۳۹۴۰۰۱
۴ نظر
۵۰۱۳
۴ نظر
۵۰۱۳
پ

سحر زکریا: چشم‌هایتان را باز کنید

یکی از روزنامه‌های صبح کشور طی یادداشتی از صحبت‌های این بازیگر در این برنامه انتقاد کرده بود که چرا یک بازیگر که الگوی نسل جوان امروزی است در یک برنامه پربیننده تلویزیونی با افتخار عنوان می‌کند که در سن چهل و چند سالگی مجرد است...

هنرآنلاین: یکی از روزنامه‌های صبح کشور طی یادداشتی از صحبت‌های این بازیگر در این برنامه انتقاد کرده بود که چرا یک بازیگر که الگوی نسل جوان امروزی است در یک برنامه پربیننده تلویزیونی با افتخار عنوان می‌کند که در سن چهل و چند سالگی مجرد است...

سحر زکریا جمعه هفته گذشته با حضور در برنامه ˝دورهمی˝ مهران مدیری درباره عدم ازدواج خود و زندگی شخصی‌اش صحبت‌هایی مطرح کرد.

سحر زکریا: چشم‌هایتان را باز کنید

بعد از این که سحر زکریا در برنامه" دورهمی" حضور یافت، یکی از روزنامه‌های صبح کشور طی یادداشتی از صحبت‌های این بازیگر در این برنامه انتقاد کرده بود که چرا یک بازیگر که الگوی نسل جوان امروزی است در یک برنامه پربیننده تلویزیونی با افتخار عنوان می‌کند که در سن چهل و چند سالگی مجرد است.

زکریا نیز با انتشار یادداشتی توضیحاتی درباره این موضوع ارائه داد. او نوشت: "متأسفانه بعد از پایان برنامه متوجه شدم صحبت‌هایم در "دورهمی" باعث ایجاد سوءتفاهم در بین برخی شده و شخصی نیز با انتشار یادداشتی لب به اعتراض گشوده که چرا یک بازیگر معروف به خود اجازه می‌دهد در مقابل دیدگان همه درباره وضعیت فعلی خود بدین شکل آن هم با افتخار صحبت کند.

برایم بسیار جالب است که چطور به خودتان اجازه می‌دهید بدون دانستن درست به قضاوت و نوشتن بنشینید. با این حال سوالم از این دوست عزیز این است که کجای حرف بنده ایراد داشت. در حالی که جامعه دیگر، جامعه ۱۰ سال پیش نیست.

شما مثل اینکه از پیشرفت تکنولوژی اطلاعی ندارید. دیگر براى جوانان ما، من و امثال من الگویشان نیستیم. بنده در این برنامه عنوان کردم که ازدواج نکرده‌ام ولی اگر گزینه‌ای مناسب پیدا کردم حتماً در مورد آن فکر می‌کنم. یادمان باشد مردم ما فهم و شعور دارند و ما نمی‌توانیم به آنان در این زمینه درس دهیم.

پیشنهاد می‌کنم کمی در جامعه قدم بزنید و سر از لاک خود بیرون آورید تا متوجه شوید جامعه نسبت به چیزی که تصور می‌کنید تغییرات بسیاری داشته است."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نیره جابری

      آفرین به خانم زکریا هنرمند شایسته جواب منطقی دادند

    • بدون نام

      بعضی ها دنبال بهانه هایی برای پر کردن و فروش روزنامه خودشان هستند وگرنه بعید است خودش از خودش نفهمد که بنده خدا حرفی نزده برو اقا جان بساط خودتو جمع کن

    • بدون نام

      وااا به کسی چه؟

    • ناشناس

      با خانم ذکریا موافقم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج