۳۹۷۱۲
۲ نظر
۵۳۲۶
۲ نظر
۵۳۲۶
پ

FBI فاش کرد

جزئیات تازه ای از زندگی مرلین مونرو

سازمان فدرال آمریکا (FBI) پرونده سانسور نشده ای از زنندگی مرلین مونرو را در دسترس قرار داده اما در این پرونده جزئیات جدیدی در موردمرگ ناگهانی این بازیگر وجود ندارد.

جزئیات تازه ای از زندگی مرلین مونرو

تماشا: سازمان فدرال آمریکا (FBI) پرونده سانسور نشده ای از زنندگی مرلین مونرو را در دسترس قرار داده اما در این پرونده جزئیات جدیدی در موردمرگ ناگهانی این بازیگر وجود ندارد.

در این پرونده نام دوستان کمونیست و مظنون مرلین مونرو که زیر ذره بین «اف بی آی» قرار گرفته بودند فاش شده است. به گزارش سینمای ما این پرونده از طریق بنیاد آزادی اطلاعات در اختیار بنگاه خبرگزاری آسوشیتدپرس قرار گرفت.

در این اسناد فاش شده که از سال 1955 تا زمان مرگ مرلین مونرو در ماه اوت 1962 جاسوسان آمریکایی او را زیر نظر داشتند اما سازمان فدرال آمریکا هرگز نتوانست ثابت کند که مرلین مونرو عضو حزب کمونیست بود.

جزئیات تازه ای از زندگی مرلین مونرو

در یکی از این اسناد آمده است که مرلین مونرو همراه عده ای از چهره های دنیای سرگرمی سازی می خواستند ویزای ورود به کشور اتحاد جماهیر شوروی را بگیرند. دوستان نزدیک مرلین مونرو رابطه دوستی او با فردریک و اندربیلت فیلد را زیر نظر گرفته بودند.

فردریک به خاطر دیدگاه های چپ گرایانه اش توسط خانواده ثروتمند خود از ارث محروم شده و به اتفاق همسرش در تبعیدی خودخواسته در مکزیک زندگی می کرد. مونرو در سفری به مکزیک با او و همسرش آشنا شد.

خبرچین های سازمان فدرال آمریکا به سازمان متبوع خود خبر دادند که مونرو با خانواده فردریک آشنا و دوستی میانشان شکل گرفته است. به همین سبب دوستان نزدیک مونرو توجه خاصی به رابطه او با فردریک داشتند حتی روان درمانگر مویرو نیز این موضوع را زیر نظر داشت.

سازمان فدرال آمریکا به مدیریت جی. ادگار هور زندگی سیاسی و اجتماعی چهره های مشهور آن دوران را زیر نظر گرفته بودند از جمله چارلی چاپلین، فرانک سیناترا و همسر سابق مونرو، نویسنده مشهور ارتور می لر. مرلین مونرو از رئیس سازمان فدرال آمریکا جی ادگار هور متنفر بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ممنون برترین ها.جالب بود.امادقت کردید چقدر این خانم زیباست ؟

    • فري

      در این استاد فاش شده که از سال 1955 تا زمان ....
      يه نونش افتاده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج