۳۹۶۶۴۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

استیو مک‌کویین «بیوه‌ها» را می‌سازد

وایولا دیویس بازیگر فیلم‌های «شک» و «خدمتکار» در جدیدترین پروژه سینمایی استیو مک‌کویین کارگردان برنده اسکار جلوی دوربین می‌رود.

وب‌سایت آی ‌سینما: وایولا دیویس بازیگر فیلم‌های «شک» و «خدمتکار» در جدیدترین پروژه سینمایی استیو مک‌کویین کارگردان برنده اسکار جلوی دوربین می‌رود. فیلم حادثه‌ای «بیوه‌ها» (Widows) با اقتباس از یک سریال کوتاه بریتانیایی به همین نام که در سال ۱۹۸۳ روی آنتن می‌رفت، تهیه و تولید می‌شود و نگارش سناریوی آن مشترکا برعهده خود مک‌کویین و جیلیان فلین نویسنده «دختر گمشده» است.
استیو مک‌کویین «بیوه‌ها» را می‌سازد

به گزارش «ورایتی»، مانند سریال انگلیسی که منبع الهام پروژه سینمایی مک‌کویین قرار گرفته، داستان فیلم نیز بر چهار سارق مسلح متمرکز است که در جریان یک عملیات ناموفق سرقت کشته می‌شوند و در ادامه بیوه‌های این مردان هستند که با استفاده از یادداشت‌های به جامانده از شوهران‌شان به عنوان راهنما بقیه کار را به دست می‌گیرند. احتمالا دیویس در نقش یکی از چهار بیوه یاد شده جلوی دوربین خواهد رفت، هرچند نقشی که برای بازیگر نامزد اسکار در نظر گرفته شده هنوز از سوی سازندگان فیلم تایید نشده است.

«بیوه‌ها» اولین پروژه سینمایی مک‌کویین بعد از فیلم برنده اسکار «۱۲ سال بردگی» است؛ درامی تاریخی با محوریت برده‌داری که علاوه‌بر بهترین فیلم، جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن (لوپیتا نیونگ‌اُ) و بهترین فیلمنامه اقتباسی (جان ریدلی) را نیز به دست آورد.

به گفته منابع آگاه، ظاهرا قرار بوده جنیفر لارنس نیز در کنار دیویس به ایفای نقش بپردازد اما به دلیل تداخل برنامه‌های کاری‌اش ناچار به انصراف رد پیشنهاد بازی در فیلم جدید مک‌کویین شده است.

فیلمساز ۴۶ ساله انگلیسی همچنین اعلام کرده قصد دارد در آینده فیلمی درباره پل رابسن خواننده، بازیگر و اکتیویست سیاهپوست امریکایی را جلوی دوربین ببرد. مک‌کویین از ساخت این فیلم زندگینامه‌ای به عنوان یکی از آرزوهای حرفه‌ایش یاد کرده: «زندگی و میراث او فیلمی بود که دلم می‌خواست بعد از «گرسنگی» به عنوان دومین کارم جلوی دوربین ببرم، اما هنوز قدرتش را نداشتم، اعتبارش را هم نداشتم.»

دیویس بازیگر ۵۱ ساله امریکایی تابستان امسال فیلم ابرقهرمانی «جوخه انتخاری» را بر پرده سینماها داشت. او همچنین زمستان آینده با درام اقتباسی «حصارها» که توسط دنزل واشنگتن کارگردانی شده و یکی از مدعیان احتمالی اسکار ۲۰۱۷ به شمار می‌رود، به سالن‌های سینما می‌آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج