۳۹۷۶۸۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تصویر جدیدی از هوآوی Mate ۹ منتشر شد

هوآوی Mate ۹ یکی از گوشی‌های هوشمندی است که در حال حاضر بازار شایعات درباره‌اش داغ است. همین چند روز پیش بود که تصاویری از رندرهای این گوشی منتشر شدند. این تصاویر Mate ۹ را در چندین و چند رنگ مختلف نشان می‌دادند.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: هوآوی Mate ۹ یکی از گوشی‌های هوشمندی است که در حال حاضر بازار شایعات درباره‌اش داغ است. همین چند روز پیش بود که تصاویری از رندرهای این گوشی منتشر شدند. این تصاویر Mate ۹ را در چندین و چند رنگ مختلف نشان می‌دادند.
تصویر جدیدی از هوآوی Mate 9 منتشر شد

حال یک تصویر جدید از این مدل منتشر شده. در این تصویر شاسی پشتی گوشی را می‌بینیم. منابع خبری ادعا کرده‌اند این تصویر بدنه پشتی Mate ۹ به همراه حسگر اثرانگشت و دوربین‌های دوتایی آن را نشان می‌دهند اما برخی از تحلیل‌گران معتقدند این تصویر که با عنوان شاسی پشتی Mate ۹ منتشر شده احتمال دارد متعلق به یکی دیگر از گوشی‌های جدید هوآوی یعنی honor ۶X باشد که هوآوی در حال ساخت آن است. هر دوی این گوشی‌ها دوربین‌ دوتایی دارند و در طراحی آن‌ها دو دوربین به صورت عمودی کنار هم قرار گرفته‌اند. البته این دو مدل با هم تفاوت‌هایی هم دارند از جمله اینکه Mate ۹ از گوشی‌های قدرتمند و رده بالای هوآوی است اما honor ۶X یک گوشی میان‌رده است.

تصویر جدیدی از هوآوی Mate 9 منتشر شد

گوشی هوآوی Mate ۹ با تراشه Kirin ۹۶۰ (برای اطلاع باید بدانید تراشه استفاده شده در هوآوی P۹ تراشه Kirin ۹۵۵ بود) و پردازنده هشت هسته‌ای کار می‌کند. احتمالا این گوشی سه مدل دارد. یک مدل با ۴ گیگابایت RAM و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی که قیمت ۴۸۰ دلاری دارد. یک مدل با ۴ گیگابایت RAM و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۵۱۰ دلار و یک مدل با ۶ گیگابایت RAM و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی که قیمت ۵۸۵ دلاری دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج