۳۹۷۴۸۴
۶۰ نظر
۵۰۳۴
۶۰ نظر
۵۰۳۴
پ

فصل چهارم خندوانه بدون جناب خان!

سعید سالارزهی، مالک و صاحب امتیاز کاراکتر محبوب جناب خان از احتمال حذف این کاراکتر در فصل چهارم خندوانه و تصمیم قطعی برای ساخت فیلم سینمایی آن با حضور رامبد جوان خبر داد.

روزنامه هفت صبح - مرجان فاطمی: سعید سالارزهی، مالک و صاحب امتیاز کاراکتر محبوب جناب خان از احتمال حذف این کاراکتر در فصل چهارم خندوانه و تصمیم قطعی برای ساخت فیلم سینمایی آن با حضور رامبد جوان خبر داد.
جناب خان مدت ها قبل از این که در برنامه «خندوانه» حضور پیدا کند یکی از کاراکترهای اصلی مجموعه «کوچه مروارید» بود. در این مجموعه رامبد جوان با جناب خان همبازی بود و اصلا به همین دلیل هم تصمیم گرفته شد که برای مدتی در برنامه «خندوانه» حضور داشته باشد. حالا بعد از گذشت یک سال و نیم، سعید سالارزهی مالک و صاحب امتیاز جناب خان نسبت به ادامه حضور این کاراکتر در این برنامه تردید دارد. او معتقد است که رسالت جناب خان چیزی فراتر از حضور در برنامه خندوانه است و به دنبال ساخت فیلم سینمایی با حضور این کاراکتر است. مشروح این مصاحبه را بخوانید.
فصل چهارم خندوانه بدون جناب خان!

جناب خان یکی از مهمترین کاراکترهای عروسکی مجموعه «کوچه مروارید» بود. چه شد یکمرتبه سر از خندوانه در آورد؟

- پیشنهاد حضور جناب خان در خندوانه در حین ضبط سری دوم کوچه مروارید شکل گرفت و برای این تصمیم دو دلیل داشتیم. اول اینکه در «خندوانه» می تواند یک تغییر مثبت اتفاق بیفتد و با دعوت یک عروسک به عنوان مهمان، در سری مهمان خندوانه نوآوری شکل بگیرد و اینکه ما هم نیاز داشتیم عروسک جناب خان دیده شود. رامبد با مدیر شبکه نسیم این مسئله را در میان گذاشت و توافقی صورت گرفت که جناب خان به عنوان مهمان، چند قسمت به خندوانه برود اما چون تاثیر حضورش خیلی زیاد بود، تداوم پیدا کرد.

خب حتما این حضور برای شما هم سودی داشته. شما به عنوان خالق جناب خان می خواستید برند جناب خان شناخته شود تا کوچه مروارید بیشتر فروش برود؟

- فروش بیشتر کوچه مروارید و کسب درآمد و موفقیت آن یک گام از برنامه ای است که ما به دنبال آن هستیم. هدف ما فراتر از کوچه مروارید و حتی فراتر از مرزهای ایران است. تلاشی را که ما از سال ۱۳۸۹ شروع کردیم برای طراحی و خلق برنامه های عروسکی است که در خارج از مرزهای ایران هم بتواند مورد توجه قرار بگیرد. از نظر ما جناب خان تازه در ابتدای راه است. البته موفقیت او تا به حال نشان داده که تیم ما قادر به خلق کاراکترهای جذاب است در حالی که بعد از کلاه قرمزی و شهر موش ها تقریبا هیچ کاراکتر قدرتمند و جذابی خلق نشده بود.

چطور به ایده ساخت کاراکتری مثل جناب خان رسیدید؟

- اولین بار من سال ۸۹ تصمیم قطعی را برای خلق کاراکترهای جذاب گرفتم و محمد باقری، امیر سلطان احمدی، محمد بحرانی، نیوشا صدر و بهادر مالکی را به عنوان اعضای اتاق فکر و نگارش متن انتخاب کردم. مدتی تلاش کردیم و طراحی اولیه کوچه مروارید به شکل ابتدایی و ناقص صورت پذیرفت ولی به دلیل مشغله زیاد من و تصویب مشروط وزارت ارشاد، برای مدت چند ماه کار رها شد. در شروع سال ۹۰ من دوباره محمد نادری را به عنوان نویسنده و اتاق فکر جدیدی با حضور رضا کاظمی نژاد، سارا سالار و سیما سالار رهی، محمد نادری و خودم شکل دادم و به مدت دو سال طراحی کامل شخصیت ها و نگارش متن البته این بار به صورتی که می بینید، طول کشید. اگرچه امیر سلطان احمدی به عنوان مشاور من حضورش به صورت پراکنده، هیچ گاه قطع نشد.

جناب خان تا حدودی با الگوبرداری از عروسک های معروف مایت شو ساخته شده و شکل و شمایلش کاملا از جنس آنهاست، چرا چنین تقلیدی انجام دادید؟

- به هیچ وجه تقلید صورت نگرفته. من از بین سبک های مختلف عروسی سبک پولیشی را به اسفنجی و سایر شکل ها ترجیح می دادم. استفاده از پارچه پولیشی به جای اسفنج مخصوصا وقتی که پارچه کهنه تر می شود، به بافت پوست و صورت نزدیک تر است. از طرفی وقتی در صورت عروسک به جزییات بیش از اندازه پرداخته شود، مثل چروک پیشانی و اخم و غیره، قدرت تداعی ذهن در مخاطب کاسته می شود در حالی که در طراحی جناب خان در عین سادگی خیلی از حالات روانی کاراکتر تداعی می شود. ما به هیچ وجه تقلید مو به مو از هیچ برنامه ای نکردیم.
حدود دو سال روی طراحی شکل جناب خان وقت گذاشته شده است. هدیه هاشمی، نیما مجلسی و مرتضی خدایی ده ها طرح زدند. خیلی از طرح ها را هدیه هاشمی ساخت و ما دور ریختیم و در نهایت با وسواس و حساسیت بالا عروسک جناب خان و سایر عروسک ها تولید شدند.
فصل چهارم خندوانه بدون جناب خان!

برای کاراکتر جناب خان از اول ویژگی هایی مثل جنوبی بودن، لبوفروشی و ... مد نظرتان بود؟ یعنی عروسک بر اساس چنین تعریف هایی شکل گرفت؟

- برای طراحی و خلق کاراکتر جناب خان ما کاملا گروهی کار کردیم. گرچه حق رد کردن یا پذیرش نظرات تیم را برای خودم به عنوان کارگردان و سرپرست اتاق فکر قائل بودم ولی در مورد جناب خان ما یک لبوفروش را می خواستیم که با لهجه محلی صحبت کند. محمد نادری که از دوستان قدیمی محمد بحرانی بود از بین لهجه های مختلف روی آبادانی تاکید داشت و نظرات مختلف اتاق فکر برای لهجه های بعدی رد شد.

کوچه مروارید شخصیت های عروسکی زیادی داشت اما به نظر می رسید بار اصلی جذابیت از همان ابتدا روی دوش جناب خان بود. انگار این کاراکتر نسبت به سایرین هم پرداخت بهتری داشت و هم عمق بیشتری برایش در نظر گرفته شده بود.

- بله، حق با شماست. در مرحله نگارش محمد نادری بارها از طرف اتاق فکر و خود من مورد سرزنش قرار می گرفت که برند کودک کوچه مروارید را تبدیل به برند جناب خان کرده ای و تمام اتفاقات و قصه ها حول محور جناب خان پروبال داده شده است. در مرحله ضبط نیز محمد بحرانی با ویژگی های فوق العاده اش کار نادری را به اوج رساند.

بعد از اینکه جناب خان در خندوانه معروف شد چند سری جدید از کوچه مروارید توزیع شد اما به نظر می رسد چندان روی فروش اثر نگذاشت.

- تاثیر داشت ولی اصلی ترین مسئله ما این شد که محبوبیت جناب خان و ظرفیت های این کاراکتر در حوزه بزرگسال موثر است و تیم اتاق فکر ما را به سمتی برد که برای ایجاد یک برند جدید بزرگسال برنامه ریزی کنیم. یعنی اینکه لزوما قصد ما برگرداندن جناب خان به مجموعه کوچه مروارید نیست و احتمال دارد در قالب یک اثر نمایشی زمینه مستقل شدن برند جناب خان را ایجاد کنیم.

به عنوان مالک و صاحب امتیاز می توانید هر زمان نخواهید اجازه ندهید که جناب خان به کارش در خندوانه ادامه دهد؟

- بله. این مسئله ممکن است و همینجا باید این نکته را بگویم که احتمال عدم حضور جناب خان در خندوانه در سری جدید خیلی بیشتر از حضورش است. راستش حضور جناب خان حتی در این دوره اخیر نیز به رغم تمایل من انجام پذیرفته است. رامبد دوست صمیمی من است و برنامه خندوانه به نظر من یک برنامه استثنایی و خاص است که توانسته در فضای شاد و صمیمی از ارزش هایی بگوید که تا قبل از آن در هیچ بستر جذابی بیان نمی شد و به نظر من هیچ کس غیر از رامبد از پس موفق کردن و موفق نگاه داشتن برنامه خندوانه بر نخواهد آمد ولی جناب خان به خندوانه دعوت شد تا تیم ما که چندین سال برای خلقش تلاش کرده ایم، بهره برداری کنیم و این در حالی است که به رغم اینکه حضور جناب خان در خندوانه موفقیت های زیادی برای این برنامه و شبکه نسیم به همراه داشته و اسپانسرهای زیادی جذب کرده، در طی این دو سال ما هیچ درآمدی از این حضور نداشته ایم. از طرفی جناب خان با انگیزه ها و اهداف خاص و متفاوتی خلق شد و به نظر می رسد وقتش رسیده که مسیر شخصی اش را ادامه دهد.
فصل چهارم خندوانه بدون جناب خان!

الان بار بخش مهمی از جذابیت خندوانه روی دوش جناب خان است و طبیعتا با حذف این شخصیت، برنامه دچار مشکل می شود. شما بیشتر به خاطر مسائل مالی با حضور جناب خان در خندوانه مشکل دارید؟ یعنی اگر به این لحاظ به توافق برسید مشکل برطرف می شود؟

- نه. گفتم ما برنامه و اهداف مشخصی برای جناب خان داریم و اگرچه حق طبیعی ماست که از منافع مالی جناب خان بهره برداری کنیم ولی نه به هر قیمتی. قبلا هم گفتم ما تازه در ابتدای راه هستیم و خیلی ایده ها و برنامه های ویژه ای برای جناب خان در نظر داریم و شرط اصلی ما برای ادامه، حفظ موفقیت و محبوبیت جناب خان است و برای ما این نگرانی که حضور جناب خان در مدت خیلی طولانی در خندوانه، آسیب ببیند وجود دارد.

الان فکر می کنید جناب خان خارج از خندوانه می تواند همین اندازه جذاب باشد؟

- حتما همینطور است. شما اگر فیلم سینمایی جناب خان اکران شود نمی روید تماشا کنید؟

از این جهت سوال را مطرح کردم که برنامه کوچه مروارید بعد از معروف شدن جناب خان، باز هم چندان فروش قابل توجهی نداشت.

- ما کوچه مروارید را برای کودکان ساختیم و برند شدن در حوزه کودک فرمول کاملا متفاوتی دارد. احتیاج به زمان طولانی دارد تا بچه ها با کاراکترها انس بگیرند.

فیلم سینمایی که به فکر ساختنش هستید برای گروه سنی بزرگسال است؟

- بله، جناب خان با شرایط فعلی در حوزه بزرگسال موفق تر عمل خواهد کرد اما این فیلم طوری ساخته خواهد شد که چنانچه خانوده ای با کودک هفت ساله شان هم به تماشا بیایند، همه شان خوشحال و راضی سالن را ترک کنند ولی همانطور که گفتم مخاطب اصلی مان بزرگسال است. بخش های خصوصی و دولتی علاقه شان را برای اسپانسری این مسئله نشان داده اند. تیم ما ترجیح می دهد که رامبد هم کنار جناب خان بازی کند و هم کارگردانی فیلم را به عهده بگیرد اما اگر به مدت طولانی درگیر خندوانه باشد و وقت نداشته باشد، برای ما بهتر است که فقط بازی کند و کارگردانی را به شخص دیگری واگذار کنیم. منتظریم تا ضبط خندوانه تمام شود و بنشینیم درباره این مسئله صحبت کنیم.

قرار است چه توافقی با عوامل خندوانه داشته باشید؟

- در حال حاضر من به عنوان مالک و صاحب امتیاز جناب خان امانت دار دو گروه هستم، ابتدا خالقین جناب خان که طی این چند سال و بی ادعا برای موفقیت ما تلاش شبانه روزی داشته اند، دسته دوم امانت دار مردم. در حال حاضر جناب خان در بین مردم محبوبیتی کم نظیر را دارد و چنانچه به این کاراکتر آسیبی وارد شود، مردم نیز متاثر خواهند شد. برنامه خندوانه تقریبا هر شب اجرا می شود و نگرانی درباره یکنواختی و بی خاصیت شدن جنابخان وجود دارد.

البته همانطور که گفتم علاوه بر این مسائل مالی هم بی تاثیر نیست و اگر امکان سازگاری بین اهداف کاری و مالی ما با تیم خندونه وجود داشته باشد و احترام متقابل به حقوق مادی و معنوی طرفین موجود باشد، احتمال تداوم حضور جناب خان در خندوانه خواهد بود.

در آینده ممکن است کاراکتر احلام هم به جناب خان اضافه شود؟

- بله، احتمال آن خیلی هم زیاد است. در واقع اتاق فکر جناب خان درباره اش تصمیم نهایی را خواهد گرفت. عده ای از دوستان اعتقاد دارند هیچ گاه شکل ظاهری اش را نشان ندهیم و بعضی از بچه ها با دیده شدن احلام موافق هستند ولی نه به این زودی. خود من دوست دارم که حتما دیده شود و خیلی هم زود چون اعتقاد دارم با آمدن احلام ظرفیت های جدیدی برای جناب خان فراهم خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خواهش ميكنم اجازه بديد جناب خان در خندوانه باشه خواهش ميكنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا خواهش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انگار جناب خان به تو پول میده یا کارت رو راه میندازه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
        واسه یه عروسک تو داری خواهش میکنی عروسک غیر وجودی چه توفیری واسه تو یا همه داره عمو؟؟!!!!!!!!!!!!!
        همچین یارو میگه به رامبد جوان اجازه نمیدیم انگار بایس رامبد بهش پول تپل بده ؟؟؟!!!!!!!ا یه عروسکه چه
        ربطی داره ؟؟؟؟ چرا خواهش باید کرد که باشه یا نباشه یک عروسک ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
        بالاخانه رو اجاره ندادی احیانا تو عمو؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
        ر جوان بخاد برنامه بسازه چه با عروسک چه بی عروسک باید توانایی داشته باشه ملتو بخندانه عرضه نداشته باشه نتونه بره راه باز ....

      • بدون نام

        عمو این جمله تو چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اتفاقی میفته که تو ملتمسانه داری خواهش میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

      • حنانه

        خواهش میکنم چون جناب خان رو دوست دارم از تعداد مثبت ها میفهمید که چه اون ها هم جناب رو دوست دارن خواهش میکنم چون جناب خان رو دیگه یه موجود زنده میدونم من ازفصل اول خندوانه رو دیدم و دوست داشتم خندوانه بدون جناب خان شروع کرد اما الان جناب خان داره و من میدونم که که اگه جناب خان نباشه بیشتر بیننده های خندوانه دیگه اون رو نمیبینن پس به شعور من توهین نکنید در ضمن شما عموی من نیستید

      • بدون نام

        کسی که جناب خان رو دوس داره خواهش میکنه مثلا رامبد چه ... ؟؟

    • بدون نام

      همه ی جذابیت برنامه به جناب خانه اونوقت شما میگید شاید نباشه؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم

    • golbahar

      بنظرم شایعس.فصل قبلم راجع ب جنابخان حرف زیاد بود ی بار گفتن حذف میشه ی بار گفتن میخوان احلامم بسازن وارد خندوانه کنن ی بار گفتن میخوان ی خانواده عروسکی بیارن همش ایده های مسخره ای بود جنابخان باید تکی باشه و رامبدو چپ و راست ببافه :) سری یک خندوانه ک پخش میشد بنظرم مزخرفترین برنامه تلویزیون بود اصلا حتی ی قسمتشم نگاه نکردم سی چهل تا مهمون داشت همه هم تکراری و ثابت .جنابخان ک اومد خندوانه رو اومد تازه

    • بدون نام

      خندوانه بدون جناب خان؟!شوخیشم قشنگ نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای گل گفتی

    • بدون نام

      جناب خان عشقه خندوانه فقط با جناب خان معنی داره

    • شایان

      این نامردیه جناب خان نباشه! مردم بیشتر لبخنداشون با حضور جناب خان شکل گرفته و واقعا بعد از سالها یه برنامه ی شاد رو آنتن اومده. کمی بی انصافیه که بخاطر ساخت فیلم جناب خان؛ بخواین تو خندوانه نباشه درحالیکه میشه به مردم هم اهمیت داد و هم در خندوانه باشه و هم در فیلم سینمایی.

    • زهره

      خندوانه به شدت دچار افت مخاطب میشه اگه این اتفاق بیفته تو همین فصل هم نگاه کنید قسمتهایی دیده شده که جناب خان حضور داشته وگرنه خنده های مصنوعی رامبد و یا دوو دوو واسه کسی جذاب نیست. جدیدا استندآپ های کربلایی زاده هم خیلی خوب بوده ولی باز هم هیچی نمیتونه جای جناب خان رو تو این برنامه پر کنه

    • بدون نام

      حذف جناب خان یعنی مرگ خندوانه

    • بدون نام

      بيشتر به برنامه خندوانه ميخوره اسمش دورهمي باشه و اسم برنامه دورهمي بيشتر بهش ميخوره خندوانه!
      رامبد جوان فقط ميشينه با يه نفر حرف ميزنه
      خنده هاي الكي ، تعريف كردناي الكي، اينكه هركي هرچي ميگه رامبد يه جور رفتار ميكنه انگار خيلي حرف خاص يا كار خارق العاده كرده اون شخص
      هميشه هم بحثو يه جوري كشش ميده تا به تعريف و تمجيد مهمان ازخودش برسه
      همه ميگن فصل اول خندوانه از همه بهتر بوده اما چونكه شبكه نسيم هنوز سراسري نشده بود و خيليا گيرنده ديجيتال نداشتن نتونستن ببينن
      به نظرم بجاي اينكه فص 4 ساخته بشه فصل اولو مجددا تكرار كنن تا مثل اخراجيا و معراجي ها نشده

    • narjes

      با جناب خان خیلی خوب بود حیف

    • محمد

      به رغم اینکه حضور جناب خان در خندوانه موفقیت های زیادی برای این برنامه و شبکه نسیم به همراه داشته و اسپانسرهای زیادی جذب کرده، در طی این دو سال ما هیچ درآمدی از این حضور نداشته ایم؟؟؟؟
      فقط مونده شماره حساب بده تقریبا هیچکاره محسوب میشه اما منتظره از بغل جناب خان میلیاردر بشه

    • بدون نام

      یه جوری گفته رسالت جناب خان فراتر از خندوانست انگار که برای هدایت مردم اومده یه عروسک بی قواره که اینهمه کلاس گذاشتن نداره همون بهتر که نباشه

    • بدون نام

      خندوانه یعنی جناب خان من که بدون جناب خان نگاه نمیکنم

    • بدون نام

      همیشه همینجوری بوده با تلوزیون معروف میشن بعد کلاس میذارن که با تلوزیون کار نمیکنیم !!!! مثل دکترایی,که اول میان بیمارستان دولتی تمرین می کنن بعد میرن بالا شهر مطب میزنن دفترچه بیمه هم قبول نمی کنن .

    • علیرضا

      لطفا جناب خان روتو فصل چهارم هم بیارید تو خندوانه من عاشق جناب خان هستم وهمه دوستش دارند لطفا از خندوانه حذفش نکنید

    • زینب

      باید جنابخان باید بیاید در خندوانه رامبد جوان

    • بدون نام

      جنابخان بیایرین درخندوانه

    • صادق

      یه واقعیت بگم اگه جناب خان برود برنامه مفت نمی ارزد و اکثر مخاطبین خود را از دست میدهد

    • بدون نام

      خنداوانه بدون جناب خان ۰۰۰۰۰۰۰۰کشک

    • بدون نام

      نهههه اگه جناب خوان رو ببرید مطمئن باشید به ختطر منافع شخصی تون دل خیلی هارو میشکنین:-[

    • مبین اقبالی

      من خندوانه رو فقط به عشق حاضر جوابیهای جناب خان نگاه میکنم
      عشق همه جناب خان
      بدون جناب خان باید در خندوانه رو کاهگل بگیرن

    • سجاد

      سلام.یک اعترافی بکنم واینکه اگه جناب خوان نباشه شادی و خوشی برنامه ازبین میره

    • مریلا

      یه ذره به فکر شادی دل مردم باشید که چی مثلا؟همه ی حرفایی که زدین هیچ کدوم دلیل موجهی برای حذف جناب خان نیست من که والا فصل اول خندوانه رو اصلا نگاه نمیکردم فقط با حضور جناب خان و تعریفای اطرافیان از این شخصیت عروسکی این برنامه رو دیدم.

    • خاطره

      اگر اجاز نده هیچکس نباید بره فیلمشو ببینه تا بفهمه هدف از خلق جناب خان چیه .خب درامد میخوای بیا درامد و پول . بگو پول میخوام . پ دیگه چته

    • بدون نام

      رامبد ... خندوانه یعنی جناب خان نه تو...

    • بدون نام

      تا وقتی مادی نشده بود و هنرش برای خنداندن خلق خدا بود ارزش داشت و خداوند هم مهرش رو بدل ملت انداخت ولی دیگه فکر نمیکنم پیشرفتی داشته باشه و افت میکنه.

    • بدون نام

      حيف كه ميخوام مودب باشم وگرنه سعيد سالارزهي حاليت ميكردم مهم مردم هستن و جناب خان متعلق به مردم هست و تو هيچ كاره اي

    • منتقد

      يعني چي ؟
      خندوانه خودش ميتونه موفق باشه اگه جناب باشه خيلي خوبه ولي همه جذابيتش جناب خان نيست .
      واقعا از آقاي سعيد سالارزهي دلخور شدم براي فروش بيشتر آيا اين كارو كرد ؟
      جاي تاسف دارد

    • نیلوفر فلاح

      جناب خان که عاااالیه منم خیلی,ناراحت بودم ولی یکم صبر داشته باشیم شاید جناب خان بیاد یا اینکه شخصیت های جدیدی میان تو برنامه.من فکر میکنم فصل چهارم مثل بقیه فصل ها خوب میشه.

    • رضا

      جناب خان بیرون از خندوانه .مزخرفه...

    • نفس

      به نظر من این اقای جوان و گروهش بود که به یه عروسک روح و فرصت دیده شدن داد من اگه جای اونا بودم از یه عروسک دیگه شخصیت جناب خان رو دوباره و داغ تر میساختم تا به امثال سالارزهی هم نشون بدم مهم مردمن نه منفعت های شخصی

    • مریم

      جناب خان فقط کنار رامبد جوان محبوب هست وگرنه چرا قبلا هیچ کس جناب خان رو نمیشناخت الانم اگر جناب خان بره دیگه هیچ جا دیده نمیشه واقعا برایه این آقا سعید متاسفم

    • مسعود

      به جناب خان بر میگرده.چون رامبد جوان تو برنامه چهارشنبه شب نشون داد که صدا پیشه ی جناب خان طرف اونه و اگه سعید سالارزهی بخواد فیلم سینمایی جناب خانو بسازه مجبوره با رامبد کنار بیاد تا فیلمش ساخته شه رامبد هم بخاطر اینکه محبوبیت خندوانه از بین نره

    • مسعود

      به جناب خان بر میگرده.چون رامبد جوان تو برنامه چهارشنبه شب نشون داد که صدا پیشه ی جناب خان طرف اونه و اگه سعید سالارزهی بخواد فیلم سینمایی جناب خانو بسازه مجبوره با رامبد کنار بیاد تا فیلمش ساخته شه رامبد هم بخاطر اینکه محبوبیت خندوانه از بین نره

    • بدون نام

      لطفا جناب خان را بیارید به خندوانه

    • بدون نام

      جای جناب خان فقط در خندوانه هست و در جای دیگ اصلا جایگاهی نداره. من خودم شخصا هرگز فیلم سینمایی شو نگاه نمیکنم.صداپیشه جنابخان نشون داد که صداش رو هر عروسک محبوبیت خاصی داره پس رامبد جوان عزیز کاراکتر جدیدی بیار و منت هیچ کیو نکش چون دله یه ملت پشتت هست...

    • ایرج

      خندوانه بدون جناب بحرانی بیننده نداره،حتما تو بازار برای خرید لوازم منزل رفتین ،مثلا تلفن پاناسونیک هست با شرایط خودش ولی مشابه هم زیاد داره با یک تغییر کوچک در اسم ولی همان تداعی را در ذهن خریدار داردکه خیلیها به جای پاناسونیک میخرن،70 درصد موفقیت خندوانه به هنرمندی جناب بحرانی مربوط میشه،خب ایشان که هستن،حالا کافیه با یک داستان کوچک مثلا اینکه جناب خان بنا به دلایلی رفتن(رفته سر باشگاهش پاریسنژرمن) و پسر عموی جناب خان مثلا سالار به جای ایشان میاد،خب فامیل بودن خود به خود شباهت لحجه و شکل میاره و در ضمن خود خان هم نیست که دیگه مدعی داشته باشه،شاید مدتی برای تماشاچی غریب باشه ولی با توجه به استادی چون جناب بحرانی همه چیز درست میشه و خندوانه نمیمره.به نظر من راه خوبیه که بتوانیم جلوی مرگ خندوانه رو بگیریم

    • دانیال

      واقعا فصل 4 خندوانه بدون جناب خان معنی نداره و یکی از دلایل معروفیت خندوانه جناب خان بود.کاش جناب خان دوباره به خندوانه برگرده.

    • محسن

      سعید سالار زهی متاسفم برات

    • بدون نام

      خندوانه خیلی قشنگ بود ولی از وقتی که جناب خان رفته کمی بی مزه شده ولی بازم خوبه خدا کنه که هرچه زودتر جناب خان به خندوانه برگرده

    • zahra

      سلام
      جناب خوان عزیز رو همه دوست دارن چوووون بی نظیره
      ولی فصل جدیدشم عالیه ممنونم

    • ماری

      اصلا جناب خان رو دوباره بیارید

    • بدون نام

      جناب خان خیلی با مزه است ولی با غروری که سعید سلارزهی داره بهتره نباشه
      اما اگه نباشه رامبد باید بیشتر سعی کنه
      تا خای خالی شو پر کنه

    • ناشناس

      جناب خان باصدای آقای بحرانی شکل گرفته و جذابیت اصلی رو اقای بحرانی بهش دادن که خودشون گفتن حاضر نیستن صدای جناب خانو خارج از برنامه خندوانه در بیارن و اقا سعید باید بدونن که جناب خان بدونه اون صدا به هیچ جا نمیرسه و محبوب نمیشه .
      اگه جناب خان بود برنامه بهتر میشد ولی الان که نیست هم خندوانه خوبه و رامبد تمام تلاششو برای بهتر شدن برنامه میکنه.

    • عباس

      سلام رامبد جون برنامت علیه هرکی میگه بده بیجا میکنه ممنون از برنامه خوبت

    • حنیفا

      من همون قدر ک جناب خانو دوس دارم رامبدم دوس دارم.کاش اقا سعید اجازه بدن جناب خان ب خندوانه برگرده حتی هفته ای یکبار.ما جناب خانو با رامبد میخوایم اگه خودش تنها باشه دوسش نداریم

    • مهران

      ايرانيهاي پول دوست....!!!

    • به توچه

      سلام و خسته باشید

    • محمدرضا خادم خدا

      سلام به رامبد جوان و همکارانش در برنامه خوب خندوانه آقای جوان چرا جناب خان را بر نمی گردانی خندوانه بدونه جناب خان قشنگی قبل را ندارد

    • سمانه

      برنامه خندوانه خیلی لوز هست فرق نمی کنه که جناب خان باشه یا نه

    • مجتبی

      خواهش میکنم جناب خوان رو بیارین من هندوانه رو بیشتر از دور همی دوست دارم

    • بدون نام

      دادش یک مثال ، فرض کنیم تو یک رستوران شیک و مجلل داری ، آیا حاضری هر شب به هر کسی که میاد غذای مجانی بدی بخوره ؟! آره ؟ مسلما که حاضر نمیشی ، چون تو هم باید از این راه کسب درامد کنی ، پس این اسمش پول دوستی نیست عمو

    • بدون نام

      جناب خان نیست
      پس دیگه خندوانه ای هم وجود نداره

    • بدون نام

      خوب و بد بود بدیش به این دلیل بود که کم بود ایلیا باباخانی از اهواز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج