۳۹۵۳۳۶
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

فیسبوک به سانسور متهم شد

به تازگی نشریه ای فلسطینی به نام The Electronic Intifada گزارش داده که فیسبوک اکانت های شخصی چندین نفر از نویسندگان و مدیران نشریات مهم این کشور را غیرفعال کرده است.

وب سایت دیجیاتو - مریم موسوی: به تازگی نشریه ای فلسطینی به نام The Electronic Intifada گزارش داده که فیسبوک اکانت های شخصی چندین نفر از نویسندگان و مدیران نشریات مهم این کشور را غیرفعال کرده و حالا این شبکه اجتماعی از آنها عذرخواهی کرده و اعلام نموده که بعد از دریافت گزارشاتی مبنی بر مغایر بودن فعالیت این افراد با قوانین فیسبوک و به اشتباه آنها را به حال تعلیق درآورده است.
فیسبوک به سانسور متهم شد

با این حال، این نشریات گلایه دارند اقدام اخیر شرکت تحت سرپرستی زاکربرگ در نتیجه فشارهایی است که رژیم صهیونیستی اخیرابرای محدود نمودن آنها به این شرکت وارد کرده است.

آنطور که خبرگزاری الجزیره اعلام نموده روز جمعه همین هفته اکانت های مربوط به چهار نویسنده از آژانس خبری شهاب و سه مدیر اجرایی از شبکه خبری قدس در فیسبوک غیرفعال شده است. گفتنی است که هر دوی این خبرگزاری ها نیز اخبار مربوط به فلسطین اشغالی را پوشش می دهند و صفحات فیسبوک آنها به ترتیب ۶.۳ و ۵.۱ میلیون لایک دارد.

رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرده قوت گرفتن درگیری های خیابانی در مناطق اشغالی به خاطر فعالیت های این دو خبرگزاری در فضای آنلاین است و در مقابل فلسطینی ها اظهار نموده اند که بیشتر شدن مقاومت شان نه به فعالیت در فضای آنلاین بلکه نتیجه ۵۰ سال اشغال نظامی کشورشان است.

روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۱۴۵ فلسطینی را به خاطر ترویج خشونت در شبکه های اجتماعی تحت پیگرد قرار داده و اوایل همین ماه نیز وزیر دادگستری آن اعلام کرد که این رژیم به تازگی از فیسبوک خواسته ۱۵۸ محتوایی که به نوعی فلسطینی ها را «تشویق و تحریک» به درگیری می کند از وبسایت خود حذف نماید و جالب است بدانید که فیسبوک نیز تقریبا با ۹۵ درصد از این درخواست ها موافقت کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چطور سانسور را عیب میدونند

    • بدون نام

      در ایران همه سایت‌ها و مطبوعات و تلویزیون باید به سانسور محکوم بشند مدال طلا باید بدند به این احزاب رسانه

    • فروشگاه

      فیسبوک حدود 7ساله قطعه دموده شده مرگ بر فیسبوف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج