جاباما
۳۹۵۹۱۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

متهم در دادگاه: من قاتل نیستم

جوانی که متهم است در هواخواهی از دوستش مرتکب قتل شده‌ وقتی در جلسه دادگاه حاضر شد اتهامش را رد کرد و گفت قاتل نیست.

روزنامه شرق: جوانی که متهم است در هواخواهی از دوستش مرتکب قتل شده‌ وقتی در جلسه دادگاه حاضر شد اتهامش را رد کرد و گفت قاتل نیست.

دو سال قبل به پلیس خبر دادند در منطقه‌ای در جنوب تهران درگیری دسته‌جمعی رخ داده ‌است. زمانی که مأموران به محل رسیدند جوان غرق در خونی که در این نزاع زخمی شده‌ به بیمارستان انتقال یافته‌ بود؛ اما دیگر عاملان همچنان در صحنه بودند که از سوي پلیس بازداشت شدند. متهمان، بازجویی و همگی مدعی شدند یک نفر قمه داشت و او جوانی به نام کامران ‌است؛ به‌این‌ترتیب کامران به اتهام ضرب‌ جرح مورد تحقیق قرار گرفت.

اما بعد از چند ساعت خبر رسید جوان مجروح که علی نام داشت جانش را از دست داده ‌است؛ به‌این‌ترتیب از کامران به اتهام قتل عمدی بازجویی شد. او گفت: من اختلافی با علی نداشتم و نمی‌دانستم موضوع چیست؛ دوستم کیارش با من تماس گرفت و گفت با علی دعوا کرده‌ است و از من کمک خواست البته من برای اینکه او را بزنم نرفتم بلکه رفتم تا به دوستم کمک کنم وقتی رسیدم دیدم دعوا خیلی شدید است؛ کیارش قمه‌ای به من داد و گفت این را پیش خودت نگه‌ دار و بعد هم دعوا شروع شد.

در آنجا همه قمه داشتند و فقط من نبودم؛ من یادم نمی‌آید ضربه‌ای زده ‌باشم. این در حالی بود که وقتی کیارش بازجویی شد، گفت دوستش کامران، عامل اصلی قتل علی است و ادامه داد: من با علی دعوا کرده بودم اما قصدم این نبود که او را بکشم فقط داشتیم دعوا می‌کردیم که کامران آمد و با قمه او را زد. به‌جز من چند نفر دیگر هم در این درگیری بودند. با پایان جلسه بازجویی، کیارش با وثیقه آزاد شد اما کامران به اتهام قتل در بازداشت ماند و کیفرخواست علیه این دو نفر صادر شد.

روز گذشته جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد. در ابتدای جلسه رسیدگی نماینده دادستان کیفرخواست را علیه متهم خواند و سپس اولیای‌ دم در جایگاه قرار گرفتند و درخواست صدور حکم قصاص کردند. وقتی نوبت به متهم رسید او اتهام قتل را رد کرد و گفت: من اصلا در جریان دعوای علی و کیارش نبودم؛ وقتی کیارش با من تماس گرفت به قصد کمک به آنجا رفتم؛ کیارش هم قمه‌ای به من داد. او و چند نفر دیگر هم قمه داشتند و دعوا بالا گرفته ‌بود؛ اما من ضارب نیستم.

کیارش یا یکی از دوستان دیگرش ضربه را زدند، آنها در بازجویی‌ها دروغ گفته‌اند که هیچ‌کس قمه نداشت؛ دیگران هم قمه داشتند. اگر کیارش دروغ نمی‌گوید چرا بعد از آزادی با وثیقه فرار کرد و دیگر خبری از او نیست.

او مرا به هواخواهی به درگیری کشاند و گیر افتادم اما حالا خودش فراری است.متهم سپس آخرین دفاعیات خود را بیان کرد و ضمن اینکه تأکید کرد قتل، کار او نبوده ‌است گفت: من از اینکه علی کشته شده ‌است ناراحتم و به خانواده‌اش تسلیت می‌گویم. با پایان جلسه رسیدگی هیأت قضات برای تصمیم‌گیری دراین‌باره وارد شور شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج