۳۹۴۵۱۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ذوب‌آهن فرشته نجات منصوریان

با خروج یحیی گل‌محمدی از ذوب‌آهن حالا زمزمه مذاکره با اسکوچیچ شنیده می‌شود.

وطن امروز: با خروج یحیی گل‌محمدی از ذوب‌آهن حالا زمزمه مذاکره با اسکوچیچ شنیده می‌شود. ذوب‌آهن با شکست مقابل استقلال، عمر دوباره‌ای به مربیگری منصوریان در استقلال داد و اگر حالا اسکوچیچ را جذب کند کمک بزرگی به سرمربی فعلی آبی‌ها کرده است. همان مربی و تیمی که حکم برکناری پرویز مظلومی را امضا کردند حالا تمام‌قد در خدمت منصوریان و استقلال هستند. ذوب‌آهن با یحیی گل‌محمدی فصل قبل در فینال جام حذفی موفق به شکست استقلال در ضربات پنالتی شد تا مظلومی اندک شانس خود را برای ابقا از دست بدهد. بدون تردید اگر استقلال در آن بازی برنده می‌شد با توجه به صید یک جام، شاید پروژه برکناری مظلومی عملیاتی نمی‌شد، بویژه که حالا وزیر ورزش صریحا در مصاحبه با یکی از مجلات اعتراف کرده طرفدار مظلومی در استقلال بوده و افشارزاده نباید این مربی کهنه‌کار را برکنار می‌کرد.
شاید مظلومی با فهمیدن این موضوع بیشتر از قبل ناراحت شود، چرا که به‌رغم ناکامی در لیگ برتر، او می‌توانست با فتح جام حذفی، به واسطه پشتیبانی وزیر در استقلال باقی ‌بماند اما یحیی گل‌محمدی و شاگردانش با پیروزی مقابل استقلال، آینده مظلومی را تحت تاثیر قرار دادند.
با این وجود همین ذوب‌آهن و گل‌محمدی در بازی هفته هفتم با شکست مقابل استقلال، موجب ابقای منصوریان شدند. اخبار واصله از حواشی هیات مدیره استقلال و اختلاف عمیق این جمع با مدیرعامل جدید این تیم تایید می‌کند که در صورت شکست استقلال مقابل ذوب‌آهن چه بسا امروز به جای گل‌محمدی، منصوریان بود که برکنار می‌شد. گویا اختلاف‌نظر بین افتخاری و شهاب جهانیان باعث شده وضعیت کادر فنی بسیار شکننده باشد. این دو برای نشان دادن قدرت خود شاید در صورت نیاز، شروع به پیاده کردن پروژه تغییر سرمربی کنند.
اما از شانس خوب منصوریان، استقلال به هر ترتیبی که بود از سد ذوب‌آهن گذشت تا دست‌کم فعلا ماندنی شود و خبر خوب دیگر برای منصوریان این است که مهم‌ترین آلترناتیو او حالا در تیررس ذوب‌آهن است. گفته می‌شود علاوه بر ابراهیم‌زاده و یک مربی دیگر، اسکوچیچ هم از مربیانی است که شاید جانشین یحیی گل‌محمدی شود.

اگر این اتفاق رخ دهد آن وقت منصوریان حتی در صورت ادامه ناکامی خیالش راحت است که گزینه بزرگی مثل اسکوچیچ پشت سرش وجود ندارد. اینک باید دید آیا ذوب‌آهن باز هم به داد سرمربی آبی‌ها می‌رسد یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی زرین

      لنگی انقدر حاشیه درست نکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج