۳۹۸۱۶۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

والبرگ جاستین بی بر را می پسندد

اگر قرار باشد فیلمی درباره دوران رپر بودن مارک والبرگ بازیگر محبوب هالیوودی ساخته شود، او ترجیح می‌دهد جاستین بیبر را در نقش خود ببیند.

روزنامه بانی فیلم: اگر قرار باشد فیلمی درباره دوران رپر بودن مارک والبرگ بازیگر محبوب هالیوودی ساخته شود، او ترجیح می‌دهد جاستین بیبر را در نقش خود ببیند.
والبرگ جاستین بی بر را می پسندد

به نقل از ایندپندنت، مارک والبرگ گفته اگر قرار شود فیلمی درباره دوران اولیه فعالیت حرفه‌ای او به عنوان یک رپر ساخته شود، جاستین بی بر کاندیدای منتخب او برای ایفای نقشش خواهد بود. والبرگ در آن دوران از لقب «مارکی مارک» استفاده می کرد.

والبرگ رهبر گروه هیپ هاپ «مارکی مارک و فانکی گروپ» بود که در سال ۱۹۹۱ با سینگل «Good Vibrations» به شهرت رسیدند و موفق شدند در صدر لیست ۱۰۰ آهنگ برتر بیلبورد آمریکا جای بگیرند.

ایندپندنت از این بازیگر که در حال حاضر مشغول تبلیغ برای فیلم «دیپ واتر هورایزن» است پرسید که نظرش درباره فیلمی بیوگرافیکی درباره دورانی که در آن گروه سپری کرد چیست. او گفت: بستگی دارد. چه کسی قرار است نقشم را بازی کند؟ اگر قرار باشد فیلم درباره روزهای مارکی مارک باشد، نمی‌دانم، شاید از جاستین بیبر برای بازی کردن نقشم استفاده کنیم.»

در پاسخ به این سوال که مایلز تلر، بازیگر فیلم «برای این خون بریز» برای ایفای نقش او چطور خواهد بود، والبرگ به نظر خیلی مطمئن نمی‌رسید و گفت: «باید کمی او را قوی کنیم. باید چند ماه او را به زندان بیندازیم تا ببینیم اول می‌تواند زنده بماند یا نه.»

والبرگ همچنین از سریال «Entourage» صحبت کرد و آشکار کرد که چقدر خودش روی این سریال تلویزیونی ساخته داگ ایلین تاثیرگذار بوده است. او گفت: «روزهای اولیه کارم بود و این سریال خیلی از آن ها استفاده کرد، البته کارهایی که ما آن موقع انجام می دادیم خیلی خیلی دیوانه‌وارتر بودند و احتمالا غیرقانونی هم بودند. نمی دانیم قانونی هست که کارهای آن موقع ما را محکوم کند یا نه.»

والبرگ اضافه کرد: «اما من عاشق آن سریال و آنطور که آن را پیش بردند بودم. وقتی که همه چیز روی روال عادی افتاد آن‌ها کمی آزادی بیشتری در استفاده از وقایع به دست آوردند و کار خود را انجام دادند.»

فیلم «دیپ واتر هورایزن» که در حال حاضر روی پرده رفته، داستان حقیقی بدترین انفجار سکوهای نفتی در تاریخ ایالات متحده را تعریف می‌کند. پیتر برگ مسئولیت کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و همچنین اخیرا اعلام کرده که ممکن است بخواهد اسپین آفی از سریال تلویزیونی «نورهای جمعه شب» را هم بسازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج