جاباما
۳۹۴۲۵۱
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

«IMDb» سن بازیگران را حذف می‌کند

با تصویب یک قانون بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها (IMDb) از این پس بنا بر در خواست بازیگران می‌بایست سن آنها را از اطلاعات نمایش داده شده حذف کند.

خبرگزاری ایسنا: با تصویب یک قانون بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها (IMDb) از این پس بنا بر در خواست بازیگران می‌بایست سن آنها را از اطلاعات نمایش داده شده حذف کند.

«IMDb» سن بازیگران را حذف می‌کند

به نقل از هالیوودریپورتر، «جری براون» فرماندار کالیفرنیا با امضای یک قانون، سایت‌های سرگرمی از جمله «IMDb» را ملزم به عدم انتشار سن و تاریخ تولد بازیگران در مرحله اول و یا حذف آن در صورت درخواست بازیگران کرد.

این قانون که از اول ژانویه ۲۰۱۷ اجرایی می‌شود درباره تمامی پایگاه‌های اطلاعاتی اینترنتی که در آن افراد با پرداخت پول و ثبت رزومه در جستجوی کار هستند نیز لازم الاجراست و هدف از تصویب آن جلوگیری از تبعیض بر اساس سن افراد بیان شده است.

این حرکت اولین بار با پیش‌قدمی «کن هاوارد» رئیس "انجمن بازیگران- فدراسیون هنرمندان سینما و تلویزیون آمریکا" آغاز شد که در ماه مارس درگذشت اما جانشین او «گابریل کارتریس» نیز به حمایت از تصویب شدن این قانون پرداخت.

«کارتریس» پس از تصویب این قانون نوشت: "زمان آن فرارسیده تبعیض بر اساس سالخوردگی که در فرآیند انتخاب بازیگران در هالیوود رسوخ کرده متوقف شود. این مشکل برای همه بویژه زنان وجود داشت. بسیاری از بازیگران در طول دوران حرفه‌ای خود با نوعی ازاین تبعیض‌ها مواجه شده‌اند. از طرف تمام کسانی که با این مشکل رو به رو بوده‌اند و سن‌شان مانع از بروز استعدادشان در صنعت سینما و سرگرمی شده از «جری براون» فرماندار کالیفرنیا و تشکر می‌کنیم".

«آی‌ام‌دی‌بی» (IMDb) یکی از مهم‌ترین وب‌سایت‌های اطلاعات بازیگران، فیلم‌ها، بازی‌های ویدئویی، مجموعه‌های تلویزیونی و... است و ماهانه بیش از ۱۰۰ میلیون بازدیدکننده دارد و یکی از ۵۰ سایت پربازدید جهان محسوب می‌شود.

کمپانی آمازون از سال ۱۹۹۸ مالکیت این بانک اطلاعاتی را بر عهده دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج