۳۹۳۶۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اعطای مجوز ۲۹ کنسرت در یک ماه

واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار متنی گزارش آماری کنسرت ها و برنامه های موسیقایی طی ماه گذشته را ارائه داد.

خبرگزاری مهر: واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار متنی گزارش آماری کنسرت ها و برنامه های موسیقایی سبک های مختلف طی ماه گذشته را ارائه داد. بر اساس این گزارش طی ماه گذشته مجوز ۱۰ اجرای موسیقی سنتی، ۵ اجرای کلاسیک، چهار اجرای موسیقی تلفیقی و ۹ اجرای موسیقی پاپ صادر شد.

گروه «آزاد» به سرپرستی و خوانندگی داود آزاد، گروه «راز و نیاز» به سرپرستی و خوانندگی سالار عقیلی، گروه «بیدل» به سرپرستی و خوانندگی حسام الدین سراج گروه های شاخص موسیقی اصیل ایرانی بودند که در ماه گذشته از دفتر موسیقی مجوز اجرا دریافت کردند.

اعطای مجوز برگزاری کنسرت برای ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی، گروه بین المللی بارتلومی ویتمن در مجموعه سعد آباد تهران از جمله مجوزهای شاخصی بوده که در بخش موسیقی کلاسیک به گروه ها ارائه شده، این در حالی است که در بخش موسیقی پاپ نیز گروه هایی چون گروه سینا حجازی، گروه مهدی یراحی، گروه خوشبختی به سرپرستی و خوانندگی سیامک عباسی، گروه موسیقی همای به سرپرستی پرواز همای، گروه موسیقی دات «ویژه بانوان» به سرپرستی شهره سلطانی، گروه حمید حامی، گروه فریدون آسرایی، گروه محمد محمدیان، اشووان خدابنده لو و گروه ارف به سرپرستی مسعود نظر موفق به دریافت مجوز از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج