۳۹۴۹۷۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فرآیند جدید Uber برای افزایش امنیت کاربران

به تازگی مسئولان اپلیکیشن Uber از رانندگان می خواهند تا قبل از آنلاین شدن یک عکس از خود بگیرند تا مطمئن شوند رانندگانی که در حال استفاده از این اپلیکیشن هستند، همان رانندگانی هستند که اطلاعات حساب کاربری آن ها ثبت شده است.

وب سایت کلیک: به تازگی مسئولان اپلیکیشن Uber از رانندگان می خواهند تا قبل از آنلاین شدن یک عکس از خود بگیرند تا مطمئن شوند رانندگانی که در حال استفاده از این اپلیکیشن هستند، همان رانندگانی هستند که اطلاعات حساب کاربری آن ها ثبت شده است.
فرآیند جدید Uber برای افزایش امنیت کاربران

چندی پیش اپلیکیشن های مختص دوست یابی به منظور جلوگیری از فریب خوردن کاربران با پروفایل های جعلی و ساختگی، از کاربران خود خواستند تا تصاویر سلفی خود را در پروفایل خود قرار دهند. پس از این اقدام این اپلیکیشن ها، اپلیکیشن Uber که مختص حمل و نقل طراحی شده است، نیز به منظور جلوگیری از آسیب دیدن مسافران، در اقدامی مشابه از رانندگان خواسته است تا قبل از آنلاین شدن در این اپلیکیشن از خود یک عکس سلفی بگیرند. این اپلیکیشن این کار را یک اقدام امنیتی می داند و آن را Real-Time ID Check نامیده است.

این ویژگی امنیتی برای تأمین امنیت مسافران و رانندگان از یک سری سرویس های مایکروسافت تحت عنوان Cognitive services برای ایجاد یک سری الگوریتم های قوی استفاده می کند. مسئولان اپلیکیشن Uber اعلام کردند که این ویژگی به زودی در شهرهای سراسر آمریکا به کار گرفته خواهد شد.

در این ویژگی امنیتی از رانندگان خواسته می شود تا قبل از آنلاین شدن از خود یک تصویر سلفی بگیرند تا مسئولان Uber مطمئن شوند راننده ای که در حال استفاده از اپلیکیشن است، همان راننده ای است که حساب کاربری او قبلا ثبت شده است. طبق گفته مسئولان Uber، این اقدام مانع کلاهبرداری افراد مختلف می شود و باعث می شود حساب کاربری رانندگان مختلف، دیگر در معرض خطر نباشد. این اقدام همچنین به مسافرانی که از این اپلیکیشن استفاده می کنند، این اطمینان خاطر را می دهد که همان کسی که حساب کاربری او ثبت شده است، در حال رانندگی است.

چنانچه تصویر سلفی راننده ای با تصویر حساب کاربری او مطابقت نداشته باشد، حساب کاربری او موقتا مسدود می شود و مسئولان Uber به تحقیق و بررسی در مورد او می پردازند. مسئولان Uber در طول مدتی که این ویژگی امنیتی به صورت آزمایشی به کار گرفته شد، متذکر شدند که دلیل اکثر موارد عدم مطابقت تصویر سلفی با تصویر پروفایل، واضح نبودن تصاویر پروفایل بوده است. پس از آن این اطمینان خاطر به مسافران داده شد که ۹۹ درصد رانندگان، مورد تایید مسئولان Uber هستند. به دلیل اینکه کل روند انجام این اقدام امنیتی فقط چند ثانیه طول می کشد، مسئولان این اپلیکیشن معتقدند که این اقدام می توانند امنیت این اپلیکیشن را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

یکی از مسئولان ارشد امنیتی Uber به بیان این مطلب پرداخت که در حال حاضر به اشتراک گذاری اطلاعات حساب کاربری رانندگان یا سرقت اطلاعات این حساب ها به ندرت رخ می دهند و ما برای مقابله با چنین مشکلاتی، تمام تلاش خود را می کنیم و می خواهیم این اطمینان خاطر را به کاربران خود بدهیم تا با اطمینان کامل از این اپلیکیشن استفاده کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج