جاباما
۳۹۵۳۸۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شریفی‌نیا مستند مرادی‌کرمانی را می سازد

محمدرضا شریفی‌نیا بازیگر سینما با تهیه‌ فیلم مستند «سیرچ» که پرتره‌ای از هوشنگ مرادی‌کرمانی است متقاضی شرکت در دهمین دوره جشنواره «سینما حقیقت» شده است.

سینما پرس: محمدرضا شریفی‌نیا بازیگر سینما با تهیه‌ فیلم مستند «سیرچ» که پرتره‌ای از هوشنگ مرادی‌کرمانی است متقاضی شرکت در دهمین دوره جشنواره «سینما حقیقت» شده است.

شریفی‌نیا مستند مرادی‌کرمانی را می سازد

فیلم مستند «سیرچ» به کارگردانی پانیذ علیزاده، به زندگی حرفه‌ای هوشنگ مرادی‌کرمانی نویسنده ادبیات کودک و نوجوان ایران در حوزه‌ سینما و اقتباس می‌پردازد.

«سیرچ» نام روستای زادگاه این نویسنده از توابع استان کرمان است.

پژوهشگر، نویسنده و کارگردان این فیلم پانیذ علیزاده است. مجید دهقان تصویربردار، حامد حسین‌زاده صدابردار و صداگذار، روزبه کلباسی تدوینگر، پدرام علیزاده مدیر تولید و دستیار کارگردان، امین رحمانفر عکاس از دیگر عوامل تولید این اثر مستند هستند. هوشنگ مرادی‌کرمانی گویندگی این فیلم را نیز برعهده داشته است.

مستند «سیرچ» محصول سال ۱۳۹۵ «افرا فیلم» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شریفی‌نیا است. این فیلم مستند ۳۰ دقیقه‌ای برای اولین نمایش عمومی، تحویل دبیرخانه دهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت شده است.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای ۱۴ تا ۲۱ آذرماه ۱۳۹۵، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در شهر تهران برگزار خواهد کرد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج