جاباما
۳۹۸۳۰۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شرط مدیران تلویزیون برای پخش تیزر «ربوده شده»

کارگردان «ربوده شده» با تاکید بر اینکه نقشی در پخش تیزر فیلمش از ماهواره ندارد از اینکه تلویزیون تیزر فیلمش را پخش نمی‌کند انتقاد کرد.

خبرگزاری مهر: کارگردان «ربوده شده» با تاکید بر اینکه نقشی در پخش تیزر فیلمش از ماهواره ندارد از اینکه تلویزیون تیزر فیلمش را پخش نمی‌کند انتقاد کرد.
شرط مدیران تلویزیون برای پخش تیزر «ربوده شده»
بیژن میرباقری کارگردان فیلم «ربوده شده» که این روزها در سینماهای کشور اکران است در گفت و گو با ما با اشاره به وضعیت نامناسب تبلیغات تلویزیونی فیلم‌ها گفت: هرچند تیزرهای فیلم سینمایی «ربوده شده» کد پخش از تلویزیون دریافت کرده و حتی تصاویر روزبه بمانی از این تیزرها حذف شده است، اما هیچ کدام از تیزرهای فیلم از تلویزیون پخش نمی‌شود.
وی تاکید کرد: دلیل اصلی تلویزیون برای پخش نکردن تیزرهای «ربوده شده» این است که شبکه ماهواره‌ای جم برای مدتی تیزرهای این فیلم سینمایی را پخش کرده است. هرچقدر هم ما می‌گوییم که دخالتی در پخش تیزرهای فیلم در آن شبکه نداریم، قبول نمی کنند.
این کارگردان سینما ادامه داد: مدیران تلویزیون یک شرط برای پخش تیزرهای فیلم گذاشته است و از ما می خواهند که به شبکه جم بگوییم پخش تیزرها را متوقف کند تا تلویزیون ایران تیزرهای فیلم را پخش کند که ما برای برآورده کردن این شرط باید ارتباط مستقیم با شبکه های خارجی داشته باشیم که ما اصلا راه ارتباطی با آنها را نداریم.
وی بیان کرد: تلویزیون با چنین شرطی به ایجاد چنین رابطه ای رسمیت می دهد و انگار پخش تیزرها از شبکه های ماهواره ای به خواست خود سینماگران است.
کارگردان فیلم سینمایی «طبقه سوم» توضیح داد: از سوی دیگر این سوال پیش می‌آید که چطور در تلویزیون ایران فیلم های روز خارجی پخش می شود و کسی هیچ اعتراضی نمی کند، اما اگر تبلیغ فیلم های ما در شبکه های خارجی پخش شود بلافاصله اعتراض می کنند. البته تاکید می‌کنم ما در پخش این تیزرها هیچ نقشی نداریم.
میرباقری در پایان عنوان کرد: مدیران تلویزیون فکر می کنند با این تصمیم گیری ها از محصولات فرهنگی سینمای ایران دفاع می کنند ولی ما به آنها می‌گوییم اگر می خواهید از سینمای ایران حمایت کنید تیزرهای ما را در رسانه ملی پخش کنید.
«ربوده شده» داستان زندگی زوج جوانی را روایت می کند که در آستانه مهاجرت از ایران درگیر مشکلاتی می شوند که حوادث فیلم را رقم می زند.
نیکی کریمی، روزبه بمانی، سروش صحت، پگاه خسروی، مارال فرجاد، حامد جوادی، کامران ملکی، غزاله معتمدی بازیگران اصلی «ربوده شده» هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج