۳۹۴۸۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بهترین و بدترین سریال‌ های سال ۲۰۱۲

سالی که گذشت سرشار از سریال‌های خوب درام و کمدی بود و تنظیم فهرستی از ۱۵ سریال برتر کمدی و درام کاری دشوار بود. با این حال سریال‌های زیر پس از بررسی بسیار به عنوان بهترین سریال‌های درام و کمدی انتخاب شدند.

خبرآنلاین: سالی که گذشت سرشار از سریال‌های خوب درام و کمدی بود و تنظیم فهرستی از ۱۵ سریال برتر کمدی و درام کاری دشوار بود. با این حال سریال‌های زیر پس از بررسی بسیار به عنوان بهترین سریال‌های درام و کمدی انتخاب شدند.

مطمئنا «Breaking Bad» بهترین سریال درام امسال بود، سریالی که میراثی ماندگار از خود به جا می‌گذارد. فصل هشتم و پایانی این سریال با چنان مهارتی ساخته شده بود که حتی نمی‌شد لحظه‌ای از آن را نادیده گرفت.

از طرفی دیگر فصل پنجم «مردان خشن» هم نشان داد همچنان این سریال‌های قدیمی هستند که حرفی برای گفتن دارند، فصل پنجم این سریال از تمامی فصل‌های دیگر آن جذاب‌تر بود. سریال بدون افتادن به دام کلیشه‌های رایج سال ۱۹۶۵ را به تصویر می‌کشد.

«بازی‌های تاج و تخت» بدون شک یکی از بهترین سریال‌های یکی دو سال اخیر است. سریالی «حماسی»، «اعتیادآور» و «هوشمندانه»، فصل دوم سریال تازه تمام شده و بی‌صبرانه منتظر فصل جدید آن هستیم.

فصل سوم «مردگان متحرک» با وجود حواشی بسیار، یک گام رو به جلو برای این سریال با موضوع زامبی‌ها بود، این سریال را نباید از دست داد. شاید فصل سوم «امپراتوری پیاده‌رو تخته‌کوب» آنطور که انتظار داشتید اعتیادآور نبود، اما چنان هوشمندانه و نوآورانه است که نمی‌شود آن را ندید.

بهترین و بدترین سریال‌ های سال 2012

با اینکه سریال کند شروع می‌شود، اما خط داستانی آن آنقدر جذاب است که در انتهای فصل بی‌صبرانه منتظر شروع فصل چهارم باشید. بازی‌های عالی و فیلمنامه ماهرانه به علاوه تعلیق و طنز نتیجه‌ای ندارد جز بهترین اقتباس مدرن از داستان‌های سر آرتور کنان دویل.

شکی نیست که فصل دوم «شرلوک» یکی از بهترین‌های سال بود. بازگشت «دکستر» در فصل هفتم به نقطه اوجش. این فصل نه تنها پربیننده‌ترین فصل «دکستر» بود، بلکه رکورد بینندگان یک اپیزود شبکه شوتایم را نیز شکست. خط داستانی جذاب این فصل و پایان معمایی آن، بیننده را منتظر فصل هشتم نگه می‌دارد.

«محق»، «پسران هرج و مرج»، «ترمی»، «ساعت»، «شهر جادویی»، «رئیس»، «میهن» و «وقیح» دیگر سریال‌های درام قابل توجه سال ۲۰۱۲ بودند. در میان سریال‌های کمدی نیز باید به «دختران» اشاره کرد که داستان واقعی و ملموسش از زندگی سه دختر بیست‌وچندساله و بحران‌های زندگی آنها واقعا بیننده را به ادامه سریال امیدوار می‌کند. «لویی»، «۳۰ راک» و «پارک‌ها و تفریح‌ها» از جمله سریال‌های کمدی مهم امسال بودند.

بدترین سریال‌های سال ۲۰۱۲

با این حال سریال‌هایی هم بودند که نتوانستند انتظارات بینندگان را پاسخگو باشند و شکست خوردند. «همسایه‌ها» بی‌شک یکی از بدترین سریال‌های این چند سال است که نه متن جذابی دارد و نه بازی‌های خوبی. مشکل کار اینجاست که سریال حداقل‌های لازم را داشته و قرار است فصل بعدی آن امسال روی آنتن برود!

«دو دختر بی‌پول» سرشار از شوخی‌های مسخره و نژادپرستانه است و توهین در آن تمامی ندارد. واقعا معلوم نیست به چه دلیلی باید این سریال را تماشا کرد. «گِلی» سریال موزیکال موفق دو سه سال اخیر امسال همه را ناامید کرد، اجراهای ضعیف از آهنگ‌های مشهور به علاوه خط داستانی تکراری موجب شدند بینندگان از این سریال خداحافظی کنند. هر چقدر فصل اول «داستان وحشت آمریکایی» خوب بود، فصل دوم آن بد بود. بردن داستان به یک آسایشگاه روانی نیز نتوانست سریال را نجات دهد.

«دیو و دلبر»، «دکتر خلافکار»، «ویتنی» و «رسوایی» از دیگر سریال‌های ضعیف سال ۲۰۱۲ بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج