جاباما
۳۹۵۴۳۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مل گیبسون از فیلم تازه‌‌اش می‌گوید

گیبسون پس از غیبتی ۱۰ ساله که خبرهای متناقض زیادی را هم در برداشت حالا با فیلم «ستیغ اره‌ای» به پرده سینماها بازگشته است.

خبرگزاری صبا: گیبسون پس از غیبتی ۱۰ ساله که خبرهای متناقض زیادی را هم در برداشت حالا با فیلم «ستیغ اره‌ای» به پرده سینماها بازگشته است.

این فیلم با توجه به سر و صدای ایجاد کرده ظاهرا خبر از بازگشتی قدرتمند می‌دهد. امپایر در شماره جدید خود گفت و گویی با این فیلمساز داشته است که بخشی از آن را در زیر خواهید خواند.

مل گیبسون از فیلم تازه‌‌اش می‌گوید

گیبسون درباره کاراکتر پزشک اندرو گارفیلد، دزموند راس می‌گوید: "این داستانی واقعی درباره مردی است که یک وظیفه‌شناس واقعی است. او حق انتخاب دیگری برای زندگی‌اش ندارد اما خودش خواسته به عنوان پزشک جنگ به کشورش خدمت کند. او مورد پیگرد قانونی قرار گرفته بود، در ارتش و در کمپ، آن‌ها سعی کردند او را اخراج کنند و او را بزدل صدا می‌زدند و او همه این تیرها را به جان خرید."

نقطه عطف زندگی داس حمله به مقر نظامی در جزیره ژاپنی در سال ۱۹۴۵ بود، یک جنگ خونین که جان سربازها و شهروندان را تقریبا به یک اندازه گرفت. گیبسون می‌گوید: "این یک فیلم جنگی است، اما در عین حال یک پیام بی‌نظیر ضد جنگی هم دارد."

دزموند راس در قلب این فیلم کسی است که در طی جنگ جهانی دوم از استفاده از اسلحه سر باز زد اما به اولین شخص مخالف با سربازی تبدیل شد که مدال افتخار را پس از نجات قهرمانانه ۷۵ سرباز آمریکایی دریافت کرد.

اندرو گارفیلد خود درباره این کاراکتر می‌گوید: "چیز زیبا درباره راس این است که او از جهاتی مرد بسیار ساده‌ای است، از این جهت که او به یک فهم رسیده بود. او به این درک در قلب خود رسیده بود، در مرکز وجودش، که برای گرفتن جان یک انسان دیگر زاده نشده است."

او اضافه می‌کند: "در حال حاضر در دنیای زیبای ما خشونت، جدایی و ایدئولوژی‌های اخطارآمیز زیادی وجود دارد که این سیاره را به خونریزی انداخته است. فکر می‌کنم دزموند بهترین تجسم برای مفهوم "زندگی کن و بگذار دیگران زندگی کنند" است."

گیبسون در ادامه حرف‌های او می‌گوید: "تفاوت میان یک ابرقهرمان واقعی و آن‌هایی که مثلا در کمیک بوک‌ها می‌بینیم این است که یک ابرقهرمان واقعی لباس پلاستیکی نمی‌‌پوشد."

"مهم‌ترین چیز درباره جنگ و تصویر آن بر روی پرده سینما واضح بودن آن است، اینکه با تماشای آن گیج نشویم. این که حس هرج و مرج و سردرگمی را ایجاد کنیم اما در عین حال کاملا روشن و واضح عمل کنیم چیزی است که تماشاگر باید ببیند و از سکانس‌ها بیرون بکشد. باید مثل یک مسابقه ورزشی با آن رو به رو شوید."

«ستیغ اره‌ای» ۴ام نوامبر۲۰۱۶ به اکران سینماهای آمریکا در خواهد آمد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج