۳۹۶۳۳۷
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

سرورهای FIFA ۱۷ از کار افتادند

یک روزی است که از عرضه‌ی جدیدترین شماره از مجموعه بازی‌های فیفا می‌گذرد و استقبال از این بازی به قدری زیاد بوده است که سرورهای آن از کار افتاده‌اند.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: یک روزی است که از عرضه‌ی جدیدترین شماره از مجموعه بازی‌های فیفا می‌گذرد و استقبال از این بازی به قدری زیاد بوده است که سرورهای آن از کار افتاده‌اند. نکته‌ی مهم این جا است که FIFA ۱۷، هنوز در ناحیه‌ای به غیر از امریکای شمالی عرضه نشده است.
سرورهای FIFA 17 از کار افتادند

در حالی که از کار افتادن سرورها در زمان عرضه‌ی بازی‌ها، به موضوعی معمول در صنعت بازی تبدیل شده است، باز هم می‌بینیم که بازی‌ها در زمان عرضه‌شان، حسابی مشکل سروردارند. با توجه به اینکه مخاطب اصلی مجموعه بازی‌های FIFA، کشورهای اروپایی و مخصوصا کشور انگلستان است، نمی‌دانیم زمانی که بازی در این نواحی عرضه می‌شود، قرار است با چه مشکلاتی روبرو باشیم.

سرورهای FIFA 17 از کار افتادند

بخش آنلاین مجموعه بازی‌های FIFA، همیشه با مشکلاتی همراه بوده است؛ طوری که شرکت بازی‌سازی EA Sports خودش یک صفحه‌ی رسمی برای اعلام وضعیت سرورهای فیفا درست کرده است. این بازی‌ها هم‌چنین Match-Making خوبی ندارند، یعنی بازی‌کنان به درستی در بخش آنلاین مقابل هم قرار داده نمی‌شوند و ممکن است بازی‌کننده‌های خیلی قوی، به بازی‌کننده‌هایی که تازه بازی را شروع کرده‌اند، برخورد کنند.

ظاهرا مشکلات سرور، گریبان‌گیر بازی Battlefield ۴ هم شده است.

FIFA ۱۷ از سوی منتقدان مورد توجه قرار گرفته و نمرات بسیار خوبی گرفته است. این بازی قرار است فردا در کشورهای اروپایی به صورت رسمی عرضه شود. FIFA ۱۷ روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس۳۶۰، پلی‌استیشن۴، پلی‌استیشن۳ رایانه‌های شخصی عرضه شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج