جاباما
۳۹۸۱۰۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ارتفاعات لرستان هم سفیدپوش شد

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان گفت: نخستین برف پاییزی کوه‌ها و ارتفاعات شهرستان ازنا در استان لرستان را به‌طور کامل سفیدپوش کرد.

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان گفت: نخستین برف پاییزی کوه‌ها و ارتفاعات شهرستان ازنا در استان لرستان را به‌طور کامل سفیدپوش کرد.

رضا آریایی اظهار داشت: براساس اعلام فرماندار شهرستان ازنا نخستین برف پاییزی کوه‌ها و ارتفاعات شهرستان ازنا را به‌طور کامل سفیدپوش کرده و میزان برودت هوا را افزایش داد.

وی همچنین با اشاره به وقوع پدیده وزش باد شدید در برخی مناطق استان افزود: روز گذشته در شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد نیز پدیده غالب وزش باد شدید بوده که این امر سبب شکستگی درختان و همچنین قطع برق بخشی از مناطق شهری خرم‌آباد شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان عنوان کرد: بر اساس اعلام شهردار خرم‌آباد و مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از عصر روز گذشته براثر وزش باد شدید در سطح شهر خرم‌آباد و برخی مناطق شرقی استان تعدادی از درختان در نقاط مختلف شهرها دچار شکستگی و سقوط شده که این امر سبب انسداد موقت خیابان‌ها، معابر و قطع خطوط انتقال برق به تعدادی از خودروهای شهروندان نیز خسارت وارد کرده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر همه معابر شهری باز و تردد در خیابان‌ها برقرار بوده و تنه‌های درختان قطع‌شده نیز از سطح معابر پاک‌سازی‌شده است.

آریایی با اشاره به قطع برق در برخی از نقاط شهرستان خرم‌آباد و نقاط شرقی استان لرستان گفت: تلاش برای رفع مشکل قطعی برق توسط متولیان امر با جدیت ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج