۳۹۶۳۱۰
۱۳ نظر
۵۰۱۳
۱۳ نظر
۵۰۱۳
پ

احمدی‌نژاد پاسخگوی مسائل مالی خود باشد

رییس فراکسیون امید مجلس دهم گفت: «نهی رهبری» به عملکرد احمدی‌نژاد برمی‌گردد چراکه درمورد عملکرد رییس دولت‌های نهم و دهم سوال‌های جدی وجود دارد و احمدی‌نژاد و مسئولان نزدیک به او باید نسبت به اختلاس‌هایی که انجام گرفته و مشکلات فراوان مالی، پاسخگو باشند.

خبرگزاری ایلنا: رییس فراکسیون امید مجلس دهم گفت: «نهی رهبری» به عملکرد احمدی‌نژاد برمی‌گردد چراکه درمورد عملکرد رییس دولت‌های نهم و دهم سوال‌های جدی وجود دارد و احمدی‌نژاد و مسئولان نزدیک به او باید نسبت به اختلاس‌هایی که انجام گرفته و مشکلات فراوان مالی، پاسخگو باشند.

محمدرضا عارف با اشاره به نهی رهبری از حضور محمود احمدی‌نژاد در انتخابات تصریح کرد: فرمایش‌های مقام معظم رهبری در همه امور فصل‌الخطاب است و هم آقای احمدی‌نژاد و هم دیگران باید نسبت به اجرای این فرمایش‌ها پایبند باشند.

او با بیان این‌که مهمترین مسئله در انتخابات اردیبهشت‌ماه سال آینده حضور پرشور مردم است، گفت: فکر می‌کنم با روندی که در پیش است، شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

رییس فراکسیون امید در مجلس دهم خاطرنشان کرد: آن‌چه مسلم است، «نهی رهبری» به عملکرد احمدی‌نژاد برمی‌گردد چراکه درمورد عملکرد رییس دولت‌های نهم و دهم سوال‌های جدی وجود دارد و احمدی‌نژاد و مسئولان نزدیک به او باید نسبت به اختلاس‌هایی که انجام گرفته و مشکلات فراوان مالی و اقتصادی که به‌وجود آمده، پاسخگو باشند.

رییس مجمع نمایندگان تهران همچنین با اشاره به تذکر یکی از نمایندگان عضو هیات رییسه فراکسیون امید که با استناد به گفته‌های دادستان دیوان محاسبات از محکومیت مالی قطعی ۴۸ هزار میلیارد تومانی دولت‌گذشته که ۱۲ هزار میلیارد تومان آن مربوط به شخص احمدی‌نژاد است، خبر داد و گفت: قطعاً‌ درباره چنین تخلف‌هایی بررسی‌های لازم انجام شود و امیدواریم در فضایی کارشناسی همه عملکردها بررسی شود و درصورتی که خطایی به وقوع پیوسته، با آن برخورد شود.

عارف در پاسخ به این سوال که آیا فراکسیون امید قصد دارد به این تخلف‌ها ورود کند،‌ گفت: البته هنوز به‌صورت رسمی به این مباحث ورود نکرده‌ایم، اما بی‌شک مقابله با فساد یکی از مهمترین اولویت‌های فراکسیون است، چراکه کشور گرفتار این مسائل است و فکر می‌کنم در همه بخش‌ها، ازجمله در دولت‌ها باید این مسائل با جدیت مورد بررسی قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خدا

      عارف جان ،عزیزم،12000میلیارد احمدی جون چیزی نیست،فقط روزی 6 میلیارد تومان سود بانکی ... ، اینکه چیزی نیست!سخت میگیریدها

    • بدون نام

      ببینیمو تعریف کنیم آقای عارف ' باید نوبت رسیدگی به پرونده هم دستان و یاران و حامیان بابک زنجانی فرا برسه

    • بدون نام

      جناب دکتر عارف انشااله دستگاه محترم قضایی نخواهندگذاشت حق مردم پایمال شود

    • بدون نام

      نباید مردم بگذارند قسر در بره، ضررهای جبران ناپذیری به مملکت زده، بعضی نمی دانند، با 45هزار تومان مردم ساده را گول زد و چند برابرش رو از جیبشان در آورد..............

    • بدون نام

      شما گند دولت هاشمی و خاتمی را پیگیری کنید.احمدی نژاد خدماتش خوب بود. این بابا که نمیاد .هنوز میترسید..مردم به روحانی هم رای نمیدند.خسارت روحانی اژ جنگ 8ساله بیشتر بود

    • بدون نام

      اقای ریس داری به کسی تهمت میزنی که هر روز هزاران فقیر مستمند براش دعا میکنن کسانی که درامد سالیناسون اندازه حقوق یک ماه شما نمیشه اگه رهبر گفت دکتر نیاد بخاطر اینکه در میان اختلاس گران حامیانش تنها میماند کاش میدانستی که احمدی نژاد حامیانش چه جایگاهی پیش خدا دارن در زمانی که طلم فساد همه دنیا را گرفته بود یکی پیدا شد دم از عدالت زد به دیدن فقرا مستمندان رفت وچون در مقابل زورگو ستمگر قرار گرفت به ناحق منحرف خوانده شد برو تحقیق کن ببین کسانی در زمان دکتر اختلاس کردن توسط چه کسانی به مدیرت رسیده بودن اختلاس را از چه کسانی یاد گرفته بودن تهمت بزرگی داری میزنی مگه نمیدنی تهمت به پاکان جاشون جهنم دنیا برای خودت برو بیای داری احساس قدرت میکنی ولی این روزها به سرعت برق میرن بعد از مرگ باید جوابگوی تهمتات باشی انجا تنها خواهی ماند دیگه هیچ کدوم از ریسها نمیتونن ازت حمایت کنن تا دیر نشده زن بزن احمدی ازش حلالیت بطلب

    • بدون نام

      مملکت فقط با احمدی نژاد آباد میشه

    • بدون نام

      درود بر دکتر مظلوم

    • بی حذب

      عارف عزیز انقد دولت قبل انگشت نما نکنید خودتون ازهمه بدترید

    • بدون نام

      باید جوابگو باشه

    • بدون نام

      احمدی نژاد عشقمونی, هر چه میخان دروغ بگن, ما عشقمون بهت بیشتر میشه

    • حسین

      بیاید به خاطر خدا به خاطر نظام وبه نام عدالت اصلا به خاطر خوتون به صورت شفاف با فساد مبارزه کنید احمدی نژاد یا هر کس دیگر که فساد دارد را محاکمه کنید اموال این مردم مظلوم را پس بگیرید(رزمنده وجانباز دفاع مقدس)

    • اواره

      این اقا یا خانم بدون نام که اینقدر دواتشه نوشته حامی مستمندان::: نمیشه بگه کدوم مستمند؟ مگه خرابکاری را روکردن ، تهمت و افتراست؟ یا خودتو بخواب زدی یا حساب میکنی... دولت عدالت محور عجب عدالتی داشت.. به به چه چه.. به به اه اه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج