۳۹۵۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

با حذف نقش از فیلمنامه «آینه شمعدون»

مهتاب کرامتی، زن مردنما نشد!

پس از آنکه اداره کل نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی با اعمال تغییراتی مجوز ادامه فیلمبرداری فیلم «آینه شمعدون» به کارگردانی بهرام بهرامیان را صادر کرد، ابهاماتی درباره چگونگی ادامه کار و حضور بازیگران این فیلم به وجود آمد.

مهتاب کرامتی، زن مردنما نشد!

تماشا: پس از آنکه اداره کل نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی با اعمال تغییراتی مجوز ادامه فیلمبرداری فیلم «آینه شمعدون» به کارگردانی بهرام بهرامیان را صادر کرد، ابهاماتی درباره چگونگی ادامه کار و حضور بازیگران این فیلم به وجود آمد. به گزارش خبر سینما، با پیوستن محسن طنابنده، احمد مهران فر و مهران احمدی به سریال پایتخت 2 و حضور رضا عطاران سر پروژه دهلیز به کارگردانی بهروز شعیبی، این سوال مطرح شد که آیا بازیگران این فیلم فرصت آن را دارند که برای ادامه فیلمبرداری آینه شمعدون با گروه همکاری کنند یا نه.

محمد کمالی پور تهیه کننده «آینه شمعدون» در گفت و گو با خبر سینما مشکلات حضور این بازیگران در ادامه تولید آینه شمعدون را حل شده می داند. به گفته کمالی پور، رضا عطاران در قراردادی که با فیلم دهلیز بسته است بندی را لحاظ کرده که طبق آن با شروع دوباره فیلمبرداری آینه شمعدون او سر صحنه این فیلم حاضر خواهد شد و تا امروز که 10 روز از شروع مجدد فیلمبرداری گذشته عطاران در همه آفیش هایی که از سوی گروه تولید شده حضور داشته است.

مهتاب کرامتی، زن مردنما نشد!

کمالی پور ادامه داد: «مهران احمدی، احمد مهران فر و محسن طنابنده هم بخش های زیادی از بازی شان باقی نمانده، طبق هماهنگی هایی که با گروه تولید پایتخت ۲ انجام دادیم، احمدی و مهران فر در یکی دو روز آینده جلوی دوربین خواهند رفت و بازی شان تمام می شود و طنابنده هم طی روزهای آینده بازی اش را در فیلم تمام خواهد کرد.»

به این ترتیب کمالی پور تمام اخبار مبنی بر عدم حضور بازیگران اصلی فیلم در بخش دوم فیلمبرداری آینه شمعدون را تکذیب کرد اما به گفته کمالی پور، مهمترین اتفاق در اعمال اصلاحیه های اداره کل نظارت و ارزشیابی حذف کامل نقشی است که قرار بود مهتاب کرامتی آن را بازی کند.

کرامتی قرار بود در آینه شمعدون نقش زن مردنمایی به نام حشمت را بازی کند که همه از بچگی او را به عنوان یک پسر می شناختند. البته شایعاتی هم وجود داشت که طبق آن نقش لیلا بلوکات هم دچار تغییراتی شده که کمالی پور این مسئله را تکذیب می کند. تهیه کننده آینه شمعدون راش هایی که تا به حال از فیلم گرفته شده را قابل استفاده می داند و می گوید: «قسمت هایی که قبل از توقف کار گرفته بودیم مشکلی ندارد و می توانیم از آنها استفاده کنیم.»

اما مهمترین نکته ای که وجود دارد این است که آیا فیلم به جشنواره فجر می رسد یا نه؟ کمالی پور با بیان اینکه نسخه اولیه فیلم را برای بازبینی به دفتر جشنواره فجر فرستاده، می گوید: «هدف اول ما این است که فیلم خوبی ساخته شود، به همین دلیل هم یک و نیم میلیارد هزینه فیلم کرده ایم. کار به علت تعدد لوکیشن ها و بازیگران زیادی که داریم بسیار سنگین است. تمام تلاشمان این است که بتوانیم با حفظ کیفیت فیلم را به جشنواره فجر برسانیم ولی مطمئنا حاضر نخواهیم شد به هر قیمتی و یا هر کیفیتی فیلم را به جشنواره فجر برسانیم چون همانگونه که گفتم اولویت ما ساخت فیلم خوب است.»

آینه شمعدون سومین تجربه بهرام بهرامیان پس از فیلم های آل و پریناز در سینماست و رضا عطاران، محسن طنابنده، احمد مهران فر، پانته آ بهرام، مهران احمدی و لیلا بلوکات بازیگران اصلی این فیلم هستند. فیلم داستان عقیم شدن یک الاغ توسط صاحبش است، صاحبی که قبلا در سیرک کار می کرده.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج