جاباما
۳۹۶۸۰۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

قابلیت Moments توییتر راه اندازی شد

توییتر نزدیک به یک سال پیش قابلیت Moments را راه اندازی کرد که مطمئناً یکی از بزرگ ترین تغییراتی به حساب می آمد که این شرکت در پلتفرم اختصاصی خود ایجاد کرده است.

وب سایت تک شات: توییتر نزدیک به یک سال پیش قابلیت Moments را راه اندازی کرد که مطمئناً یکی از بزرگ ترین تغییراتی به حساب می آمد که این شرکت در پلتفرم اختصاصی خود ایجاد کرده است. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد موضوعاتی مثل ورزش، اخبار، برنامه های تلویزیونی و غیره را در توییتر دنبال کنند.
قابلیت Moments توییتر راه اندازی شد

از زمانی که این قابلیت راه اندازی شده، کنترل آن در دست مسئولین توییتر بوده است اما ظاهراً این تغییرات و قابلیت Moments امروز به دست تمامی کاربران این شبکه اجتماعی خواهد رسید.

حال که Moments در اختیار تمامی کاربران قرار گرفته، هر فردی می توان یک Moment در مورد هر موضوع دلخواهی تهیه کند. کاربران در سرتاسر جهان اکنون می توانند با توییت های خود یک داستان بسازند و تنها کافیست که یک Moment برای هر موضوعی که به آن تمایل دارند تهیه کنند.

کاربران اکنون یک دکمه جدید به نام "create a Moment" در وب سایت توییتر در اختیار دارند. کلیک کردن روی این دکمه کاربران را قادر می سازد که یک سری توییت را به Moment اضافه کنند و برای آن یک عکس کاور انتخاب کنند. هر توییتی که یک کاربر آن را لایک کرده باشد و یا آن را سرچ کرده باشد، قابلیت اضافه شدن به بخش Moments را دارد.

به قابلیت Moments توییتر باید به چشم قابلیت های مشابه Stories در اسنپ چت و اینستاگرام نگاه کرد. بنابراین شما اجازه دارید با استفاده از محتوای توییتر یک داستان تعریف کنید. این شبکه میکروبلاگینگ امیدوار است با عرضه Moments به کاربران توجه تمامی افراد را جلب کند و همه از این قابلیت جدید استفاده کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج