جاباما
۳۹۶۵۳۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

آیت الله علوی: عملکرد ناجا قابل‌تقدیر است

آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی گفت: نیروی انتظامی در حل مشکلات مردم رسالت مهمی دارد که در این‌باره گاهی انتظارات مردم از نیروی انتظامی بیشتر از توان آن‌ها است.

خبرگزاری ایسنا: آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی گفت: نیروی انتظامی در حل مشکلات مردم رسالت مهمی دارد که در این‌باره گاهی انتظارات مردم از نیروی انتظامی بیشتر از توان آن‌ها است.

این استاد برجسته حوزه در دیدار با سردار اشتری، فرمانده ناجا با اشاره به جایگاه مهم امنیت در جامعه اسلامی عنوان کرد: امنیت، محور فعالیت‌های پلیس است و نیروی انتظامی در این‌باره عهده‌دار مسئولیت مهمی در نظام جمهوری اسلامی است.

آیت‌الله علوی گرگانی افزود: عملکرد پلیس در ارتقای امنیت مطلوب است و ما امیدواریم که اقدامات پلیس بتواند زمینه اعتلا و رشد جامعه اسلامی و نظام را فراهم کند.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف مهم نیروی انتظامی رفع مشکلات مردم است که در این‌باره گاهی انتظارات مردم از نیروی انتظامی بیشتر از توان آن‌ها است.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در تامین امنیت مردم در جایگاه خوبی قرار دارد که باید این دستاوردها در همه زمینه‌ها گسترش پیدا کند.

وی در رابطه با رسالت‌های مهم پلیس اظهار کرد: نیروی انتظامی باید در چارچوب موازین ایمانی و اخلاقی و تعهد انقلابی و معنوی به رسالت خود توجه داشته باشد تا اهداف نظام و انقلاب تحقق پیدا کند.

آیت‌الله علوی گرگانی بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام محرم، یکی از وظایف مهم پلیس ارتقای امنیت در تردد زائران به عتبات عالیات است.

وی در این‌باره گفت: نیروی انتظامی بر پایه تعهد خود در جهت افزایش امنیت باید سلامت زائران را در تردد به عتبات تامین کند که این امر وظیفه سنگین و با ارزشی است.

این مرجع تقلید شیعه عنوان کرد: نیروی انتظامی بازوی قدرتمندی برای نظام به شمار می‌رود و ما باید قدردان فعالیت این نیرو در عرصه‌های مختلف باشیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم نیروی انتظامی در همه فعالیت‌های خود به موفقیت دست یابد و بتواند به بهترین نحو به وظایف خود عمل کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی کاره خوبیه بدون روادید کسی حق ندارد از کشور عبور کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج