۳۹۴۱۵۳
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

انتقاد از سوال مهر روحانی

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از سوال رئیس جمهور در نطق آغاز سال تحصیلی در خصوص خشونت انتقاد کرد و گفت: کشور ما دارای امنیت و ثبات پایدار است.

خبرگزاری مهر: ر جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات آغاز سال تحصیلی را به دانش آموزان، فرهنگیان و دانشجویان تبریک گفت.

عضو فراکسیون ولایت ضمن تشکر از نطق رئیس جمهور در سازمان ملل گفت: انتظار داشتیم رئیس جمهور در نطق خود در سال تحصیلی جدید، موضوع رتبه‌بندی فرهنگیان، راهکارهای اجرای سند آموزش و پرورش را مدنظر قرار دهد و به جای اینکه موضوع خشونت را در سوال مهر دانش آموزان طرح کند، از امنیت و مقاومت ملت ایران، سند بنیادین آموزش و پرورش و سبک زندگی ایرانی و اسلامی سوالی را مطرح کند؛ زیرا در کشور ما مشکل خشونت وجود ندارد.

وی افزود: انتظار داشتیم در برنامه ششم توسعه، مشکلاتی مانند مدارس فرسوده، بازنشستگی فرهنگیان و حقوق فرهنگیان مورد بررسی قرار گرفته و در خصوص فساد در صندوق فرهنگیان فکری شود.

زاهدی اضافه کرد: وزارت علوم درگیر مسائل فرهنگی و سیاسی حاشیه‌دار شده است و با توجه به فضای انتخاباتی سال آینده، این حاشیه‌سازی‌ها می تواند موجب ایجاد مشکلاتی برای این وزارتخانه شود.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات با انتقاد از عدم حل مشکل جایابی دانشجویان بورسیه گفت: هر روز این نخبگان به ما مراجعه می کنند، چرا وزارت علوم با سرنوشت جوانان نخبه بازی می کند؟ سیاسی‌بازی را کنار بگذارید.

وی در آستانه ماه محرم از روحانیون و وعاظ خواست انحرافات اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی را در جلسات خود تبیین کنند و گفت: شیعیان انگلیسی تمام تلاش خود را در دو ماه محرم و صفر برای اختلاف‌افکنی میان شیعیان و اهل سنت می کنند.

نماینده مردم کرمان از دولت خواست حقوق شهدای منا را پیگیری کنند و اظهار داشت: باید برای اداره حرمین شریفین شورایی متشکل از کشورهای اسلامی تشکیل شود.

زاهدی در پایان ابراز امیدواری کرد: دولت برای پیوستن به گروه اقدام مالی مشترک به گونه ای عمل نکند که دچار خودتحریمی شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مثل کبک سرتون را کردین توبرف کی گفته خشونت وجود نداره

    • بدون نام

      اصلا حضرت اقا خشونت اصلا چیه خوردنیه این نشان میدهد که مسیولین اصلا در عولم دیگری سیر میکنند عوالم زمین پول و .... . .

    • بیطرف

      هه میگه خشونت نیست. آقای نماینده که معلوم نیست چکارکردی تانماینده بشی اولا بتوچه ربطی دارد دوما فهم ودرک گفته های رئیس جمهوررونداری چرااظهارنظرمیکنی سوما اگه خیلی فهم نمایندگی داری برویه فکری به حال خریدوفروش موادمخدربصورت علنی توشهرهای کرمان بکن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج