۳۹۸۴۵
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

پرتغالی‌ها تیم ملی و پرسپولیس را به این وضع دچار کردند

رویانیان جواب کی‌روش را با تهدید داد!

مدیرعامل باشگاه‌ پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های کی‌روش گفت: آقای کی‌روش! به زودی می‌گویم شما مقصر بودی یا مانوئل ژوزه اما صحبت های شما پاسخ دارد و باید تاوان آن را بپردازید!

ایسنا: مدیرعامل باشگاه‌ پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های کی‌روش گفت: آقای کی‌روش! به زودی می‌گویم شما مقصر بودی یا مانوئل ژوزه اما صحبت های شما پاسخ دارد و باید تاوان آن را بپردازید!

محمد رویانیان در واکنش به صحبت‌های کارلوس کی‌روش با بی‌بی‌سی که معتقد بود افت پرسپولیس با سرمربیگری مانوئل ژوزه به تیم ملی ایران ضربه زده است، ظهار کرد: اتفاقا این کی‌روش بود که به پرسپولیس ضربه زد. البته منظور صحبت‌های کی‌روش در مورد پرسپولیس، مانوئل ژوزه بوده است.

وی تاکید کرد: اینکه مقصر چه کسی بوده را بعدا می‌گویم اما آقای کی‌روش یک طرفه قضاوت نکنید! صحبت‌های شما در BBC پاسخ دارد و باید تاوان پاسخ آن را بپذیرد. به زودی خواهیم گفت که شما مقصر بودی یا مانوئل اما آنچه مسلم است پرتغالی‌ها تیم ملی و پرسپولیس را به این وضع دچار کردند. من الان نمی‌خواهم موضوع را بشکافم اما مدارکی دارم که این را ثابت می‌کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که یعنی دلایل افت پرسپولیس را مسایل غیرفنی می‌دانید، تصریح کرد: بله، مسایل غیرفنی بود. این ماجراها پیش از شروع فصل آغاز شده بود، زمانی که بازیکنان ما نزدیک به ۲۰ روز در اردو بودند. وقتی بازیکنان از تیم ملی به پرسپولیس آمدند، چهار روز بعد بازی داشتیم. هر دفعه بازیکنان به اردو می‌رفتند و برمی‌گشتند باید چند روز بعد در لیگ بازی می‌کردیم. کی‌روش باید پاسخ دهد که منظورش چیست؛ اما ما می‌دانیم که مشکل تیم ملی و پرسپولیس هر دو یکی است.

رویانیان به ایسنا گفت: ژوزه پیش از ورود به پرسپولیس مشکلی نداشت. او طی ۱۲ سال ۲۰ عنوان قهرمانی بدست آورده بود و به ایران آمد تا پرسپولیس را هم قهرمان لیگ کند. من درصدد هستم تا بیانیه‌ای جامع و روشن را در این باره منتشر کنم تا اذهان عموم نسبت به این مساله روشن شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان از سوی ژوزه بر علیه کی‌روش تحریک می‌شدند، اظهار کرد: خیر، چون قدرت تاثیرگذاری کی‌روش بر بازیکنان به مراتب بیشتر از ژوزه بود؛ چون به هر حال او مسوولیت تیم ملی را داشت و ما یک باشگاه بودیم. از طرفی کی‌روش مدت بیشتری را در ایران سپری کرد و با بازیکنان آشنا شده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اشکان

      اگر قرار بر اینه که هر کس از راه میرسه به رویانیان ایراد بگیره که چرا این همه هزینه کرده بهتره اول این سئوالو از آقایان ساکت و رحیمی و فتح ا... زاده بپرسند که چطور اون همه پول هزینه کردند.در ضمن مدیرعامل پرسپولیس برای اولین بار برای باشگاه درآمدزایی کرده و هیچ کس تا حالا این کارو نکرده بجای اینکه از رویانیان حمایت بشه همه دارند میکوبنش،چیه دیدید تیمش رو غلطک افتاده ترسیدید؟؟؟؟کی روش هم دیده تیم ملی رو به مسلخ برده و احتمال صعودش کمه اومده داره ذهنا رو منحرف میکنه،آقای کی روش بقول رویانیان شما گرونترید یا ما؟؟؟؟تو کدوم دوره بازیه دیدید واسه یه بازی 20روز لیگ رو تعطیل کنند؟چرا نمیگید مقصر خودتونید که بار فنی ندارید و همیشه بعنوان نفر دوم مطرح بودید و هیچ وقت بعنوان سرمربی موفق نبودید؟؟؟؟آقای کی روش شما هم فقط بدنبال پولید و بس.تو این فوتبال پر هیاهو و کثیف یک نفر پیدا شده که صراحت داره و رو بازی میکنه و مثل بعضی ها کارای کثیف نمیکنه حالا مدام بکوبیدش و تهمت بزنید ، رویانیان اگر پولی هم خرج کرده بیشترش از پول هایی بوده که خودش و مجموعه اش برای باشگاه درآمدزایی کردند.

    • محمد

      اه.بسه دیگه.مردم تو چه حالین شما تو چه حالی.یکی این رویانیانو از برق بکشه...

    • mori

      زنده باد رويانيان

    • بدون نام

      jenabe aqaye ashkan nemidonam che meqdar malomat va etelaat az 2nyaye football darid ama har adame kam savad ham ke az alame football va modiriyate chizi sar dar nayare ba negah be gozashtehaye nachandan dore perspolis mitone be rahati omqe fajee ro dark kone . 2voman darde emroze jamee ma in chizha nist balke sharayete asaf bare maishati va faqre eqtesadi ma ro dare az padarmiyare va moteasefane hichgone rahi ham baraye bron raft az in bonbast nake vojod nadashte.bashe.balke ma rahesho gom kardim ya ba kamale taassof cheshmamono bastimo khodemono be khab zadim be omide irani abad.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج