۳۹۶۱۲۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

شروع خوب کارتون «Storks»

Storks» کارتونی جدید که شرکت برادران وارنر ساخته این هفته اضافه بر آمریکای شمالی در ۳۳ کشور و منطقه و بازار مختلف نیز به نمایش در آمد و مجموعا ۳/۱۸ میلیون دلار کاسبی کرد و این شامل حضورهایی موفق در کشورهای چین، مکزیک، روسیه، برزیل و استرالیا هم می شد.

روزنامه بانی فیلم: «Storks» کارتونی جدید که شرکت برادران وارنر ساخته این هفته اضافه بر آمریکای شمالی در ۳۳ کشور و منطقه و بازار مختلف نیز به نمایش در آمد و مجموعا ۳/۱۸ میلیون دلار کاسبی کرد و این شامل حضورهایی موفق در کشورهای چین، مکزیک، روسیه، برزیل و استرالیا هم می شد. این کارتون در چین که بیشترین جمعیت را در جهان دارد ۳/۵ میلیون دلار فروش کرد و اگر با آمار آغاز اکران «هتل ترانسیلوانیا» دیگر کارتون مطرح قیاس شود می بینیم که فقط نیم میلیون دلار از آن عقب افتاده است.
شروع خوب کارتون «Storks»
در مکزیک آغازی ۴/۲ میلیون دلاری برای این فیلم به تصویر کشیده شد و این در قیاس با اتهام به ثبت رسیده توسط «هتل ترانسیلوانیا» در بدو اکرانش در این کشور ۳/۱ میلیون کمتر است ولی به همان منوال شروعی یک میلیون دلار قوی تر از «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی» داشته است. «Storks» در روسیه نیز حضوری خوش داشت و ۹/۱ میلیون دلار در گیشه ها کاسبی کرد و در برزیل به ۵/۱ میلیون دلار رسید و پولی که در استرالیا به دست آورد به ۹۳۱ هزار دلار رسید. باید متذکر شد که شروع نمایش این فیلم در اسپانیا از پنجشنبه همین هفته خواهد بود اما برای سینما دوستان فرانسه و بریتانیا تماشای این فیلم زودتر از اواخر مهر ماه امکان پذیر نخواهد بود.

یک فیلم دنباله ای موفق

«بچه بریجیت جونز» که سومین قسمت از سری فیلم های بریجیت جونز به حساب می آید در ادامه شروع موثراش در کشورهایی بجز آمریکای شمالی این هفته در ۴۷ کشور روی همرفته ۹/۲۱ میلیون دلار کسب درآمد کرد و به این ترتیب مجموع پولسازی اش را در اروپا، آمریکای جنوبی، آسیای شرقی، اقیانوسیه و شمال آفریقا به رقم ۶۷ میلیون دلار رساند و اگر فروش اش در آمریکای شمالی را هم ضمیمه آن کنیم، به رقم کلی ۶/۸۳ میلیون دلار می رسیم.

در دنیای کمیک بوک ها

«جوخه خودکشی» که جدیدترین کمیک استریپ بسیار پرفروش سینمای جهان است، این هفته با افزودن بر ارقام فروش اش تبدیل به چهاردهمین فیلم کمیک بوکی تاریخ سینمای آمریکای شمالی شد و همسو با آن ارقام فروش اش را در سطح جهان به ۷۲۱ میلیون دلار رساند تا یکی از ۱۰ فیلم پرفروش سال ۲۰۱۶ باشد. در این فیلم مجموعه ای از کاراکترهای بد و آدم منفی داستان های کمیک بوکی مشغول ستیز با اشرار هستند و به این ترتیب نه در مسیر شر بلکه در راههای نیکی گام بر می دارند. «جوخه خودکشی» برای رسیدن به رتبه و مقام جدیدش در میان فیلم های کمیک استریپی تمامی ادوار در آمریکای شمالی و به تبع آن در برخی قاره های دیگر جهان «ایرون من ۲» را پشت سر نهاد و بنظر می رسد در زمان اتمام نمایش اش پشت سر «بت من مقابل سوپرمن: طلوع عدالت» در رده سیزدهم توقف کند و این نیز موفقیتی تازه برای برادران وارنر خواهد بود که این فیلم را تحویل جهانیان داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج