۳۹۶۰۵۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

کریستن استوارت بهترین بازیگر این نسل است!

الیویه آسایاس امسال در جشنواره کن با فیلم ترسناک «خریدار شخصی» جایزه بهترین کارگردانی را برد. فیلمی که در جشنواره توسط منتقدان هو شد اما در نهایت توانست نظر هیئت داوران را جلب کند.

مجله دنیای تصویر: الیویه آسایاس امسال در جشنواره کن با فیلم ترسناک «خریدار شخصی» جایزه بهترین کارگردانی را برد. فیلمی که در جشنواره توسط منتقدان هو شد اما در نهایت توانست نظر هیئت داوران را جلب کند. «خریدار شخصی» در نوبت نمایش قرار دارد و از سوی دیگر همکاری با رومن پولانسکی دوباره نام آسایاس را بر سر زبان‌ها انداخته است.
کریستن استوارت بهترین بازیگر این نسل است!

آسایاس روز گذشته در حاشیه نمایش فیلمش در جشنواره زوریخ با رسانه‌ها از همکاری با کریستن استوارت در دو فیلم «ابرهای سنت ماری» و «خریدار شخصی» گفت:

« کریستین استوارت بهترین بازیگر زن نسل خودش است و دامنه‌ای بی‌نهایت بزرگتر از تمام همنسلانش دارد. ترکیب عمق درونی و غریزه و استعداد بداهه‌اش او را از همه جدا می‌‌کند. هم‌چنین درک بالایی از سینما دارد که باعث شده تا اعتقاد داشته باشم کارگردان موفقی هم خواهد بود.»

هم‌چنین آسایاس در پاسخ به سوالات درباره‌ی همکاری با رومن پولانسکی در «بر اساس یک داستان واقعی» هم اشاره کرده که: «وقتی پولانسکی بهم نوشتن فیلمنامه را پیشنهاد کرد، ابتدا مردد شدم. چون آخرین بار بیست سال پیش بود که برای فیلمساز دیگری فیلمنامه نوشتم. اما فکر می‌‌کنم که در پایان به تجربه‌ای رضایت‌بخش برای هر دویمان تبدیل شد.»

فیلمبرداری تریلر جدید پولانسکی در ماه نوامبر آغاز می‌شود و با وجود زمان تولید محدود، تلاش بر این است که اولین نمایش فیلم در جشنواره کن آینده باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج