۳۹۸۳۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رندرهای جدید از نسخه طلایی گوشی گوگل

پیکسل‌های گوگل حدودا سه روز دیگر معرفی می‌شوند و طبق معمول آخرین مشخصاتشان پیش از رونمایی رسمی افشا می‌شود. امروز تصاویری از رندرهای نسخه طلایی رنگ گوشی‌ها منتشر شده است که در ادامه آن‌ها را تماشا می‌کنید.

وب سایت جی اس ام - وحید حق خواه: پیکسل‌های گوگل حدودا سه روز دیگر معرفی می‌شوند و طبق معمول آخرین مشخصاتشان پیش از رونمایی رسمی افشا می‌شود. امروز تصاویری از رندرهای نسخه طلایی رنگ گوشی‌ها منتشر شده است که در ادامه آن‌ها را تماشا می‌کنید.

رندرهای جدید از نسخه طلایی گوشی گوگل

اخیرا شایعات زیادی پیرامون پرچمداران آینده گوگل منتشر شده است که از این میان طراحی عجیب و غریبشان بیش از بقیه مشخصات تعجب ما را برانگیخت. احتمالا می‌دانید که گوگل کنفرانس رسمی خود را سه‌شنبه همین هفته برگزار می‌کند. با توجه به اینکه تصاویر و مشخصات نهایی گوشی‌های پیکسل و پیکسل اکس‌ال به بیرون درز کرده، با اطمینان خاطر می‌توان به تماشای مراسم رونمایی نشست. جالب اینکه درست پیش از معرفی گوشی‌ها رندرهایی از نسخه طلایی رنگشان به بیرون درز کرده است که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

چندی پیش تصاویری از نسخه آزمایشی گوشی‌ها منتشر شده بود که برای طراحی دقیق‌ترین رندرها پیش از رونمایی رسمی به طراحان کمک شایانی می‌کند. یکی از طراحان خوش‌ذوق در اقدامی جالب رنگ طلایی گوشی‌ها را در تصاویری گرافیکی به نمایش درآورده است.
صادقانه بگوییم؛ تصاویر اولیه گوشی چندان به دلمان ننشسته بود، به‌خصوص مربع مشکی رنگی که روی قاب پشتی به چشم می‌خورد. خوشبختانه رندرهای جدید بسیار زیباتر از نسخه‌های پیشین به نظر می‌رسد و تنوع رنگ نسبتا خوبی در تصاویر به چشم می‌خورد.

دقت داشته باشید که این‌ها تصاویر رسمی گوشی‌ها نیست، بلکه نتیجه کار هنری تعدادی گرافیست از وب‌سایت روسیه‌ای Rozetked است. اگرچه این‌ها دقیق‌ترین تصاویری است که تاکنون از پیکسل و پیکسل اکس‌ال طراحی شده، همچنان ممکن است با تغییرات غافلگیرکننده‌ای در روز رونمایی روبرو شویم.
رندرهای جدید از نسخه طلایی گوشی گوگل
رندرهای جدید از نسخه طلایی گوشی گوگل
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج