزی می گفت خدا کند افشارزاده مدیریت استقلال را بپذیرد و دعا می کرد او بیاید حالا ببینید چه حرف هایی می زند.

فتح الله زاده در پایان گفت:می خواهم از طریق کاپ، یک پیام را به وزیر بدهم. آقای گودرزی چندین بار من را به دیوان محاسبات و قوه قضاییه کشاندید اما چیزی پیدا نکردید. سر پل صراط یقه تان را می گیرم. آنجا منتظر من باشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاجی

      زنده باد حاج فتل ننگ باد بر گودرزی

    • بدون نام

      ولخرجی از کبسه بیت المال کردید حالا طلبکار هستید
      متناسب با هزینه نتیجه نمیگیرید و وعدا پل صراط میدهید ؟

    • salar

      وزیر بی لیاقت
      جوابگوی نتایج المپیک باش لطفا

    • آقایی از همدان

      وزیر هوایی نميخوايم
      وزیر بوئینگی و ایرباسی نميخوايم
      وزیر عملگرا میخواهیم چه استقلالیا چه پرسپولیسیا
      فقط میتونن بشینن تو هواپیما عکس بگیرن
      هواپیما ندیدها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج