جاباما
۳۹۶۸۱۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

خودروی کیا کارنز برای پاریس آپدیت شد

نسل سوم از کارنز، خودروی MPV جمع و جور کیا که در بازار کانادا و استرالیا با نام "روندو" شناخته می‌شود، برای آغاز دور جدید فعالیت‌های خود از سال آینده میلادی با مدلی فیس لیفت به نمایشگاه بین المللی پاریس ۲۰۱۶ خواهد رفت که کمتر از یک هفته دیگر کار خود را در پایتخت فرانسه آغاز می‌کند.

وب سایت خودروبانک - نسل سوم از کارنز، خودروی MPV جمع و جور کیا که در بازار کانادا و استرالیا با نام "روندو" شناخته می‌شود، برای آغاز دور جدید فعالیت‌های خود از سال آینده میلادی با مدلی فیس لیفت به نمایشگاه بین المللی پاریس ۲۰۱۶ خواهد رفت که کمتر از یک هفته دیگر کار خود را در پایتخت فرانسه آغاز می‌کند.
خودروی کیا کارنز برای پاریس آپدیت شد

درست است که کیا کارنز به عنوان خودرویی فیس لیفت در نمایشگاه بین المللی پاریس حضور پیدا خواهد کرد، اما در مقایسه با مدل‌های قبلی، شرکت خودروساز کره‌ای تنها از مواد باکیفیت‌تر و همچنین تکنولوژی و تجهیزات ارتقا یافته استفاده کرده است تا اینکه بخواهد تغییری اساسی در چهره این ماشین ایجاد کند.

البته تغییراتی جزیی همچون سپری مدرن‌تر با چراغ‌های مه شکن جدید و همچنین یک قاب کرومی برای اطراف جلوپنجره در نظر گرفته شده است و در زیر شاسی و بدنه هم چهار عدد رینگ جدید 16 اینچی و یا 18 اینچی مورد استفاده قرار گرفته است تا نگویند کیا موتورز کره جنوبی هیچ تغییری در طراحی ظاهری محصولش ایجاد نکرده است.

از لحاظ سیستماتیک هم تنها یک صفحه نمایشگر ۷ اینچی و یا ۸ اینچی به صورت سفارشی بر روی این محصول مورد استفاده قرار گرفته که قابلیت پشتیبانی از سیستم ناوبری Tom Tom، دوربین پارک عقب، اپل کارپلی و آندروید اوتو را دارد.

برای فروش در بازار اروپا، یک پیشرانه جدید 1.7 لیتری دیزلی هم به گزینه‌های قابل انتخاب برای موتور این ماشین اضافه شده که می‌تواند قدرتی 114 اسب بخاری تولید کند. این پیشرانه با تجهز شدن به سیستم روشن و خاموش شدن خودکار در مواقع غیرضروری و همچنین استفاده از جعبه دنده‌ای 6 سرعته دوکلاچه با نسبت دنده‌های اصلاح شده، تنها 109 گرم گازهای آلاینده به ازای هر کیلومتر تولید می‌کند.
خودروی کیا کارنز برای پاریس آپدیت شد
خودروی کیا کارنز برای پاریس آپدیت شد
خودروی کیا کارنز برای پاریس آپدیت شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج