۳۹۵۱۴۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سیم‌خواه: چوب صداقتم را خوردم

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: همه‌جوره پشت بابک بودم و سعی کردم تمام خواسته‌هایم را از چارچوب او بگذرانم، اما او پُشتَم را خالی کرد.

خبرگزاری فارس: رضا سیم‌خواه درباره برکناری‌اش از تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: پیش‌بینی این اتفاقات را می‌کردم، وقتی چند روز پیش، بعد از مسابقات جهانی نامه‌ای به دست من رسید، متوجه شدم رفتنم قطعی است و پیش از تصمیمات شورا برکنار شده‌ام. دلیلش هم این بود که با صداقت عمل کردم و چوب رو راستی‌ام را خوردم.

وی ادامه داد: هیچ ناراحتی از کسی ندارم، چون عزتم بالاتر از این حرف‌هاست، اگر من از کشتی بروم، مشکلی نیست، اما اگر رسول خادم برود، کسی نیست جای او را بگیرد و کارهای او را انجام دهد. در این شرایط هرچه بگویم توجیه است، اما تنها گله من این است که زمانی که دنبال من آمدند، گفتم که نیازمند 3 سال زمان هستم.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی جوانان افزود: در آن زمان همه‌جا اعلام کردم باید ۳ سال زمان داشته باشم و اگر در دو سال اول هم نتیجه نگرفتم،‌ انتقادی نباشد، اما سال سوم از من نتیجه بخواهید. به هر حال تشخیص شورای فنی تغییر در کادر فنی بود، اما به من قول داده بودند ۳ سال زمان بدهند و من با این شرایط قبول مسئولیت کردم. امروز هم این ادعا را دارم که تیمم بسیار آماده است و ۵ نفرشان سال آینده می‌توانند در جوانان کشتی بگیرند و بهترین نتیجه را خواهند گرفت.

* این کشتی تنها برای من نتیجه‌گراست

سیم‌خواه گفت: سال قبل با وجود کیفیت مدالی خوب، روی سکو نرفتیم و مجرم شدیم، امسال هم که روی سکو رفتیم، بازهم مجرم هستیم. تنها دلخوری من این است که شورای فنی شرایط من را پذیرفته بودند. از روز اول نه به کسی پیغام داده بودم و نه از کسی خواهش کرده بودم که تیم را به من بدهند. هیچ کس این تیم را تحویل نمی‌گرفت، اما امروز من مدعی هستم تیم بسیار خوبی را در اختیار داریم.

وی با بیان اینکه اجازه ندادند با خاطرات خوب از کشتی کنار بروم، گفت: دنبال این بودم که نتیجه‌ای خوب بگیرم و بروم خانه‌ام دنبال کارم. متأسفانه این کشتی تنها برای من نتیجه‌گراست، هرچند اعتقاد دارم نتیجه بدی هم نگرفته‌ایم. گله من از حسن بابک این است که همه‌جوره پشت او ایستادم، اما او و شورای فنی به قولی که به من داده بودند، عمل نکردند و پشت من را خالی کرد.

سیم‌خواه گفت: همه‌جوره پشت بابک بودم و سعی کردم تمام خواسته‌هایم را از چارچوب او بگذرانم، اما او پشت من را خالی کرد. چوب صداقتم را خوردم؛ چراکه امروز همه تحمل انتقاد را ندارند و آن را نمی‌پذیرند. بابک تا روز آخر می‌گفت همه چیز خوب است و راضی هستیم، اما نمی‌دانم به‌ناگاه چه اتفاقی افتاد. اگر ایرادی وجود داشت باید در این مدت به من گوشزد می‌کردند.

* متأسفم که یک مدال سند ماندن یا رفتن مربی را امضا می‌کند

وی تصریح کرد: باید تأسف خورد یک مدال سند ماندن یا رفتن یک مربی را امضا می‌کند، پس برنامه‌ریزی و آنالیز فنی چه می‌شود. تیم آذربایجان هشتم جهان شد و به غیر از روسیه و گرجستان، سایر تیم‌ها مانند ما دو مدال گرفتند. می‌گویند نتیجه در رده‌های پایه مهم نیست، اما حالا برعکس شده است.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی جوانان تصریح کرد: اعضای شورای فنی در این مدت حتی یک جلسه هم با من نگذاشتند تا مشکلات را بازگو کنم، هیچ تذکر و اولتیماتومی هم به من نداده بودند. حتی برخی از آنها در مسابقات اسلام‌آباد غرب به من گفتند مخالف این تغییرات بودند و اعتقاد داشتند نتیجه بدی کسب نشده است، حتی با فرض اینکه نتیجه راضی‌کننده نبوده است، شرط من حضور 3 ساله برای کسب نتیجه بود که آنها آن را پذیرفته بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج