جاباما
۳۹۸۳۷۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دپوی گوشت قرمز در آستانه محرم

رییس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی از دپوی گوشت قرمز گاوی و گوسفندی توسط سودجویان خبر داد و گفت: این افراد سوجو با فروش محصولات دپو شده در دهه اول محرم و نیز اربعین حسینی همانند عید سعید قربان از وضعیت بازار منتفع می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا: علی‌اصغر ملکی در مورد آخرین وضعیت بازار گوشت قرمز در آستانه ماه محرم، اظهار کرد: در مورد گوشت قرمز گوسفندی اتفاقی که در چند ماهه اخیر رخ داده رشد جهشی قیمت‌هاست که با توجه به کمبود دام همچنان این روند ادامه داشته و طی هفته گذشته نیز مجددا با افزایش قیمت هزار تومانی به ازای هر کیلوگرم از این گوشت روبرو بودیم تا به قیمت ۳۸ هزار تومان به دست مصرف‌کننده برسد.

وی ادامه داد: در دهه اول ماه محرم با ذبح‌های بی‌رویه نیز مواجه هستیم که این موضوع موجب خواهد شد کمبود بیشتری احساس شود. هر چند از امور پشتیبانی وزارت جهاد کشاورزی درخواست کردیم تا اگر ذخایری در این زمینه وجود دارد به بازار وارد شود تا از تنش‌های موجود بازار این محصول جلوگیری به عمل آید. این اتفاق در مورد گوشت مرغ رقم خورد و با عرضه ذخایر موجود از تنش‌های بازار آن جلوگیری شد.

به گفته رییس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی، مسئولان وزارت جهاد کشاورزی اعلام کردند که برای هیات‌ها و تکایا سهمیه‌هایی در ارتباط با تامین گوشت قرمز در نظر گرفتند.

ملکی با اشاره به اربعین حسینی به عنوان روزی که بسیاری از زائران به کشور باز می‌گردند، خاطرنشان کرد: در مورد اربعین حسینی نیز همچون دهه اول محرم نگرانی‌هایی وجود دارد چرا که باز هم کمبود گوشت احساس خواهد شد. بسیاری از سودجویان محصولات خود را همچنان دپو کرده و قصد دارند با فروش آن در نزدیکی دهه اول محرم و نیز اربعین بیشترین سود را کسب کنند.

وی همچنین در مورد افزایش قیمت گوشت قرمز گاوی نیز بیان کرد: گوشت گاوی نیز به ازای هر کیلوگرم ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان افزایش یافته اما شرایط آن در قیاس با بازار گوشت گوسفندی مساعدتر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج