۳۹۵۸۶۳
۱۶ نظر
۵۰۰۳
۱۶ نظر
۵۰۰۳
پ

ضرر ۱۲ میلیاردی رئیس دولت سابق به کشور

یک عضو هیأت رئیسه فراکسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصاد و انضباط مالی تاکید کرد که طبق اعلام رئیس دیوان محاسبات، رئیس دولت سابق ضرر مالی ۱۲ هزار میلیارد تومانی به کشور تحمیل کرده است.

خبرگزاری ایسنا: بهروز بنیادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: رئیس دیوان محاسبات در جلسه‌ای با فراکسیون شفاف سازی و سالم‌سازی اقتصاد و انضباط مالی از تخلف مالی ۴۸ هزار میلیارد تومانی دولت سابق سخن گفت که ۱۲ هزار میلیارد تومان آن مربوط به شخص رئیس دولت است.

وی تاکید کرد: این تخلف مالی ناشی از سوء مدیریت دولت سابق در انجام برخی پروژه‌هاست. به طور مثال دولت پلی ساخته که باید طول عمر آن ۱۰ سال باشد اما بعد از دو سال آن پل از بین رفته است که این یک آسیب و ضرر مالی به کشور است.

این عضو فراکسیون تاکید کرد: این تخلف به این معنا نیست که آن فرد پول برداشته و اختلاس کرده است بلکه سوء‌مدیریت در پروژه های مختلف باعث وارد شدن خسارات به کشور و بیت المال شده است. از این رو بررسی‌های دیوان محاسبات حکایت از آن دارد که سوء مدیریت دولت سابق ضرر مالی ۴۸ هزار میلیارد تومانی به کشور وارد شده است که از این میزان ۱۲ هزار میلیارد تومان آن ناشی از تصمیمات اشتباه شخص رئیس جمهور سابق است.

بنیادی ‌سوءمدیریت در پروژه های مسکن مهر را نمونه‌ای از ضرر مالی به کشور دانست و گفت: مثلا دادن اختیار به فلان استاندار و انجام کاری باعث وارد شدن ضرر مالی به کشور شده که بررسی‌های دیوان محاسبات نشان می‌دهد که ضرر مالی ناشی از سوء مدیریت دولت سابق به کشور ۴۸ هزار میلیارد تومان است.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون شفاف سازی و سالم‌سازی اقتصاد و انضباط مالی تاکید کرد که این فراکسیون پیگیری‌های لازم را از دیوان محاسبات برای بررسی جزئیات این پرونده در احکام صادره انجام خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وجدان

      گررسم شودکه مست گیرند
      درشهرهرآنکه هست گیرند

    • بدون نام

      بنظرمن مگن جوجهه را اخرپایز میشما رند حالا که گذشته وانهایی که باید بفهمند که غهمیدن از شیر تاپیر ووبقیه هم منافعی داشتن گه حسابشن معلوم است

    • بهرام

      ای خدا....یکی دیگه از گند کاریای احمدی...

    • بدون نام

      .. لطفا بس دیگه

    • farshid

      ضربه ای که ایشون به کشور و اقتصاد این مملکت زدن رو مغول ها به ایران نزدن !!! واقعا برا چی میخواستن باز بیان تو عرصه !!!!!!!!!

    • چگینق

      ازقدیم گفتند جلوی ضرر را هروقت بگیرید منفعت است/واما باتوجه به امربمعروف ونهی ازمنکر مقام معظم رهبری در کلاس درس فقه ونصیحت عالمانه رهبر جهت حفظ وحدت وجلوگیری از تفرقه دربین دولت وملت وتوصیه به رییس دستپاک دولت سلبق احمدی نزاد که باعث شوروشعف وشادی وتحبیب القلوب جامعه اسلامی ایران شد کمال تشکرات وافرراداریم وازدرگاه حق برای رهبری طول عمروصحت وسلامتی آرزومندیم

    • بدون نام

      بعد مردم یک عده ناراحتن که کاندید نمیشه یک عده هم میگن خدا رو شکر که نیامد ........
      این اگرم کاندید میشد رد صلاحیت میشد
      ...

    • بدون نام

      عنوان اين شخص من رو ياد منچولباف ميندازه. خلاصه بگم شماها چهارسال ديگه هم كابوس داريد.

    • بدون نام

      اگر این طور چیزهارو حساب کنی توی اون شانزده سال قبلش صدها برابر این به کشور ضرر زدن والان هم همین طورم

    • بدون نام

      همش همین!؟!
      پروژه تطهیر شروع شد

    • 123

      اون 8 سال قبل هم به زمان حمله قوم مغول و بر بر به ایران باید اضافه کرد.

    • سانسور نکن لطفن

      اقای محاسبات این چه پلی هست که باید 10 سال عمر کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ...

    • بدون نام

      وقتی پل بی کیفیت بجای پل باکیفیت تحویل دادن دقیقا یعنی ....

    • بدون نام

      مگه خدا راخوش میاید که ما قشر فقیر تاوان اشتباه این مثلا ریس جمهو ر را بدهیم همین مسکن مهر قرار بود هجدماهه بدهند الان چهار سال است نداده اند که باید قسط هم پرداخت کنیم باور کنید از اینجا مانده از انجا رانده ...

    • بدون نام

      اگه راست میگن پیگیری کنید حقوق مردم را بگیرید، هی گیر داده بودید به حقوق های نجومی، حقوق های نجومی،، همه اش دو سه میلیارد تومان نمیشد، این ها کجا و آنها کجا!!

    • بدون نام

      چرااز وقتی این دولت روی کار آمده همیشه به بهانه های مختلفی دولت قبل راهی می کوبد حالا شما بیایید درست کنید این همه آبروی هم رانبرید خدا به داد این دولت برسد حتما دولت بعد باید این دولت را دردریای سیاه خالی کند.....ولی متاسفانه کسی گوشش بدهکار نیست اون دولت دیگه رفت دستش هم به جایی بود نیست کاش کنید .خدا همه را به راه راست هدایت کنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج