۳۹۴۲۰۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جولیا رابرتس در «طعمه» بازی می‌کند

جولیا رابرتس به زودی در فیلم «طعمه» (Framed) در نقش «کلی پیترز» رییس انجمن اولیا و مربیان مدرسه‌ای در اورنج کانتی کالیفرنیا که زندگی‌اش بر اثر توطئه‌ای شیطانی ویران می‌شود، جلوی دوربین می‌رود.

وب‌سایت آی سینما: جولیا رابرتس به زودی در فیلم «طعمه» (Framed) در نقش «کلی پیترز» رییس انجمن اولیا و مربیان مدرسه‌ای در اورنج کانتی کالیفرنیا که زندگی‌اش بر اثر توطئه‌ای شیطانی ویران می‌شود، جلوی دوربین می‌رود.

پیترز زمانی زندگی شاد و خوشبختی داشت و داوطلبانه در مدرسه دخترش فعالیت می‌کرد تا آن که طعمه نقشه شوم والدین همکلاسی‌های دخترش می‌شود و همزمان فاجعه‌ای باورنکردنی در زندگی چندین خانواده رخ می‌دهد. رابرتس ۴۸ ساله تهیه‌کنندگی این پروژه سینمایی را نیز برعهده دارد.

جولیا رابرتس در «طعمه» بازی می‌کند

به گزارش «ددلاین»، رابرتس بازیگر برنده اسکار که به تازگی کمدی موفق «روز مادر» (Mother's Day) را بر پرده سینماها داشته و این روزها مشغول بازی در فیلم «اعجاز» با نقش‌آفرینی جیکوب ترمبلی بازیگر خردسال درام تحسین‌شده «اتاق» است، قصد دارد در فیلمی واقعیت‌محور با عنوان «طعمه» جلوی دوربین برود.

ماجرا از جایی شروع می‌شود که والدین یکی از دانش آموزان مدرسه - جیل و کنت ایستر - در اتومبیل پیترز مواد مخدر و قرص جاسازی می‌کنند تا او را از ریاست انجمن اولیا و مربیان برکنار کنند و آبرویش را ببرند. پیترز خیلی زود متوجه می‌شود طعمه چه توطئه شومی شده و علیه ایسترها که هر دو به کار وکالت اشتغال داشتند دست به شکایت می‌زند. انتقام‌گیری میان خانواده پیترز و ایستر تبدیل به فاجعه‌ای جبران‌ناپذیر می‌شود که جز آبروریزی و خسارت مالی و معنوی برای دو خانواده نتیجه دیگری در پی ندارد.

زندگی پرحادثه کلی پیترز همچنین اخیرا دست‌مایه ساخت یک سریال تلویزیونی شش قسمتی قرار گرفته که سناریوی آن توسط کریستوفر گوفارد نویسنده نشریه «لس آنجلس تایمز» نوشته شده است. اما جدیدترین پروژه سینمایی بازیگر ۴۸ ساله با الهام از کتاب «گیرت می‌اندازم! مواد مخدر، دروغ و ارعاب مادری از انجمن اولیا و مربیان» به قلم سم رول تهیه و تولید خواهد شد و این در حالی است که کارگردان پروژه هنوز مشخص نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج