۳۹۴۸۹۴
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

طلسم محمدرضا گلزار می شکند؟

سوپراستار سالهای نه چندان دور سینمای ایران از چهارشنبه هفته جاری با فیلم «خشکسالی و دروغ» (پدرام علیزاده) باز می گردد. محمدرضا گلزار از چهار سال پیش و بعد از اکران «تو و من» (محمد بانکی) هیچ فیلمی روی پرده نداشته است.

روزنامه بانی فیلم: سوپراستار سالهای نه چندان دور سینمای ایران از چهارشنبه هفته جاری با فیلم «خشکسالی و دروغ» (پدرام علیزاده) باز می گردد. محمدرضا گلزار از چهار سال پیش و بعد از اکران «تو و من» (محمد بانکی) هیچ فیلمی روی پرده نداشته است. «تو و من» هر چند در سال ۹۱ در کنار «کلاه قرمزی و بچه ننه»، «قلاده های طلا»، «خوابم می آد»، «من مادر هستم»، «گشت ارشاد»، «نارنجی پوش» و «ضد گلوله» جزو هشت فیلمی بود که وارد باشگاه میلیاردی ها شدند و توانست یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بفروشد رقمی که هر چند در مقطع خودش مناسب بود، اما برای گلزار رقم بالایی نبود. به ویژه آنکه او در این فیلم الناز شاکردوست را هم در کنار خود داشت.

طلسم محمدرضا گلزار می شکند؟

سال قبل از آن هم فیلم «در امتداد شهر» (علی عطشانی) از او اکران شد که تنها با حدود ۳۵۰ از گیشه خداحافظی کرد. گلزار در دو ـ سه سال اخیر در سه فیلم «سلام بمبئی»، «دلم می خواد» و «مادر قلب اتمی» هم بازی کرد که هیچکدام هنوز روی پرده نرفته اند. البته به جز آخری که مشکلاتی را بر سر راه اکران خود می بیند، دو فیلم دیگر هم احتمالاً امسال روی پرده خواهند رفت تا گلزار در سال ۹۵ سه فیلم را در اکران داشته باشد.

ضمن آنکه او با سریال ویدئویی «عاشقانه» (منوچهر هادی) نیز قرارداد دارد و امسال جلوی دوربین آن هم خواهد رفت. در این صورت، گلزار امسال با چالشی جدی مواجه خواهد شد؛ چرا که اگر فروش فیلم های اکران شده از او نتوانند مرزهای میلیاردی را رد کند، امیدها به تضمین گیشه از سوی او بزودی رنگ خواهد باخت. به ویژه آنکه «خشکسالی و دروغ» که از دو روز دیگر وارد کورس اکران پاییزی خواهد شد، ستاره گیشه پسند دیگری غیر از او ندارد و دومین فیلم کارگردانی هم هست که ساخته اولش، «آخرین سرقت» در سال ۸۹، یک شکست تمام عیار و اثری ضعیف بود. مگر آنکه نام محمد یعقوبی چهره سرشناس عرصه تئاتر و پیشینه موفق اجرای نمایش «خشکسالی و دروغ» از حیث تبلیغاتی به فروش فیلم کمک کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو و من یه کپی برادری خیلی بد و ابتداعی از یه فیلم هالیوودی بود

    • بدون نام

      اصن همه چیز به کنار گلزار خیلی خووووووبه فیلم نامه و .. باید قوی باشه چه ربطی به بازیگر داره چهره به این خوبی کدوم بازیگر ایرانی داره اخه؟!همه کج و کوله

    • سمی

      من ک عاشقشم

    • بدون نام

      عاشقتم امیدوارم همیشه در هرجا که باشی سلامت باشی ... البته ایران باشی بهتره ها ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج