۳۹۸۱۵۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

مایکل شنون و همزورث همبازی می‌شوند

کریس همزورث بازیگر فیلم‌های ابرقهرمانی مانند «ثور» و «پیشتازان فضا» به همراه مایکل شنون بازیگر امریکایی نامزد اسکار در فیلم جنگی «سواره نظام‌ها» (Horse Soldiers) جلوی دوربین می‌روند.

وب‌سایت آی ‌سینما: کریس همزورث بازیگر فیلم‌های ابرقهرمانی مانند «ثور» و «پیشتازان فضا» به همراه مایکل شنون بازیگر امریکایی نامزد اسکار در فیلم جنگی «سواره نظام‌ها» (Horse Soldiers) جلوی دوربین می‌روند.
مایکل شنون و همزورث همبازی می‌شوند

فیلمنامه این پروژه که براساس کتابی به قلم داگ استنتن نوشته شده است توسط نیکلای فولسی عکاس خبری و فیلمساز دانمارکی کارگردانی می‌شود. داستان فیلم روایتگر ماجرای گروهی از نیروهای ویژه امریکایی و فرمانده‌شان است که بلافاصله بعد از حادثه ۱۱ سپتامبر، به یکی از مناطق کوهستانی افغانستان اعزام می‌شوند.

فولسی به عنوان عکاس خبری به جبهه‌های جنگ کوزوو اعزام شده بود که به کارگردانی گرایش پیدا کرد و اولین‌بار با ضبط تصاویر مربوط به جنگ، مستندی ۱۵ دقیقه‌ای با عنوان «بازگشت تبعیدشدگان» را کارگردانی کرد.

به گزارش «ددلاین»، همزورث بازیگر ۳۳ ساله استرالیایی که در یک سال گذشته دو فیلم «شکارچی: جنگ زمستان» و «شکارچیان روح» را بر پرده سینماها داشته، قرار است در نقش یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم «سواره‌ نظام‌ها» جلوی دوربین برود. او این روزها مشغول بازی در دنباله بعدی «ثور» است و بعد از در مقابل دوربین «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» ظاهر خواهد شد. همزورث همچنین به زودی با نقش «کاپیتان کرک» به دنباله جدید «پیشتازان فضا» برمی‌گردد.

شنون بازیگر ۴۲ ساله امریکایی که حضور او نیز در این فیلم جنگی قطعی شده، روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارد. او پاییز امسال دو فیلم «حیوانات شب‌زی» ساخته تام فورد و «لاوینگ» به کارگردانی جف نیکولز را در نوبت اکران دارد که از قضا هر دو جزو مدعیان احتمالی اسکار ۲۰۱۷ به شمار می‌روند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج