۳۹۵۲۴۲
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

زد و خورد مامور پلیس با پدر دانش آموز

زد و خورد مامور پلیس با یکی از والدین در روزهای آغازین مهر در جلوی مدرسه دخترانه باعث آسیب دیدگی صورت پدر یکی از دانش آموزان شد. برخوردی که واکنش پلیس را نیز به دنبال داشت.

خبرگزاری مهر: زد و خورد مامور پلیس با یکی از والدین در روزهای آغازین مهر در جلوی مدرسه دخترانه باعث آسیب دیدگی صورت پدر یکی از دانش آموزان شد. برخوردی که واکنش پلیس را نیز به دنبال داشت.

روز شنبه ۳ مهرماه وقتی پدر یکی از دانش آموزان دختر مدرسه ای در محدوده شهریار برای بازگرداندن دختر دانش آموزش به مدرسه مراجعه کرده بود، در خیابان منتهی به مدرسه به دلیل ازدحام والدین و ترافیک، در حالی که به آرامی در حرکت بود، ماشینش به لباس مامور نیروی انتظامی که در محل مدرسه حاضر بود، کشیده می شود که در پی آن مامور نیروی انتظامی با وی درگیر شده و با مشت به صورت وی می کوبد و با خودروی نیروی انتظامی محل حادثه را ترک می کند.

به گفته شاهدان عینی ماجرا، با همکاری اولیای مدرسه و دیگر والدینی که در محل حادثه حضور داشتند پدر دانش آموز که از ناحیه صورت و بینی دچار آسیب دیدگی شده بود به عوامل اورژانس سپرده شد و موضوع این درگیری بلافاصله به سامانه ۱۹۷ اطلاع داده شد.

پیگیری های خبرنگار ما از محل حادثه نشان می دهد که درگیری پدر دانش آموز دختر با مامور نیروی انتظامی به دلیل نحوه رانندگی آهسته وی در کوچه ای که پر از دانش آموزان دبستانی بوده و کشیده شدن لبه های ماشین به لباس مامور انتظامی رخ داده و بعد از پایین آمدن راننده از خودرو و معذرت خواهی از مامور نیروی انتظامی با استفاده از مشت ضربه ای به صورت مصدوم زده که به خاطر این ضربه، عینک در صورت وی شکسته شده و خورده شیشه ها باعث آسیب صورت پدر دختر دانش آموز شده است.

با اعلام این خبر به سامانه ۱۹۷ بلافاصله برخورد با مامور خاطی در دستور کار ماموران بازرسی فرماندهی غرب استان تهران قرار گرفت و با بررسی صحت ادعای مرد مصدوم برخورد با مامور خاطی در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران با اعلام اینکه نیروی انتظامی نماد امنیت است، گفت: قطعا با توجه به شواهد و قرائنی که وجود دارد و با استناد به تماس شاکی با سامانه ۱۹۷ پیگیری موضوع تا حصول نتیجه نهایی در دستور کار بازرسان ناجا قرار خواهد گرفت.

سردار محسن خانچرلی از شهروندان و به ویژه والدین دانش آموزان خواست تا در زمان تعطیلی مدارس همکاری لازم با ماموران پلیس را داشته باشند تا از ایجاد ازدحام و ترافیک در اطراف مدارس جلوگیری شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ازکجا معلوم مقصر راننده خاطی نبوده

    • محسن

      ... ازکجامعلوم طرفش مقصرنبوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج