۳۹۴۵۴۲
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

هجوم دزدان مسلح به مطب جراح دندانپزشک

مرد دندانپزشک با تصور اینکه ۲مرد غریبه از بیمارانش هستند آنها را به مطبش راه داد بی‌خبر از اینکه هردو نفر سارقان مسلح هستند. تبهکاران پس از ورود به مطب، دست و پای او را بسته و پس از سرقت فرار کردند.

روزنامه ایران: مرد دندانپزشک با تصور اینکه ۲مرد غریبه از بیمارانش هستند آنها را به مطبش راه داد بی‌خبر از اینکه هردو نفر سارقان مسلح هستند. تبهکاران پس از ورود به مطب، دست و پای او را بسته و پس از سرقت فرار کردند.

چند شب قبل ساکنان یک ساختمان اداری با شنیدن سروصدای کوبیده شدن عجیب کف مطب یک دندانپزشک در خیابان سهروردی شمالی نگران شدند. همان موقع نیز یک وکیل که دفترکارش در همین ساختمان است با پلیس ۱۱۰ و آتش‌نشانی تماس گرفت و آنها را در جریان ماجرا قرار داد.

بدین ترتیب مأموران کلانتری ۱۰۴ نیلوفر بسرعت خود را به محل حادثه رساندند و پس از شکستن در وارد مطب شدند.

صحنه عجیبی بود. در حالی که دست، پا و دهان مرد دندانپزشک با چسب پهنی بسته شده بود تقلا می‌کرد تا خودش را نجات دهد.

پزشک ۵۴ ساله پس از دیدن مأموران و نجاتش به تشریح جزئیات ماجرا پرداخت و گفت: «امروز یکی از روزهای شلوغ مطب بود. هنگام عصر دو مرد که ۵۰ ساله و ۳۰ ساله به نظر می‌رسیدند وارد مطبم شدند و ادعا کردند که همسرانشان از بیماران من هستند و برایشان مشکلی پیش آمده و امروز حتماً باید آنها را ویزیت کنم.

از آنجا که سرم شلوغ بود از پذیرش آنها خودداری کردم ولی هر دو با اصرار از من خواستند تا آخر وقت هر دو زن را معاینه کنم که من هم سرانجام قبول کردم. بعدهم آنها رفتند و قرارشد آخر وقت برگردند. پس از پایان کار، منشی‌ام از مطب خارج شد و من منتظر دو بیمار ماندم تا اینکه ساعت هشت و نیم شب زنگ مطب به صدا درآمد و آن دو مرد وارد شدند و گفتند که برای همسرانشان مشکلی پیش آمده و نتوانستند بیایند.

آنها درحال داستان‌سرایی بودند که ناگهان با چاقو به طرف من حمله ور شدند و از من خواستند پول‌هایم را به آنها بدهم ولی از آنجا که تمام پول ویزیت بیماران به حساب عابر بانکم پرداخت می‌شود گفتم پول نقدی ندارم و تنها ۱۵۰ هزار تومان دارم که برای نیازمندان کنار گذاشته‌ام ، اما آنها بی‌توجه به حرفم خواستند تا کارت بانکم را در اختیارشان بگذارم و رمزش را بگویم، من هم ناچار شدم تا اطلاعات مربوط به حسابم را در اختیارشان بگذارم که رهایم کردند اما حواس‌شان به مشکل کارت بانکی‌ام نبود.

همان موقع دو مرد قوی هیکل تهدیدم کردند که سر و صدا راه نیندازم. بعد هم هرچه در گاوصندوق بود را به همراه لپ‌تاپ، موبایل، دستگاه ایمپلنت و وسایل و تجهیزات مطب برداشتند و همزمان با خروج ازمطب، سوئیچ خودروی گرانقیمتم را هم برداشتند. آنها قبل از ترک مطب، مرا به آشپزخانه برده و با بستن دست و پا و دهانم فرار کردند. بعدهم دوربین مداربسته را هم با خود بردند تا چهره‌شان شناسایی نشود. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد خودروی گرانقیمت جراح دندانپزشک نیز از پارکینگ به سرقت رفته است.
درحال حاضرتحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری دزدان فراری ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینقدر از مردم پول زیاد میگیرید یکی پیدا میشه اینجوری پسش بگیره

    • بدون نام

      به لطف سربازی اجباری چند میلیون آدم بیکار با استفاده از اسلحه و خشونت آشنا هستند و کاملا مستعد جرم و جنایت و خود سربازی مزید بر علت
      بیکاری رو که همه میگن باید کاری براش کرد
      سربازی اجباری هم باید لغو بشه

    • بدون نام

      عجب حالی کردن این دزدها

    • بدون نام

      وقتی تو مملکت فقر وبیکاری هست از این بدتر هم میشه حالا روزی بشه که نون خریدی داری میری خونه بیفتند به جونت بخاطر یه قرص نون حالا همه داریم نگاه میکنیم به اینهمه بدبختی وگرفناری وروز بروز هم داره بدتر میشه وهیچکاری نمیکنیم

    • آناهید

      چه دزدی جالبی ولی زیاد طول نمیکشه تادستگیربشن

    • بدون نام

      این دفه جای خوبی رفتن دزدی
      دندون پزشکا پول دارند
      یه هفته بچسبند به کار جبران
      میکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج