۳۹۴۰۱۷
۵۹ نظر
۵۰۰۰
۵۹ نظر
۵۰۰۰
پ

بیانیه تند افشارزاده علیه وزیر ورزش

بهرام افشارزاده با انتشار بیانیه ای نسبت به صحبتهای وزیر ورزش و جوانان واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: بهرام افشارزاده مدیرعامل سابق استقلال که از سوی وزارت ورزش به بهانه بازنشستگی کنار گذاشته شد علیه صحبت های روز گذشته وزیر واکنش نشان داد.متن این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار فارس قرارداده شده به شرح زیر است:

بعد از جدایی از وزارت ورزش و استقلال بنا به صحبت نداشتم. هر چند خیلی صحبتها مطرح و تهمت هایی زده شد اما من برای حفظ آرامش استقلال ترجیح دادم سکوت کنم اما ظاهرا این گونه بحث ها تمامی ندارد و من بر خود واجب می دانم که پاسخ این اتهامات را بند به بند و جمله به جمله بدهم.

در ابتدا آقای گودرزی را به عنوان یک دکتر ، استاد دانشگاه و وزیر مملکت دعوت به رعایت اخلاق و صداقت می کنم.

**ایشان در صحبتهای خود گفتند افشارزاده به علت اینکه هزینه زیادی به بیت المال تحمیل کردند از او رضایت نداشتم.

سوال این است که من چه هزینه ای به بیت المال تحمیل کردم؟ تاکید در استفاده از بیت المال توسط آقای گودرزی صحبت جالبی است ! من در مورد بیت المال و عملکرد وزارت ورزش حرف های زیادی برای گفتن دارم که لزومی ندارد در اینجا به آنها بپردازم.

جالب است پرداخت چندین فقره وام های چند ده میلیونی در وزارت ورزش در حالی که کمبود بودجه را داشتیم بیت المال نیست اما 850 روز صادقانه و بدون دریافت حقوق برای استقلال زحمت کشیدن اینجانب جفا به بیت المال است ؟!!!

**ایشان گفتند من ۲۸ میلیارد تیم بستم و پرسپولیس تیم خود را با ۱۵ میلیارد بسته است.

این صحبتها نشان دهنده علاقه گودرزی به پرسولیس است. لیستی که ما اعلام کردیم، حقیقت ماجرا است در حالیکه باشگاه پرسپولیس بیش از 22 میلیارد خرج کرده ( رسمی و غیررسمی) و رقم اعلام شده رسمی باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ 18 میلیارد است اما جالب اینجاست که آقای گودرزی به دلیل تعصب و علاقه مندی بیش از حد به پرسپولیس 18 میلیارد را در مصاحبه 15 میلیارد یاد می کند. در مورد این رقم های اعلامی من قصد دخالت در امور پرسپولیس را ندارم اما شائبه های بسیار زیادی در مورد رقم های بازیکنان این تیم مانند وحید امیری، جلال حسینی، بیرانوند، علی پور، امید عالیشاه ، طارمی ، رضاییان بوده و آیا پول رضایتنامه گولچ ، طارمی و رضاییان در حسابها آمده است یا خیر ؟

همگان قبول دارند که این ارقام، ارقام واقعی نیست. چگونه در پرسپولیس این ها دیده نمی شود و آقای گودرزی از رقم ۱۵ میلیاردی صحبت می کند. من حقیقت را گفتم و شان هوادار استقلال را جذب بهترین بازیکن و مربی می دانم. شک نکنید تیمی که پرسپولیس بسته اگر بیشتر از استقلال هزینه نکرده باشد، کمتر از ما نیست. مبالغ ثبت نشده پرسپولیس در حساب ها همان قرارداد استیل آذین ایرانیان در پشت پیراهن پرسپولیس است.

نکته دیگر از 28 میلیارد بودجه استقلال، میزان 6 میلیارد هزینه جاری باشگاه شامل اردو، هتل، سفر، حقوق کارمندان و غیره است که قطعا پرسپولیس نیز این هزینه ها را دارد و باید در طول فصل هزینه کند و با اضافه کردن این ارقام به هزینه های پرسپولیس تفاوتی میان هزینه های دو تیم نخواهد بود.

سوال بعد این است که آیا رضایت نامه مهدی طارمی از باشگاه ترکیه ای بدون هزینه بوده است؟ برای رضایت نامه گولچ مبلغ ۱۰۰هزار دلار را چه کسی پرداخت کرده است ؟

آقای گودرزی شما وزیری هستید که فقط در یک نقل عدد بودجه پرسپولیس 20% تفاوت ایجاد کردید و رقم 18 میلیاردی اعلام شده پرسپولیس را 15 میلیارد اعلام کردید و هزینه های جاری این تیم را فراموش کردید پس اجازه بدهید در بسیاری دیگر از اعداد و نظرات شما تشکیک کنیم.

**ایشان گفته اند که زد و بندهایی از طرف من انجام شده تا مردم در برابر وزارت ورزش جمع شوند.

من منظور ایشان را از این موضوع نمی فهمم و نمی دانم که این الفاظ چه معنایی دارد. اگر سند یا اعترافی دارند که من افراد را برابر وزارت ورزش جمع کرده ام باید منتشر کنند و این موضوع را اثبات کنند در غیر این صورت مطرح کردن این صحبتها تهمت های بی پایه و اساس است.

**گودرزی گفته است که گران ترین مربیان در استقلال جمع شده اند.

آیا بر اساس رقم اعلام شده مربیان از سوی سازمان لیگ سرمربیان و کادر فنی استقلال گران تر از پرسپولیس است؟ سرمربی استقلال بر اساس اعلام سازمان لیگ حتی جز سه قرارداد گران لیگ نیز به شمار نمی رود و ای کاش ایشان پیش از مطرح کردن این صحبتها جنبه انصاف را رعایت می کردند و با مطالعه بیشتری صحبت می کردند . هر چند مشاورانی که به ایشان مشورت می دهند سررشته ای از فوتبال و تیمداری ندارند .

**ایشان در مورد هیات مدیره استقلال صحبت کردند و گفته اند که هیات مدیره از قراردادها خبر نداشته است.

تمام مصوبات هیات مدیره موجود است و تک تک قراردادهای ما با بازیکنان با آقای جهانیان هماهنگ می شد. جالب است بدانید که یک سری از بازیکنان مانند امید ابراهیمی، خسرو حیدری و بختیار رحمانی، وحید امیری و ... را شخص آقای جهانیان با آنها مذاکره داشته اما حالا ادعا می کنند که ما در جریان نبودیم. من استقبال می کنم آقای گودرزی این موضوع را از طریق مسائل قانونی پیگیری کنند تا تکلیف این اتهام مشخص شود.

**ایشان گفته اند بازیکن ۱۲۰ میلیونی در استقلال ۹۰۰ میلیون پول گرفته است.

آقای گودرزی از شما به عنوان وکیل مدافع پرسپولیس می پرسم باشگاه پرسپولیس وحید امیری 200 میلیونی ( طبق اعلام آقای قنبرزاده -مدیر مورد تایید شما - به سازمان لیگ ) را با چه هزینه ای قرمز پوش کرده است؟ برای این بازیکن نزدیک به دو میلیارد خرج شده و البته که قرارداد این بازیکن 950 میلیون تومان ثبت شده اما هرگز به 10 برابر شدن این قیمت ها اشاره نمی کنید؟

آقای گودرزی بحث هایی را مطرح کرده که من می توانم اتفاقا سوالات خوبی از ایشان بپرسم.

**ایشان گفتند که در این بین اتفاقاتی رخ داده و افرادی در این میان از ارقام نجومی سود بردند.

ما منتظر هستیم که ایشان این افراد را اعلام کند و بگویند که آیا در پرسپولیس نیز که ارقام قراردادها تا چند برابر افزایش یافته آیا افرادی سود برده اند؟ یا توضیح دهند پرونده بازیکنان اوکراینی که در برنامه ۹۰ نحوه ورود آنها به ایران مشخص شد، به کجا رسید؟

**آقای گودرزی گفته قرارداد را کم کنید و من فضایی را ساختم تا به ایشان توهین شود.

آقای وزیر در ماجرای پرسپولیس و علی دایی نیز من بودم و افشارزاده باعث ناسزا گویی هواداران به شما شد؟

آیا در زمان اختلاف با کی روش که مردم به شما در صفحات مجازی رئیس جمهور ناسزا گفتند آنجا هم افشارزاده حضور داشت؟

من فکر می کنم این صحبتها فرافکنی است و باز هم به مانند یک برادر بزرگتر از نظر سنی به ایشان توصیه می کنم که اخلاق را رعایت کند.

**آقای گودرزی در ادعایی عجیب گفته اند پرسپولیس برای دولت هزینه نداشته است.

آیا باشگاه پرسپولیس که گفته اید یک ریال هزینه برای دولت نداشته به صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان از فصل گذشته بدهکار نیست؟ بدهکاری به این صندوق دولتی آیا بدهکاری به بیت المال نیست؟

**ایشان درباره بحث اسپانسرینگ باشگا نیز موضوعاتی را مطرح کردند.

اسپانسر سال اول حضور من در استقلال را خود شما به ما معرفی کردید که تمام و کمال به تعهدات خود عمل نکرد و برای ما دردسر ساز شد. رقم قرارداد ما با اسپانسر برای فصل های گذشته نیز با نظر هیات مدیره و نظر شخص جنابعالی و آقای سجادی عمل شده است.

ما فقط بیش از 3 میلیارد تومان از بدهی های گذشته به بازیکنان خارجی پرداخت کردیم . بیش از 10 میلیارد تومان بدهی از گذشته به اشخاص و شرکت های داخلی پرداخت کرده ایم .

**در مورد نتیجه گرایی و برکناری مظلومی ما در نهایت متوجه نشدیم که آقای گودرزی نظر هیات مدیره را قبول دارد یا خیر.

برکناری مظلومی نظر شخصی من نبود و اعضای هیات مدیره به آن رای دادند. ما در تمامی عزل و نصب مربیان با نظر شخص آقای گودرزی عمل کردیم. در برکناری آقای مظلومی من حتی عضو هیات مدیره نیز نبودم و اگر آقای گودرزی انتقادی دارند به هیات مدیره انعکاس بدهند زیرا رئیس هیات مدیره بارها می گفتند که نماینده تام الاختیار وزیر در استقلال است و حتی ایشان ابتدا در دفتر شخصی خویش در سعادت آباد با منصوریان جلسه پنهانی و محرمانه گذاشت و به وی پیشنهاد مربیگری استقلال را داد .

**ایشان از کمک به استقلال و منصوریان صحبت می کنند

در حالی که رئیس هیات مدیره شما بود که بعد از باخت های منصوریان به دنبال استخدام و بازگشت فرهاد مجیدی بود و با برادر او برای بازگشت به استقلال جلسه گذاشت و حتی پیغام هایی به دوستان داده بودند .

**آقای گودرزی در مورد افرادی گفتند که با گعده و گپ به دنبال زمین زدن استقلال هستند.

این ها همان افرادی هستند که رئیس هیات مدیره شما به دنبال حکم انتصاب این آقایان در استقلال است و آیا نباید قبل از رسانه ای کردن این صحبتها به این موضوعات توجه داشت؟
آیا در اختلاف این آقایان با افتخاری که در مصاحبه اش به آنها اشاره کرده ، مقصر افشارزاده است ؟!!!

البته آقای گودرزی جز خودش هیچ کس را قبول ندارد و همه را متهم می کند . افشارزاده ، فتح اله زاده، کفاشیان، تاج، اسلامیان، رویانیان، رحیمی، نژادفلاح، عابدینی، هدایتی و ... همگی بد هستند و فقط آقای گودرزی خوب .

این افکار عمومی هستند که درباره افراد قضاوت خواهند کرد و من قضاوت را به مردم می سپارم .

باز هم می گویم قصدی برای حرف زدن نداشتم اما زمانی که مصاحبه آقای وزیر را خواندم دیدم که تهمت ها و موارد نادرست زیادی مطرح شده و چون ایشان به مقایسه با پرسپولیس پرداختند مجبور به دفاع از خود، مجموعه استقلال و بیان واقعیت ها هستم. طاهری برای پرسپولیس زحمت کشیده و این ارقام حق تک تک بازیکنان پرسپولیس است وجوانان پرسپولیس لیاقت بهترین دریافتی ها را دارند و صحبت من این است که آقای وزیر همه واقعیت را مطرح کنند و در این میان هواداران عزیز استقلال را مایوس نکنند . بازیکنان استقلال لیاقت بهترین ها را دارند و این شائبه را ایجاد نکنیم که بازیکنان و مربیان استقلال شایستگی این قراردادها را ندارند اما دیگر بازیکنان در دیگر تیمها هر رقمی که خواستند می توانند بگیرند.

زمانی که صحبت های ایشان را خواندم فکر می کردم یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس این سخنان را به زبان آورده و نکات زیاد دیگری نیز وجود دارد که در صورت پاسخ آقای گودرزی و هر یک از دوستان ایشان در وزارت ورزش آنها را بازگو خواهم کرد. نکاتی که در جلسات مختلف و شورای معاونین توسط ایشان گفته می شد و ... .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میلاد

      آقای افشارزاده معلومه خیلی سوختیا
      چیکار به پرسپولیس داری

    • محمد علی رمضانی

      با سلام.....همه مردم می داند که وزیر ورزش پرسپولیسی هست و خدا جای حق نشسته وقتی استقلال میخواستم بازیکنان خوب را بگیرد وزیر دستورات جلو نقل و امتیازات استقلال را بگیرید . اقای افشار زاده شما آن وقت باید این حرفها را میزدی. ..اقای طاهری میر پرسپولیس نسبت فامیلی با اقای گودرزی دارد و همه می داند...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بشین باووووووووووووووووووو
        باز دستتون رو شد به زمین و زمان چرت و پرت بگین خخخخخخخخ

    • بدون نام

      فقط همینو میدونم تو این مملکت هرکس به فکر جیب خودشه

    • بدون نام

      دمش گرم

    • بدون نام

      افرین به افشارزاده ...

    • بدون نام

      اخه طارمی بازیکن خود پرسپولیس بوده وبا تیم ترکیه ای قراردادی نداشته که بخواد رضایتنامه بگیره نکنه واسه بازیکن خودش باید درخواست رضایت نامه میداد؟چرا نمیگی تو قرارداد کاوه رضایی وبختیاررحمانی ابهام هست چرا نمیگی چطور باقری که بازیکن 150میلیونی بوده میاد900میلیون میبنده اگه زیادتر نباشه چرا نمیگی چطور کنعانی با900میلیون که صددرصد بیشتره میاد قرارداد میبنده چطور حاج محمدی سکونشین یک میلیاردو صد میگیره بختیار یک مگه میشه مگه داریم

    • معین

      گودرزی لنگی حیا کن وزارتو رها کن* آقای داش افشار شما واسه اس اس کبیر زحمت کشیدی و همه میدونن لنگی های کیسه کش چقد خبیس هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو تو بشکه تا از ته جدول پرت نشدی جیگررررررررر

    • فریبا

      بازم استقلال سروره پرسپولیسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این چی میگووووووووووووووووود؟

    • بدون نام

      اقای محترمی که میگی وزیر پرسپولیسی هست چطور 8 سال احمدی نژاد استقلالی همه جوره حمایتتون کرد چیزی نمیگفتی حالا طاقت ندارین یه وزیر پیدا شده نمیزاره مسئولین استقلال از بیت المال کنن .بسوزین

    • بدون نام

      عاموازخودت دفاع کن ازدیوارپرسپولیس بالانرو.

    • رامین هاشمی

      من نه پرسپولیسی هستم ونه استقلالی اما حرفهای اقای افشارزاده را به حقیقت نزدیکتر میدانم چون وزیر پیشتر هم ناتوانایی خودشو گردن دیگران مینداخت

    • بدون نام

      به خدا حیفه این پولها صرف بازیکنان بشه، مگه چه سودی برا مملکت دارند

    • بدون نام

      درود بر شرفت مرد

    • رضا

      وای بر سر این دولت با این وزیر ورزش باور کنید بقیه وزارا هم مث همین هستن همش باند بازی هستش

    • بدون نام

      اخه یکی نیس بگه به ارتش سرخ چیکار داری اگه خیلی مردی از خودتون مایه بذارید کیسه های چرکین.

    • بدون نام

      نمایندگان مجلس چرا به وظیفه شان عمل نمی کنند چرا این آقا را استیضاح نمی کنند جناب آقای روحانی شما چرا ابن وزیر را برکنار نمی‌کنید

      پاسخ ها

      • ناشناس

        چونکه اینا همشون دستشون توی یه کاسه هست

    • بدون نام

      اقای افشارزده لطفا انقدر مته به خشخاش نزن لطف خودت رابااشگاه بزرگ پرسپولیس مقایسه نکن اینقدر درمورد این باشگاه پرطرفدار ودوست داشتنی فرا فکنی نکنید مگر زمان شما نبود که به اوردن بازیکنان بالای یک میلیاردی مثل اقایان کاوه رضایی وباقری وبختیار رحمانی بمب می ترکاندی از این بمب هایی که اوردی تا پایان هفته هفتم چه نتیجه ای گرفتی بجز هفت امتیاز گرفت لااقل پرسپولیس به قول شما اینقدر خرج کرده تاکنون پانزده امتیاز جمع کرده وفقط بااختلاف سه گل در رده دوم جدول است مگر فصل گذشته شما نیم فصل صدر جدول نبودید که درنیم فصل دوم باغرش شیری به نام پرسپولیس به رده سوم جدول نزول کردی پس لطف کن انقدر در کار پرسپولیس دخالت نکن وحاشیه سازی نکن سرت تو لاک خودت باشه

      پاسخ ها

      • ناشناس

        جک قشنگی بود

    • علی

      پرسپولیس کبیر هر چی خرج کرده ما هواداراش دادیم به استاد خرج آقای افشارزاده هم مربوط نیست بعدشم خرج ما برگشت داشته برا شما چی؟؟؟

    • بدون نام

      درود بر شرفت بهرام خان .من نمیدونم این آقا دیگه چجوری باید بگه لنگی هستم .بابا ملت داره داد میزنه .خوب یه کم تو تمرین هاتون تشویقش کنید.

    • علیرضا بابایی

      انگار استقلالیها بغیر از پرسپولیس موضوع دیگری ندارند. پرسپولیس تیم محبوب مردم و مسئولین است. تا کور شود هر آن کس که نتواند ببیند

    • بدون نام

      شما که وزیر را پرسپولیسی میدانید با تجمع جلوی وزارت تایید خرید های میلیاردی را گرفتید که همان خریدها الان شده اند جنس روی دست مانده
      شما همان باشگاه بودید که زمان فتح ا... زاده مدام بمب می ترکوندین و کسی حرفی نمیزد
      داور به نفع میگرفت و با بازیکنان تیم رقیب قبل از مسابقه صحبت از انتقال به استقلال میکردید کس حرفی نمیزد
      حالا یکی امده میگوید زیاد خرج کردید اعتراض میکنید؟
      ضمنا هزینه جاری هم کم کنید باز 7 میلیارد اضافی خرج کردید برای رتبه ته جدول

    • عبدالله

      ناراحت نشیداقاشماحساب همه چیزرامیکنیدغیرازاینکه مردم هم نادان نیستندوخیلی چیزهامی دانندازجمله اینکه مدیران عامل باشگاههاازبعضی قراردادهاسهم زیادی دارندوقتی یابازیکن ذاقارت دوپولی راقراردادمیلیاردی می بندیدجای تامل دارد...

    • فرشاد

      همه میدونن هرسال استقلال بیشتزپرسپولیس خرج میکنه.حالاامسالوپیشکش.سال های قبل چی؟بدون استثنا

    • محمد

      نه شما را خداوزیرورزش رابیکارنکنید☺.ک
      یسه کشها تیم ندارید ولخرجی میکنید بعددولت راباتمام وزیرانش زیرسوال میبرید.مدیریت ندارید.بعدچه کارباپرسپولیس مادارید

    • بدون نام

      ورزش خوبه ولی هزینه های میلیاردی نباید بخاطرش انجام داد بجای همین تیمهای فناوری راه بندازن فنهایی که تو سر بعضیها میگذرن عملی کنن تا تمام مردم از اسایش و رفاه بهره ببرن نه میلیارد میکنن تو جیب یه نفر اونم خونه و ماشینش که تامین شد دیگه نمیدونه با پولهای باد اورده چکار کنه ملتمونم تو یه صفحه مانیتور که رو پراید باشه موندن یه سیستم جدید رو ماشین و هر وسیله ای که دائم باهاش سرو کار داریم موندن ... یه چیزی بسازن کمترینش بیاد ایران بگیم بهههههههههههه ببین چی ساخته یا بریم در مغازه بگن این جنس امریکاییه با کله بخریم حالا یکی هم که یه ایده ایی داره میخاد عملی کنه ایقد سوال پیچش میکنن که یادش میره چی میخاسته بسازه اخرش میگن برو دست خدا این کارا بازار نداره ...
      هی مسئولین...

    • بدون نام

      آقای وزیر پرسپولیس! ده سال هست پرسپولیس هزینه نجومی کرد اما شما ندیدی. امسال هم هزینه آنها بیشتر بوده لابد میگویید بودجه کشور را خرج استقلال کردند و پرسپولیس بودجه را تأمین میکنه.
      فعلا که مدیران طرفدار تیم رقیب را در باشگاه ما منصوب کردید تا .......

    • بنیامین

      من کاری به استقلال و پرسپولیس ندارم ولی وزیر ورزش بارها خودش نشون داده مثلا در رابطه با تیم ملی و... بارها دخالتهای بی موردی داشته ایشون،باید درود فرستاد به اقای افشار زاده برای اینکه حرفش حقه،بازم تاکید میکنم کاری به استقلال و پرسپولیس ندارم ولی چرا باید وزیر یک مملکت از یک تیم حمایت کنه و یک تیم دیگه تخریب کنه؟!

    • بدون نام

      اﮔﺮاﻓﺸﺎﺭﺯاﺩﻩ ﻣﺜﻞ ﻭﺯﻳﺮﻭﺑﻘﻴﻪ اﻫﻞ ﻻﺑﻲ ﺑﻮﺩاﻻﻥ ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﭘﺴﺖ ﺭﻭﺩاﺷﺖ

    • منطقی و باانصاف

      از سال 92که استقلال قهرمان لیگ برترشد و گودرزی وزیر ورزش شد و فتح الله زاده رو برکنارکرد و هیئت مدیره جدید انتخاب کرد تا به امروز استقلال نتیجه نتونسته بگییره و تیم ودارن اعضای هیئت مدیره داغون میکنن. اقای گودرزی شما که لنگی هستی باش اما لااقل به هواداری تیم رقیب احترام بذار . جالبه استقلال با سرمربی و مدیرهای قبل ازشما همیشه بی حلشیه بوده اما اونقدر حاشیه هاروزیادکردین که حتی ادمی مثل قلعه نویی هم ازش برنیومد.پرسپولیسیها خوشحال نباشن چون واقعا مشخصه که عزم وزیر و رفقای لنگیش واسه زمین زدن استقلال جزم شده. ...

    • خسروحیدری

      پرسپولیسی ها همیشه ازروی تعصب بیجا ازافرادخبیس و معلوم الحال همیشه دفاع میکنند. افشارزاده حرفاش کاملا منطقی هستش ودرجملاتش گفت این پولها نوش جان بازیکنای پرسپولیس. مشکل خرج پرسپولیسی ها نیست مشکل اینه که به وضوح آقای گودرزی داره استقلال و زمین میزنه. علی منصوریان بد مظلومی هم بدبود که پارسال جلسه خای مخفیانه اعضای هیئت مدیره که ازگماشته های گودرزی هستن پدر تیم و دراورد وحاشیه ها باعق شکست سنگین توداربی و کوتاه موندن دست تیم ازدوجام شد.فصل قبل وقتی گودرزی دید مظلومی داره نتیجه میگیره به هردری زد تا تیم و زمین بزنه.امسال هم که میرن با فرزادمجیدی توهفته چهارم لیگ جلسه میذارن. قلعه نویی بزرگ و که حاشیه هارو جمع میکرد و اینازمین زدن و تیمی که قهرمان شد دوفصل پشت هم پدرش و دراوردن.دوستان پرسپولیسی یکم تعصب و کناربذارین.ازرویانیان کلاش هم همینجور کورکورانه دفاع میکردین و خام حرفای مفتش شدین که .....اون رویانیانم استقلالی بود اگه یادتون باشه.این بازیا واقعا کثیفه.چه برای استقلال و چه برای پرسپولیس

    • علی فتح الله زاده

      آخه تو مدیر بودی که گذاشتنت تو استقلال تو کاسب بودی آقای افشار زاده

    • ناشناس

      اون دوست پرسپولیسی که میگه طارمی بازیکن پرسپولیس بود معلومه هیچی ازفوتبال نمیدونه. طارمی قرارداش با لنگ تموم شده بود و اول فصل گفته بود میرم خارج ازایران.بعدش باریزه اسپورقرارداد امضا کرد که عکسشم توگول میتونی سرچ کنی ببینی.درضمن مگه میشه یه بازیکن قراردادامضانکنه و بره با تیم تمرین کنه.رضاییانم همینطور. مسئولین ریزاسپورعاشق جمال لنگیا نبودن که قرارداد طارمی و بدون دریافت پول فسخ کنن. قطعا طارمی و از ریزه اسپور خریدن دوباره.معلومه خبرهای اولیه فوتبال و هم دنبال نمبکنی.چون طارمی قبلا بازیکن لنگ بوده بدون دریاعت پول اونا میان قرارداد طارمی و رضاییان و فسخ میکنن؟اینم ازمنطق لنگیا

      پاسخ ها

      • ایرانبان

        شیفته تربیتت شدم .... کاملا معلومه طرفدارا چه تیمی هستی چون نوع حرف زدنتون عین همه ... تو قرارداد طارمی با باشگاه ترک رادیدی؟ این قطعا که میگی خیلی برام جالبه ... قطعا اینو خریدن ... .

    • امید

      آقای افشارزاده ..... حرف زدن از باشگاه پرسپولیس و متهم نمودن پرسپولیس و شریک تراشیدن برای جرمی که مرتکب شده اید ، رفتار بسیار زشتی است که از شما آنقدرها هم بعید نیست. عوام فریبی را فراموش کنید . ....

    • بدون نام

      ﺁﻗﺎﻱ ﺭﻳﻴﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭﻭﺑﻘﻴﻪ ﻛﺎﺑﻴﻨﻪ اﺵ اﮔﻪ اﻳﻨﺠﻮﺭاﺩاﻣﻪ ﺑﺪﻥ ﺑﻪ اﻣﻴﺪﺧﺪاﺑﺎﻳﺪﺳﺎﻝ ﺩﻳﮕﻪ .......اﻧﺸﺎاﻟﻠﻪ ﺧﻮاﻫﻴﻢ ﺩﻳﺪ!!!!!!

    • بی نام

      این دوتا باشگاه برای بعضی ها نون دونی شده، چرا آنها را خصوصی نمی کنند که طرفدارای دوتیم بخاطر این صحبت‌ها بهمدیگه فحاشی میکنند، طرفدار های دو باشگاه هشیار باشید.

    • عزت چشم براه

      آگه پرسپولیس هزینه کرده بازیکنان هم انتظارات هوادار و سرمربی راجلب کرده اما شما چی افشارزاده

    • آبی آبی

      گودرزی بارهای بار ثابت کرده که پرسپولیسیه. استقلالیها بیان کمپین مخالفت با وزیر ورزش رو راه اندازی کنن. رییس جمهور یا باید عوضش کنه یا اینکه استقلالیها بهش رای ندن. افتخاریم که پرسپولیسه آوردن واسه استقلال که استقلالو خراب کنن

    • محسن

      چرا استقلال لی ها این همه بلبا میکنید چون وزیرورزش حرفی بر علیه استقلال زده شد پرسپولیسی استقلال واقعا باشگاهی هست که پول بیت‌المال رو حیف کرده مدیر سابق این تیم چرا پرسپولیس رو میکشه وسط البته دوتا باشگاه هم به نظر من باید جمع آوری بشن کلا فوتبال ایران باید تعطیل بشه پول ملت صرف چی میشه

    • فریبا

      خیلی سوخته اید کیسه کش های ...

    • بدون نام

      ول کنه پست و میز نیست...

    • جواد

      دلم به حال پرسپولیسیا میسوزه که هنوز در حسرت یکی از ستاره های روی پیراهن ما هستند.

    • بدون نام

      من خودم یه استقلالیم ولی خداییش اصلا فکرکردین چرااین دوتاتیمو خصوصی نمیکنن اصلا فکر کردین این همه پول تواین دوتا مثل اب خوردن هزینه میشه ولی برای وام دادن بهیه زوج تازه ازدواج کرده باید از هفت خوان رستم ردبشن چرادرست فکر نمی کنید چرا اینقدر هم دیگه به کارهای نکرده متهم مکنید خداییش تا بحال گفتن این مزایا برای طرفدارای این دوتاتیم تاکی باید شماهارو به جون هم بیندازن خودشون ببت المالو بالا بکشن بعدش بگن اره خرج فلان تیم شد خداوکیلی یه خورده منطقی فکرکنین بازم میگم من یه استقلالیم ولی حرفم اینه که تعصبامونو جای خوب خرج کنیم نه برای هیچ وپوچ

    • salar

      دوستای لنگی نگید چرا از تیمتون میگه چون دوتاتیم مال دولتن و اگه قرار باشه شفاف سازی کنن نام هردوتاتیم باید گفته بشه
      بعدشم انقده ک شما و روزنامه پیروزی درحق استقلال و استقلالیا دشمنی میکنید ما نمیکنیم کافیه پیگیر اخبار استقلال باشید و ببینید چقده از هوادرای فهیم لنگ میگن و نظرات بی سروته میدن
      کافیه برید ارشیو روزنامه پیروزی و ببینید تیترهای این روزنامه رو
      دشمنی و بی ادبی رو ترویج نکنید لطفا

    • امیر

      اینجا واقعا مسئله استقلال و پرسپولیس نیست. ... وزیری که به زور به دولت تحمیل شده، و تا به حال بدترین عملکرد ممکن را در هر زمینه داشه است. آخه شما کدام وزیر را سراغ دارید که تا این حد ... وزیر ورزش در حوزه ی جوانان که هیچ کاری نکرد، کاش دست کم گزارش از عملکردش در حوزه ی ورزش می داد. آیا واقعا در زمان وزارت ایشان کوچک ترین بهبودی در اوضاع ورزش احساس می شود؟ همه حرفهای عوامانه ایشان را درباره رتبه ایران در جام جهانی به یاد دارند. از کیروش گرفته تا رئیس کمیته ملی المپیک تا همه ارکان فدارسیون فوتبال و دیگر فدارسیون ها با این وزیر زاویه دارند.

    • احمد

      به نظر من چون سران فوتبال ایران پرسپولیس هستند و پرسپولیس هم از قدیم الایام کثیف است فوتبال ایران پیشرفت نمیکند

    • کاکتوس

      راست میگه بنده خدا...مگه امیری تو نفت چقدر میگرفت الان چقدر گرفته ؟ پول بیرانوند و سید جلال از کجا اومده ؟
      باشگاه ترک بیکار بوده بازیکن بگیره بعد بازیکنه بیاد بگه من میخوام برگردم تیم قبلی بعد اونا هم بگن اشکالی نداره عزیزم مرسی که این چند روز به تمرین ما سر زدی !!!!!

    • درود بر کارگران و کشاورزان

      بازیکنان فوتبال ایران بازیشان دو ریال نمی ارزد وارزش تماشا کردن فوتبال را ندارند در دربی دیدیم وبه همه ثابت شد ولی قرادادهای میلیاردی می بندن با باشگاها از جیب بیت المال حق مردم ایران باید و باید ورزش در ایران کلا به بخش خصوصی واگذار گردد والسلام نامه تمام

    • بدون نام

      نه ک شما کیسه کشا خیلی تمیز هستین واقعا براتون متاسفم که از ماله ارتش سرخ بالا میرید زنده باد ارتش سرخ اسیا.

    • سعید

      واقعا اقای گودرزی .... متاسفم کاش دولت به ورزش اهمیت بیشتری میداد.

    • فرشید

      اگه آقای افشارزاده بجای سرک کشیدن و کنجکاوی کردن در امورات باشگاه پرسپولیس، به کار خودش که همانا مدیریت باشگاه استقلال بود میرسید حتما در کارش موفق میشد


      به آقای طاهری هم توصیه میشود که از اطلاعات و آگاهی های آقای افشارزاده از مسايل باشگاه پرسپولیس استفاده کنه

    • فرشید

      آقای افشارزاده درمورد مبلغ قرارداد کاوه رضايی و حاج محمدی و افشین و.....هم اگه توضیح بدن بدک نیست.

      اما چون همش درحال سرک کشیدن و فضولی در امورات پرسپولیس بوده،احتمال به یقین نمیدونه

    • ناشناس

      آقای ایرانبان من بی ادبی نکردم.درضمن توصحبتام گفتم تو گوگل سرچ کنی عکس طارمی و رضاییان موقع امضا قرداد هست و حتی طبق رسم بعداز عقد قرارداد پیراهن باشگاه ریزه اسپور و دست گرفتن و عکس گرفتن. درضمن اطلاعات شما معلومه خیلی ناقصه این حرفاروجایی نزنین یه بازیکن واسه چی باید بدون عقد قراردادبره با تیم تمرین کنه اونم تو اروپا. برین اخبارو یه دوره کنین ببینین طارمی قراردادامضاکرده یا نه. بعدشم طارمی بازیکن پرسپولیس نبوده بازیکن ازاد بوده.اون رضاییان بود که قرارداد با لنگ داشت و رفت یه طرفه فسخ کردو رفت ترکیه بعد با فحش و فضاحت هم طارمی هم رضاییان برگستن.اگه به ثرفشون بود و اون تیم،تیم خوبی بود حتما میموندن.درضمن هم باشگاه استقلال و هم پرسپولیس مال وزارت ورزش هستن و قطعا قراردادهای ثبت شده تو سازمان لیگ واقعی نیستن. حالا با این تفاسیر اختلاف شونم فاحش نیست و اون چیزی که به ثبت رسیده زیر یک میلیاردتومن هست اما جالبه وزیر ورزش واسه اینکه پرسپولیس زیر سوال نره میاد هجده میلیاردی که خودشون قبت کردن و سه میلیاردش و کم میکنه.یادمون باسه چهارتا از وزیرهای پیشتهادی روحانی تومجلس رای اعتمادنیاوردن و گودرزی یه جوری تحمیل شد. گودرزی همون ادمیه که توانش و برای بیرون کردن کارلوس کیروش گذاشته بود

    • بدون نام

      واقعا بنازم به غیرت آقای افشار زاده ،گودرزی آدم درستی به خدا اصلا قیافه اش داد میزنه ،واقعا برای اقای گودرزی متاسفم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج