۳۹۸۱۹۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

وقتی غول اکشن درس آشپزی می دهد

دوواین جانسون ستاره ۲۰ سال اخیر فیلم های اکشن غربی که مدتی هم با نام «صخره» (The Rock) شناسایی و نامیده می شد، هفته پیش به هواداران پرشمار خود در اینستاگرام اش یک شوک واقعی وارد کرد و به آنها درس پختن کیک های مختلف را داد.

روزنامه بانی فیلم: دوواین جانسون ستاره ۲۰ سال اخیر فیلم های اکشن غربی که مدتی هم با نام «صخره» (The Rock) شناسایی و نامیده می شد، هفته پیش به هواداران پرشمار خود در اینستاگرام اش یک شوک واقعی وارد کرد و به آنها درس پختن کیک های مختلف را داد. وی که سال پیش ۶۵ میلیون دلار درآمد از طریق فعالیت های سینمایی اش داشت طوری با ظرافت از نوع پخت کیک های مختلف سخن گفت که انگار ده ها سال است آشپزی می کند و محصولاتش جهان را گرفته اند.
وقتی غول اکشن درس آشپزی می دهد
جانسون ۴۴ ساله و غول آسا در قسمتی از پیام های تازه اش در اینستاگرام خود حتی متذکر شده که به خاطر همین «مهارت های کیکی» او را در زمان رفتن اش به کالج «مشکلات شیرین» نامیده بودند! وی نام راهنمایی های آشپزی اش را پنکیک های صخره ای گذاشته است! جانسون که جدیدترین فیلم اکشن و پولسازش «سازمان مرکزی اطلاعات و اخبار» است، اضافه کرد: شاید کیفیت برتر این کیک ها هنوز به سایرین القاء نشده باشد اما به آرامی این باور شکل خواهد گرفت. من مجبورم در مغزم طرح های مختلفی را بریزم و راههای متعدد و متنوعی را طی کنم و گریزی از شرایط فعلی ام وجود ندارد زیرا بسیار مایلم به سایرین ثابت کنم که آشپزی را می شناسم و هنرهای آن را بلدم.

البته تیزر کوتاهی که توضیح می دهد قابلیت های جانسون در امر آشپزی به چه شکلی است و تا کدام حد و میزان پیش می رود، به رغم کوتاه بودن واجد ادعاهایی است که باور آن سخت می نماید و فقط می توان از پیشرفته ترین طباخ ها انتظار آن را کشید. خود جانسون هم در نگاهی کمیک می گوید: هر گاه بحث پخت و پز پنکیک ها و سایر انواع کیک ها پیش می آید مطمئن باشید که تقلب هایی هم در کار است و من نیز گاهی از روی دست دیگران نت برداشته و یا کیک های دیگران را به نام خود تمام کرده ام! یکبار کیکی را که همسرم پخته بود و بسیار لذیذ بود، به مهمانان خود به عنوان محصول کار خودم ارائه دادم و آنها نیز پیش از خوردنش کلی به به و چه چه کردند. فرقی نمی کند، به هر حال همسر من نیز به گونه ای کارهایش متعلق به من است!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج