جاباما
۳۹۴۲۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

میناوند: چوب لای چرخ مان می‌گذارند

ملی پوش سابق فوتبال ایران می گوید همه تیم های لیگ یکی برای قهرمانی و صعود بازی می کنند و همین موضوع لیگ یک را حساس تر و رقابت ها را تنگاتنگ کرده است.

ورزش سه: مهرداد میناوند در رابطه با بازی های تیم خونه به خونه، پرسپولیس، لیگ برتر و دسته اول به صحبت پرداخت.

خونه به خونه من را یاد پرسپولیس می اندازد

تیم خوبی داریم که از تمام توان خود استفاده می کند تا بتواند به لیگ برتر صعود کند، البته در مقاطعی از لیگ مصدوم های زیادی داشتیم اما خداراشکر در حال حاضر به شرایط ایده آل خودمان نزدیک می شویم. خونه به خونه هم از بازیکنان خوبی استفاده می کند و هم مربی بزرگی دارد بنابراین اصلا بعید نیست هر تیمی روبروی ما قرار می گیرد انگیزه زیادی داشته باشد، از این نظر خونه به خونه من را یاد پرسپولیس می اندازد.

چوب لای چرخ مان می گذارند

متاسفانه خیلی اوقات می بینیم دست انداز زیادی پیش روی قرار می دهند، در این شرایطی که چوب لای چرخ تیم می گذارند و نمی گذارند برنامه ها طبق روال عادی پیش برود فقط خودمان می توانیم به خودمان کمک کنیم، ما نباید بابه دست آمدن باخت و یا مساوی ناامید شویم و در طرف مقابل نباید با یک برد پرگل مغرور شویم. قطعا با حفظ تعادل مان می توانیم بهترین نتایج را به دست بیاوریم.

دستیار یک یا دو؟ کنار مرزبان کسب تجربه می کنم

خیلی ها به دنبال این هستند تا من و تیم را به حاشیه بفرستند، گاهی اوقات می بینم می پرسند شما بالاخره دستیار اول هستید یا دوم؟ همینجا برای اولین و آخرین بار می گویم من در کادرفنی خونه به خونه بابل هستم و واقعا برایم فرق نمی کند در چه پوزیشنی باشم، مهم این است من در کنار علیرضا مرزبان به کسب تجربه مشغولم و چیزهای زیادی یاد می گیرم و به کسی که عاشق فوتبال است از حضور کنار مرزبان لذت می برم و این لذت من زمانی تکمیل می شود که بتوانیم با نتیجه ای خوب به لیگ برتر صعود کنیم.

بابلی ها عاشق تیم شهرشان هستند

مردم بابل به معنی واقعی پشت این تیم هستند، آنها از هیچ حمایتی دریغ نمی کنند، حتی وقتی دیداری را با تساوی به اتمام می رسانیم باز هم به تیم لطف دارند و از آن حمایت می کنند، دو بازی قبل در بابل به تساوی رسیدیم اما هواداران ماندند و تا دقیقه ۹۰ به تشویق تیم پرداختند، پس از پایان بازی نیز برای بازیکنان دست زدند، من این روزها تنها پرسپولیس را دیدم که هوادارانش پس از قهرمان نشدن ایستادند و برای تیم دست زدند.

همه لیگ یکی ها به دنبال لیگ برتری شدن هستند

وضعیت لیگ برتر با لیگ دسته اول کاملا متفاوت است، در لیگ برتر خیلی از تیم ها می آیند تا تنها در لیگ برتر باقی بمانند و تنها سه یا چهار تیم برای قهرمانی پیش می روند، اما در لیگ دسته اول هر تیمی که می آید می خواهد صعود کند و همین موضوع باعث می شود تا رقابت تنگاتنگ شود. تیم ها در خودشان می بینند تا لیگ برتری شوند. البته در این میان تیم های خوبی مانند ملوان بندرانزلی هم حضور دارند که تنور این لیگ را جذابتر می کند.

نظارت ها را بیشتر کنید

از آقای تاج خواهش می کنم نظارت روی لیگ یک را بیشتر کنند، در هفته های اخیر حرف و حدیث های زیادی می شنویم که خیلی اذیت مان می کند، البته من معتقدم فوتبال هیچوقت پاک پاک نمی شود اما نباید اتفاقات را کنترل نکرد چرا که واقعا روی این نتیجه نهایی بازی ها تاثیر می گذارد. آدمهایی مانند آقای حسن زاده می آیند و در این فوتبال سرمایه گذاری می کنند تا جوانان این مملکت هرز نروند اگر به سودی نمی رسند لااقل نتیجه کارشان را ببینند.

وظایف در خونه به خونه تعریف شده است

در مورد خروج فروزان از لیست تیم و اوضاع مربوط به کادر بازیکنان من نمی توانم صحبتی کنم چرا که وظایف در تیم مان کاملا تعریف شده است و اجازه می خواهم در این مورد حرفی به زبان نیاورم چرا که این مسائل و اظهارنظر درباره آنها به من مربوط نمی شود.

کی روش را قبول دارم اما همه کارهایش درست نیست

همه می دانند من آقای کی روش را قبول دارم و همیشه به او احترام می گذارم، اما نمی توانم بگویم همه کارهای او درست است، هر سرمربی می خواهد تیمش را مطابق افکار خود بچیند و تمرین بدهد اما اینکه کی روش بخواهد تیم را برای بدنسازی ببرد و یا هرچند وقت یک بار لیگ تعطیل شود چیزی جزء خراب کردن فوتبال ایران ندارد، ما بازیکن های بزرگی در اروپا داشتیم و خود کی روش هم در اروپا بود و روال اردوهای تیم های ملی را دیده است، نمی دانم چرا در ایران به گونه ای دیگر رفتار می کند.

با ادبیات درست مشکل حل می شود

رفتن به اردو خیلی هم خوب است اما در مقابل نباید باشگاه ها ضرر کنند. من معتقدم با ادبیات درست می توان این مشکل را حل کرد، می توان با خود کی روش خیلی منطقی حرف زد تا خوب بداند با تعطیلی لیگ چه بلایی بر سر تیم ها می آید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج