۳۹۸۲۷۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

«خشکسالی و دروغ» تحریم نیست

با نزدیک شدن به ماه محرم و هفته دفاع مقدس، سه فیلم «اروند»، «هیهات» و «کربلا جغرافیای یک تاریخ» به عنوان فیلم‌های مناسبتی این ایام در سینماهای کشور به نمایش درآمده‌اند.

وب‌سایت آی سینما: با نزدیک شدن به ماه محرم و هفته دفاع مقدس، سه فیلم «اروند»، «هیهات» و «کربلا جغرافیای یک تاریخ» به عنوان فیلم‌های مناسبتی این ایام در سینماهای کشور به نمایش درآمده‌اند. سخنگوی شورای صنفی نمایش در مورد تعطیلی سینماها در روزهای تاسوعا و عاشورا با توجه به اکران این سه فیلم توضیحاتی را به ما ارائه کرد. غلامرضا فرجی همچنین در مورد فیلم «خشکسالی و دروغ» هم می‌گوید که این فیلم از سوی حوزه هنری تحریم نشده و سینماهای این نهاد به دلیل اکران «هیهات» و «کربلا جغرافیای یک تاریخ» جایی خالی برای نمایش فیلم پدرام علیزاده را ندارند.
«خشکسالی و دروغ» تحریم نیست

در روزهای گذشته بحث تحریم اکران فیلم «خشکسالی و دروغ» در سینماهای حوزه هنری باز هم به یکی از سوژه‌های پرحاشیه سینمای ایران تبدیل شد. غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری بحث تحریم فیلم پدرام علیزاده از سوی این نهاد را رد می‌کند و در این باره به ما می‌گوید:« حوزه هنری هم اکنون مسئولیت پخش دو فیلم «هیهات» و «کربلا جغرافیای یک تاریخ» را به عهده گرفته و برای اکران این دوفیلم در سینماهای خود حساب ویژه‌ای باز کرده است و به همین دلیل و به خاطر پر شدن سانس‌‌های سالن‌های سینمایی حوزه، «خشکسالی و دروغ» نتوانسته در سینماهای این نهاد به نمایش درآید و حوزه هنری قصد تحریم این فیلم را ندارد. با پایان زمان نمایش این دو فیلم، ممکن است فیلم «خشکسالی و دروغ» در سینماهای حوزه هنری هم به نمایش درآیند.»

فرجی در حالی این گفته‌ها را مطرح می‌کند که احمد مختاری مدیر پخش «هدایت فیلم» در گفت‌وگو با ما از تحریم قطعی فیلم «خشکسالی و دروغ» توسط حوزه هنری صحبت به میان می‌آورد و اعلام می‌کند که مدیران سینماهای تحت نظر حوزه هنری، از جمله پردیس سینمایی «آزادی» حاضر به عقد قرار داد با این فیلم نشدند.

اما سه فیلم «اروند»، «هیهات» و «کربلا جغرافیای یک تاریخ» به عنوان فیلم‌های مناسبتی هفته دفاع مقدس و ماه محرم به نمایش درآمدند. به همین دلیل از سخنگوی شورای صنفی نمایش پرسیدیم که با توجه به اکران این سه فیلم، آیا سینماهای کشور در روزهای تاسوعا و عاشورا امکان نمایش این فیلم‌ها را خواهند داشت یا خیر که او در جواب گفت:« تعطیلی‌های رسمی در سینماهای کشور توسط وزارت ارشاد به سینماداران ابلاغ می‌شود و این ارشاد است که تعیین می‌کند که چه فیلم‌هایی در روزهای تعطیلی رسمی می‌تواند نمایش داشته باشند. اگر پخش کنندگان این فیلم‌ها قصد دارند که فیلم‌هایشان در روزهای تاسوعا و عاشورا هم به نمایش درآید، می‌توانند درخواست کتبی خود را به ارشاد ارسال کنند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج