۳۹۷۲۹۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بسکتبال NBA؛ رنکینگ ۱۰ سرمربی برتر فصل

گرگ پاپوویچ کماکان در صدر قرار دارد.

طرفداری: همانند فصول گذشته، پیش از آغاز فصل جدید، ۱۰ مربی برتر لیگ معرفی شده است.

به گزارش Fox Spprts، ده سرمربی برتر این فصل NBA به قرار زیر است:

۱۰- برد استیونس

بسکتبال NBA؛ رنکینگ 10 سرمربی برتر فصل

برد استیونس سرمربی جوان و 39 ساله بوستون سلتیکس که با حضور بر روی نیمکت این فصل سلتیکس، سومین فصل حضور خود در NBA و بوستون را تجربه می کند. سرمربی موفقی که در این مدت کم توانسته از سلتیکس، تیمی بسیار قدرتمند را ساخته و هر ساله شاهد عملکرد بهتر استیونس نسبت به سال گذشته اش هستیم. استیونس جوان توانسته تیم بسیار خوب، جوان و با انگیزه ای را ساخته و حال باید دید با اضافه کردن آل هورفورد در فصل جدید، چه اتفاقاتی برای سلتیکس و استیونس در این فصل خواهد افتاد.


9- تایرن لو

بسکتبال NBA؛ رنکینگ 10 سرمربی برتر فصل

تایلرن لو؛ سرمربی فصل گذشته کلیولند کاوالیرز که به همراه این تیم موفق شد برای اولین بار قهرمان NBA شود. لو پس از اخراج دیوید بلت، سکان هدایت کوز را در اختیار گرفت و با کنترل تیم در شرایط بحرانی و استفاده درست از بازیکنان، توانست کلیولند کاوالیرز را قهرمان لیگ کند. تایرن لو ۳۹ ساله در صدد است تا در این فصل نیز همانند فصل گذشته تیمی بسیار با نشاط را رهبری کرده و لبرون جیمز و سایر هم تیمی هایش را برای رسیدن به دومین قهرمانی خود، همراهی کند.


۸- فرانک وُگل

بسکتبال NBA؛ رنکینگ 10 سرمربی برتر فصل

فرانک وُگل؛ سرمربی 43 ساله ای که در پایان فصل گذشته توسط لری برد مالک ایندیانا پیسرز از کار خود برکنار شد و پس از آن با مدیران تیم اورلاندو مجیک به توافق رسید. اخراج وُگل به گفته بسیاری از کارشناسان قطعا کار اشتباهی از سوی برد بوده است. وُگل در طی حضور خود در پیسرز تیمی بسیار قدرتمند را ساخت و در فصول گذشته عملکرد خوب او برای همگان مشهود است. حال باید دید این سرمربی در تیم جدیدش، اورلاندو مجیک چه خواهد کرد، قطعا در فصل جدید NBA حضور این سرمربی روی نیمکت مجیک، روزهای خوبی را برای هوادارن مجیک به ارمغان خواهد آورد.


7- استن ون گاندی

بسکتبال NBA؛ رنکینگ 10 سرمربی برتر فصل

استن ون گاندی؛ سرمربی اسبق تیم های میامی هیت و اورلاندو مجیک، سومین فصل حضورش در دیتوریت پیستونز را تجربه خواهد کرد. ون گاندی ۵۷ ساله در طی دو فصل گذشته روز های بسیار جذابی را برای هواداران پیستونز رقم زده است، او دیترویت را در شرایطی تحویل گرفت که به شدت از روز های اوج خود فاصله گرفته بود و توانایی حضور در پلی آف را نداشت، اما قدرت فنی این سرمربی باعث شد تا پیستونز پس از سال ها در پلی آف حاضر باشد. اگرچه این تیم در فصل گذشته توسط کلیولند کاوالیرز سویپ شذ اما قطعا بازی خوب این تیم را نمی توان کتمان کرد. بایستی دید استن ون گاندی و تیم فوق العاده جوانش در فصل جدید چه خواهند کرد.


۶- دوین کِیسی

بسکتبال NBA؛ رنکینگ 10 سرمربی برتر فصل

دوین کِیسی؛ سرمربی 59 ساله ای که هر آنچه کانادایی ها خواسته اند، تا به اینجا برای آن ها بدست آورده، تورنتو رپتورز با داشتن کِیسی موفق شد برای اولین بار در پلی آف حاضر شود، پس از آن برای اولین بار از راند اول عبور کرد و توانست با شکست میامی هیت راهی فینال کنفرانس شود. چزی که در تاریخ رپتورز برای اولین بار اتفاق افتاد، قطعا دوین کِیسی در این فصل به افق های بالاتری فکر می کند و باید دید چه در انتظار این سرمربی با تجربه و رپتورز خواهد بود.


5- اریک اسپولسترا

بسکتبال NBA؛ رنکینگ 10 سرمربی برتر فصل

اریک اسپولسترا؛ اولین فصل میامی هیت بدون Big ۳، اولین فصل هیت و اسپولسترا حتی بدون داشتن دوین وید، سرمربی که از سال ۲۰۰۸ تاکنون سکان هدایت هیت را بر عهده داشته است و حال تیمی بسیار جوان و شاید بدون فوق ستاره در اختیار دارد. قدرت فنی اریک ۴۹ ساله در فاز تدافعی همیشه زبان زد همگان بوده است، اما حال اریک بدون داشتن دوین وید باید کار خود را آغاز کند. میامی هیتی که در این فصل بایستی منتظر شروع عصری نو باشد، قطعا مهمترین فصل حضور اسپولسترا بر روی نیمکت هیت، این فصل خواهد بود.


۴- تام تیبیدو

بسکتبال NBA؛ رنکینگ 10 سرمربی برتر فصل

تام تیبیدو؛ پس از غیبت یک فصله در NBA شاهد حضور تام تیبدیو 58 ساله بر روی نیمکت تیمی در لیگ هستیم،، اما نیمکت شیکاگو بولز نه، نیمکت مینستوتا تیمبروولوز. مینستوتای جوان و پر انگیزه در اختیار تیبیدو است و حال زمان آن فرا رسیده تا این تیم جوان با داشتن تیبیدو افق های الاتری را تجربه کند. قطعا تیبیدو و یارانش در فصل 17-2016 یکی از بهترین تیم های لیگ هستند و با داشتن بازیکنان جوانی چون اندرو ویگنز، کارل آنتونی تاونز، زک لوین و کریس دان، تیمبروولوز پس از سال ها در بین قدرت های اول لیگ قرار خواهد داشت.


3- ریک کارلایل

بسکتبال NBA؛ رنکینگ 10 سرمربی برتر فصل

ریک کارل لایل؛ سرمربی ۵۶ ساله ای که نهمین فصل حضور خود بر روی نیمکت دالاس ماوریکس را تجربه خواهد کرد. سرمربی ای که در این ۸ فصل عملکرد بسیار خوبی را داشته و در تمام فصول، موفق بوده است.او در فصل ۱۱-۲۰۱۰ موفق شد با این تیم به قهرمانی برسد و حال بایستی دید پیشروی ها و موفقیت های کارل لایل تا چه زمانی ادامه دارد.


۲- استیو کر

بسکتبال NBA؛ رنکینگ 10 سرمربی برتر فصل

استیو کر؛ او نیز سومین فصل حضورش در گلدن استیت واریرز را تجربه می کند. سرمربی بسیار موفقی که در دو فصل اخیر در گلدن استیت تحولات بسیار زیادی ایجاد کرده است. تیمی که به سختی به پلی آف NBA راه می یافت توسط کر تبدیل به قدرت اول NBA شد. استیو در فصل 15-2014 موفق شد تا با گذر از سد تیم های مدعی به فینال NBA راه یافته و کلیولند کاوالیرز را نیز از پیش رو برداشته و قهرمان شود. البته این پایان کار کر نبود، او موفق شد به همراه تیمش، واریرز در فصل 15-2016 رکورد جاودان و دست نیافتنی شیکاو بولز افسانه ای را بشکند، اگرچه در فینال مغلوب لبرون جیمز و یارانش شد. حال اضافه کردن کوین دورانت به ترکیب واریرز قدرت فوق العاده بیشتری را به تیم استیو کر خواهد داد و باید دید سومین فصل این سرمربی 51 ساله، چگونه خواهد شد.


1- گرگ پاپوویچ

بسکتبال NBA؛ رنکینگ 10 سرمربی برتر فصل

گرگ پاپوویچ؛ پاپ بزرگ در این فصل ۲۱ مین فصل حضورش بر روی نیمکت سن آنتونیو اسپرز را تجربه خواهد کرد. همانند تمام این ۲۱ سال، قطعا تیم پاپ یکی از مدعیان اصلی قهرمانی NBA است. ساختن کلی ستاره و ۵ قهرمانی NBA کار هر کسی نیست و قطعا پاپوویچ بزرگ، یکه و تنها بزرگترین و بهترین سرمربی NBA است. نبود تیم دانکن در این فصل نیز از گفتنی های تیم پاپ است. تیم دانکن افسانه ای بازنشسته شده و حال پاپوویچ پس از مدت ها بدون تیم دانکن فصل را آغاز خواهد کرد، کوای لنارد، لامارکوس آلدریج و پائو گسول به علاوه تونی پارکر و مانو جینوبلی، ستاره های این فصل سن آنتونیو و تیم پاپ در فصل ۱۷-۲۰۱۶ خواهند بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج