جاباما
۳۹۵۸۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ابراهیمی:

نمی‌توان اختلاف آذری و گل‌محمدی را باورکرد

مدیرعامل سابق ذوب آهن می‌گوید اطلاعی از دلیل جدایی یحیی گل محمدی از این باشگاه ندارد، اما نمی تواند وجود اختلاف میان سعید آذری و گل محمدی را باور کند.

وبسایت نود: خسرو ابراهیمی درباره جدایی یحیی گل محمدی از ذوب آهن و صحبت‌هایی که پس از این اتفاق میان این مربی و باشگاه ردوبدل شد که نشانی از وجود اختلافات عمیق در باشگاه بود، اظهار کرد: مشکلات مالی در ذوب آهن وجود دارد، اما فکر نمی‌کنم به قدری حاد باشد که در حال‌ حاضر از سوی باشگاه اعلام می‌شود. نمی دانم مشکلات مالی موجب بروز این اتفاقات شده و یا دو طرف اختلافاتی میان خود داشتند، چرا که من از آن خبر ندارم.

او ‌اضافه کرد: در هر حال بین آنها اتفاقاتی رخ داد که درباره آن اظهار نظر شفافی ندارند. من فکر می‌کنم سعید آذری و گل محمدی هیچ اختلافی با هم ندارند و من آن را باور نمی‌کنم. شاید دو طرف صحبت‌هایی را انجام داده‌اند، اما من آن را باور ندارم.

مدیرعامل سابق ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد این تیم از مسیری که در دو سال گذشته طی کرده دور شود، گفت‌: این بستگی به مدیریت و سیاست باشگاه دارد و باید دید چه کسی زمام امور را به دست می‌گیرد.

او با اشاره به دوران حضورش در این باشگاه، گفت‌: بحران فعلی ذوب آهن سنگین نیست. از سال ۹۰ تا ۹۲ با مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر این که هیچ بودجه دولتی به ورزش قهرمانی تعلق نمی‌گیرد، وضعیت ذوب آهن بسیار بد شد و در آن زمان هیچ بودجه‌ای به این تیم تعلق نگرفت، اما پس از خصوصی سازی اوضاع ذوب آهن بهتر شد و فکر می‌کنم که حدود ۲۵ میلیارد تومان بودجه این تیم در سال گذشته بود. در حال‌ حاضر هم کاهش بودجه آنقدری نیست که مشکل آفرین شود، منتهی باید مدیریت مناسبی صورت بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج