جاباما
۳۹۶۰۸۰
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

بدرقه ناو ایتالیایی با برگزاری رزمایش مشترک

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حضور و پهلوگیری ناو ایتالیایی یورو در بندرعباس اظهار کرد: مانند مراسم استقبال از ناو ایتالیایی، هنگام خروج این ناو نیز رزمایشی مشترک میان نیروی دریایی ایران و ایتالیا برگزار می شود.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حضور و پهلوگیری ناو ایتالیایی یورو در بندرعباس اظهار کرد: مانند مراسم استقبال از ناو ایتالیایی، هنگام خروج این ناو نیز رزمایشی مشترک میان نیروی دریایی ایران و ایتالیا برگزار می شود.

امیر دریادار حبیب الله سیاری، با اشاره به تقاضای ارتش کشورهای مختلف جهت حضور در آبهای ایران و بازدید بنادر کشور اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش به عنوان نیروی راهبردی بنا به صلاح دید مسئولین مملکت در توسعه روابط میان کشورها اقدام می کند.

وی در مورد پهلوگیری ناو ایتالیایی یورو طی روزهای اخیر در بندرعباس به برنامه های این ناوگروه در مدت حضور در ایران اشاره و خاطر نشان کرد: ناو ایتالیایی ۴ - ۵ روز در بندرعباس پهلو می گیرد و در این مدت نیز ملاقات هایی با مقامات ایرانی و همچنین بازدیدهایی از مراکز آموزشی و فنی کشور انجام خواهد داد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه هنگام خروج ناو ایتالیایی، رزمایشی مشترک برگزار می شود اظهار کرد: همانطور که هنگام ورود ناو یورو و پهلوگیری این ناو در بندرعباس رزمایشی مشترک با نیروی دریایی ارتش در منطقه برگزار شد هنگام خروج این ناو نیز در جهت توسعه روابط، رزمایشی مشترک برگزار می شود.

سیاری با اشاره به همکاری ناوگروه های کشورهای مختلف در آبهای آزاد اضافه کرد: در دریا ناوها با یکدیگر تبادل اطلاعات و ارتباط دارند، ناوهای کشورهای مختلف با یکدیگر رزمایشی مشترک یا همان تمرین دریایی انجام می دهند که این تمرین علاوه بر افزایش استقامت و دانش عملیاتی طرفین توانمندی های طرفین رزمایش را به وضوح به نمایش می گذارد.

وی با بیان اینکه تاکنون با بیش از ۱۵ کشور رفت‌وآمد دریایی داشته ایم خاطر نشان کرد: تاکنون با کشورهایی نظیر پاکستان، هندوستان، مالزی، اندونزی، سریلانکا، عمان، آذربایجان، روسیه، قزاقستان، سوریه و تانزانیا و همچنین پیش از اتفاقات یمن با کشورهای یمن عربستان و سودان رفت و آمد دریایی داشته ایم.

فرمانده نیروی دریایی خاطر نشان کرد: در آینده ای نزدیک قطعا به سمت آفریقای جنوبی و همچنین حضور در اقیانوس اطلس پیش خواهیم رفت.

سیاری در پایان با تاکید بر این که سربازان نیروی دریایی مدال آوران مردم در دریاهای آزاد هستند و پرچم ایران اسلامی در دریاها افراشته است اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری می فرمایند نیروی راهبردی مظهر اقتدار مردم در دریاها است و این بدان معنا است که ما در هر کجا از آبهای آزاد که حضور داشته باشیم قدرت اقتدار مردم را در معرض نمایش قرار می دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج