جاباما
۳۹۵۲۹۵
۱۱ نظر
۵۰۰۶
۱۱ نظر
۵۰۰۶
پ

برخورد دو هواپیما در فرودگاه امام خمینی (ره)

هواپیمای ایرباس ایران ایر و ماهان ایر در فرودگاه امام خمینی (ره) با یکدیگر برخورد کردند.

خبرگزاری میزان: ایرباس ۳۱۰ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و ایرباس ۳۴۰ هواپیمایی ماهان ایر در فرودگاه امام خمینی (ره) با یکدیگر برخورد کردند.

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص این اتفاق گفت : صبح امروز هواپیماهای ایرباس ماهان ایر و ایران ایر در فرودگاه امام خمینی (ره) با یکدیگر برخورد کردند.

وی گفت : علت وقوع این اتفاق توسط کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری در دست بررسی است ، اما بررسی های اولیه حکایت از عدم دقت هندلرها (نیروهای زمینی) برای جابجایی این دو هواپیما دارد.

هندلرها عامل برخورد دو هواپیما به یکدیگر

خبرگزاری ایسنا: صبح امروز دو هواپیمای ایرباس شرکت‌های هواپیمایی ایران‌ایر و ماهان در فرودگاه امام خمینی (ره) بر روی زمین به یکدیگر برخورد کردند که این موضوع منجر به خسارت خوردن به هر دو هواپیما شد، موضوعی که تحقیقات اولیه سازمان هواپیمایی کشوری نشان از آن دارد که اشتباه هندلرها عامل اصلی آن بوده است.

رضا جعفرزاده - مدیر کل روابط عمومی سازمان هواپیمایی درباره‌ی این حادثه اعلام کرد: حوالی ساعت ۶:۴۵ صبح امروز در فرودگاه امام خمینی (ره) در حین جابه‌جایی هواپیماها دو فروند از هواپیماهای شرکت‌های ایران‌ایر و ماهان به یکدیگر برخورد کردند. پس از آنکه در محل حادثه اقدامات اولیه صورت گرفت تیم‌های بررسی کارشناسی نیز درباره علت یا علل برخورد این دو هواپیما کار خود را آغاز کردند که نتایج بررسی‌های آنها در دو بخش اولیه و قطعی نهایی می‌شود.

به گفته وی بررسی‌های ابتدایی تیم‌های کارشناسی نشان از آن دارد که اشتباه در عملکرد هندلرها عامل اصلی این اتفاق بوده که منجر به خسارت‌ خوردن این دو هواپیما شده است. البته برای اظهارنظر دقیق و قطعی در این زمینه باید منتظر نهایی شدن بررسی‌های این تیم‌های کارشناسی باقی‌ ماند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان هواپیمایی درباره‌ وضعیت جابه‌جایی مسافران این دو ایرلاین پس از حادثه صبح امروز نیز، اظهار کرد: خوشبختانه در جریان این حادثه هیچ یک از افراد صدمه ندیدند و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در صورت نیاز به پرواز این هواپیماها قطعا هواپیماهای جایگزین از سوی این شرکت‌ها به مسافران ارائه خواهد شد تا برنامه‌های پروازی فرودگاه نیز بهم نریزد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدارشکر فرودگاه جده یا دبی دست اینا نیست...

    • بدون نام

      خیلی خنده دار بود دمشون گرم
      کافیه برج مراقبت رو تصور کنید خخخخخخخ

    • بدون نام

      تصادف ماشینا سرایت کرده به فرودگاه

    • بدون نام

      چند وقت پیش هم یه همچنین اتفاقی افتاده بود ' پس فکر کنم یکی از علتهایی که نصف ناوگان هوایی ما از کار افتاده ست این علتها باشه

    • بدون نام

      حالا میخواهند چهارصدتا هواپیما بخرند .

    • بدون نام

      مدرک هاشون چک بشه شاید مثل بعضی ها فقط مدرک دارن نه تخصص!!!!

    • ارش

      خیلی ابرو ریزیه تصادف هواپیما روی زمین ضمن اینکه قبلا هم چند بار اتفاق افتاده احتمالا مدرکاشون از این کیلویی است

    • نادر

      سلام جاتون خالی 3 هفته پیش زوریخ بودم هر سی ثانیه یک هواپیما مینشست فرودگاهش اندازه اینجا نبود دارم تصور میکنم اگه اون تو این فرودگاه زپرتی بشینه چی میشه

    • بدون نام

      روزمین نمیتونن هواپیما رو کنترل کنن خدا بدادبرسه تواسمون !!!!!!

    • ایرانی

      فکر کنم خلبانه از مبایل استفاده کرده

    • حامد

      یه سوال مهم فکرمومشغول کرده،اولاپلیس میادسرصحنه تصادف یانه،دوما جریمه هواپیما مبلغش چقدره،وکی میده؟خلبان؟یکی جواب منوبده والابیماری روحی میگیرم،،،ممنونم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج