۳۹۵۵۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

محمد بنا ديگر به کشتی ايران برنمي‌گردد

نماينده محمد بنا مي‌گويد، سرمربي تيم ملي با اين وضعيت به کشتي فرنگي بر نمي‌گردد. ميرزايي معتقد است مسوولان شمشير را از دست بنا گرفته‌اند و مي‌گويند بجنگ!

خبرگزاری ایسنا: نماينده محمد بنا مي‌گويد، سرمربي تيم ملي با اين وضعيت به کشتي فرنگي بر نمي‌گردد. ميرزايي معتقد است مسوولان شمشير را از دست بنا گرفته‌اند و مي‌گويند بجنگ!

داود ميرزايي که از عوامل اصلي بازگشت دوباره محمد بنا به کشتي فرنگي بود و در جلسات اخير فدراسيون براي حل مشکلات کشتي فرنگي هم به عنوان نماينده تام الاختيار محمد بنا حضور داشت، اظهار کرد: محمد بنا با امکانات اندک و تلاش فوق‌العاده خود و همکارانش توانست بهترين نتيجه تاريخ ايران در المپيک را کسب کند‌، اما بعد از المپيک همه چيز فراموش شد.

وي افزود: خواسته‌هاي بنا عجيب و غريب و رويايي نيست ولي آقايان حتي از برآورده کردن امکانات اوليه هم دريغ مي‌کنند. بنا با چه انگيزه و پشتوانه‌اي دوباره بازگردد؟ آقايان زماني که نزديک مسابقه‌ها مي‌شود به فکر مي‌افتند و اندک امکاناتي در اختيار مي‌گذارند اما بعد از کسب موفقيت همه چيز را فراموش مي‌کنند. تا وقتي که امکانات سيستماتيک نباشد فکر نمي‌کنم بنا بازگردد.

ميرزايي ادامه داد: خود آقاي رييس جمهور از بنا خواست که بازگردد و به او گفت تا چهار المپيک ديگر بايد بماند. بنا و اطرافيانش که دست‌شان به رييس‌جمهور نمي‌رسد ولي توقع مي رود مسئولين که در جريان ا خبار هستند فکري به حال کشتي فرنگي کنند.

وي درباره بازگشت محمد بنا به کشتي فرنگي گفت: بعد از المپيک بنا نمي‌خواست بازگردد و آقاي خطيب با من تماس گرفت که پادرمياني کنم تا بنا برگردد، من هم پاشنه در خانه بنا را از جا درآوردم و آنقدر رفتم و از او خواستم که فرنگي را رها نکند که او هم به خاطر اصرارها و عشقي که به کشتي فرنگي دارد به صورت مشروط قبول کرد بازگردد.

ميرزايي ادامه داد: بعد از بازگشت او باز هم هيچ تغييري به وجود نيامد چون آقايان قول داده بودند تا ۲۰ روز مشکلات حل شود ولي تاکنون که اتفاق خاصي نيفتاده و من هم متاسفم که اين مرد را با اصرار از خانه بيرون کشيدم تا اين طور مورد بي‌حرمتي قرار بگيرد و با بي‌توجهي به حرف‌هايش آبرويش برود. من از او معذرت مي‌خواهم و از صميم قلب پشيمانم که به او اصرار کردم تا بيايد و در واقع به او خيانت کردم که باعث شدم اين گونه دچار چالش شود.

وي درباره بازگشت دوباره بنا تصريح کرد: اين مسئله دست خود اوست که بيايد يا نيايد ولي او با چه دلخوشي بايد کار کند؟ آيا حقوق خوبي مي‌دهند يا امکانات فوق‌العاده‌اي در اختيار مي‌گذارند يا دست کم مهربان هستند؟ آقايان کاري کرده‌اند که بنا خسته شده و نياز به استراحت دارد.

ميرزايي افزود: بنا هيچ چيز براي خودش نمي‌خواهد و حتي حاضر است از جيب خود خرج کند. تنها فرياد او به خاطر کشتي فرنگي است چون اگر به فکر خودش بود، مي‌توانست مثل دستيارانش که با گرفتن پول‌هاي ميلياردي به خارج از کشور رفتند او هم برود ولي به خاطر عشق به کشورش ماند . شمشير را از دست او گرفته‌اند و مي‌گويند بجنگد.

وي ادامه داد: نبايد بنا را بدون سلاح به مسلخ بفرستيم و آبروي او را ببريم. چطور براي فوتبال که در آسيا هم جايگاهي ندارد ميلياردي هزينه مي‌شود اما نوبت به کشتي به خصوص فرنگي که مي‌رسد بودجه نيست؟ مي‌گويند تا انتخابات رياست جمهوري صبر کنيد تا بودجه مشخص شود. انتخابات چه ربطي به بودجه کشتي فرنگي دارد؟ آقايان حتي براي تامين امکانات اوليه و تغذيه کشتي‌گيران مشکل دارند آن وقت با تيم کبدي به هند مي‌روند و ميلياردي خرج فوتبال مي‌کنند تا مربيان درجه چندم آبروي ايران را ببرند ولي کشتي فرنگي نفرين شده و مثل بچه سر راهي است.

ميرزايي درباره ارتباط اين مسائل با فدراسيون کشتي خاطرنشان کرد: بارها گفته‌ام که فدراسيون کشتي زيرمجموعه وزارت ورزش است و اگر اين وزارت، آقاي خطيب را مي‌خواهد امکانات در اختيارش قرار دهد و اگر هم نمي‌خواهد او را عوض کند اما هيچ گوش شنوايي نيست. با اين شرايط هيچ گشايشي در کار کشتي به خصوص کشتي فرنگي صورت نمي‌گيرد.

يار نزديک محمد بنا در پايان تصريح کرد: با اين وضعيت فکر نمي‌کنم او دوباره آبرويش را به بازي بگيرد و بازگردد و بايد به بنا اجازه داد تا استراحت کند هر وقت بستر مناسب را فراهم کردند از محمد بنا توقع داشته باشند که سکان کشتي فرنگي ايران را در دست بگيرد چون کار او فني است و نمي‌تواند براي امکانات و پول به اين سو و آن سو برود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج