۳۹۴۷۳۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

قدرت‌نمایی «هفت دلاور» در برابر «استورکس»

کمپانی مترو گلدوین مایر و کلمبیا پیکچرز با فیلم «هفت دلاور» در صدر جدول فروش آخر هفته پس از فروش ۱۲.۷ میلیون دلاری در ۳۶۷۴ سالن در روز جمعه ایستاده است. ا

خبرگزاری صبا: کمپانی مترو گلدوین مایر و کلمبیا پیکچرز با فیلم «هفت دلاور» در صدر جدول فروش آخر هفته پس از فروش ۱۲.۷ میلیون دلاری در ۳۶۷۴ سالن در روز جمعه ایستاده است. این فیلم به کارگردانی آنتون فوکوا در روز افتتاحیه خود فروش ۳۵ میلیون دلاری داشته است. در این فیلم وسترن گروه بازیگرانی متشکل از دنزل واشنگتن، کریس پرت و اتان هاوک حضور دارند.

قدرت‌نمایی «هفت دلاور» در برابر «استورکس»

آخرین باری که فوکوا و واشنگتن در فیلم «اکولایزر» با یکدیگر همکاری کردند این فیلم را به رقم فروش افتتاحیه ۳۴.۱ میلیون دلاری رساندند.

در مقایسه با دیگر وسترن‌های اکران شده در سال‌های اخیر این فیلم از وسترن تارانتینو، «هشت نفرت انگیز» فروش بیشتری داشته است. این فیلم کریسمس سال گذشته در افتتاحیه خود به فر.ش ۱۶.۲ میلیون دلاری دست پیدا کرد. در حالی که دیگر فیلم وسترن تارانتینو، «جانگوی رها شده» در سال ۲۰۱۲ به راحتی به فروش ۳۰.۱ میلیون دلاری در شب افتتاحیه دست یافت.

در جایگاه دوم جدول فروش آخر هفته نیز فیلم انیمیشن کمپانی برادران وارنر، «استورکس» ایستاده است که به فروش ۵.۷ میلیون دلاری تا به اینجا رسیده است و به سوی فروش ۲۰ میلیون دلاری در شب افتتاحیه در ۳۹۲۲ سالن حرکت می‌کند. امتیاز این انیمیشن در سایت روتن تومیتوز ۶۳% است که رفته رفته به امتیاز «هفت دلاور» در این سایت که ۶۴% است نزدیک می‌شود.

این فیلم انیمیشن به کارگردانی نیکلاس استولر و دوگ سوئیتلند همچنین کتی کراون، کلسی گرامر، جوردن پیل، جنیفر انیستون، تای بورل و کیگان-مایکل کی را به عنوان صداپیشگان همراه خود دارد. این فیلم با بودجه ۷۰ میلیون دلاری ساخته شده که بودجه‌ای مشابه با فیلم دیگراین استودیو، «فیلم لگو» است و بسیار کمتر از محصولات پیکسار با بودجه ۱۷۵ تا ۲۰۰ میلیون دلاری‌شان خرج خود کرده است.

فیلم «سالی» که در دو هفته گذشته در صدر جدول فروش بود این هقته به مقام سوم سقوط کرده است. فیلم تام هنکس به فروش ۱۳ تا ۱۴ میلیون دلاری خود در آخر هفته چشم دوخته است.

افتتاحیه‌های بی‌بخار هفته پیش نیز که به فیلم‌های «بچه بریجت جونر»، «بلر ویچ» و «اسنودن» اختصاص داشت در کنار سه عنوان بالا این بار جمع ۵تایی فیلم‌های صدر جدول فروش را تشکیل می‌دهند.

کمپانی براد گرین نیز فیلم تازه کیت وینسلت، «خیاط زنانه» را در ۳۶ سالن به اکران درآورده است که جمعه شب به فروش ۵۳ هزار دلاری دست پیدا کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج