۳۹۸۴۹۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

کارخانه «فولاد ارسباران» هم تعطیل شد

یک منبع خبری در کارخانه «فولاد ارسباران » از تعطیلی این واحد تولیدی و بیکاری بیش از ۵۰کارگر این کارخانه خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: یک منبع خبری در کارخانه «فولاد ارسباران » از تعطیلی این واحد تولیدی و بیکاری بیش از ۵۰کارگر این کارخانه خبر داد.
منابع کارگری در این واحد تولیدی گزارش کردند، کارخانه «فولاد ارسباران» که در زمینه تولید انواع آهن و میلگرد درشهرستان تاکستان در استان قزوین فعالیت دارد، از اول اردیبهشت ماه سال جاری (95) به دلیل مشکلات مالی تعطیل شده و تمامی کارگران آن هم اکنون بیکارشده‌اند.

این کارگران که بصورت میانگین بین ۱۰سال سابقه کار دارند، در ادامه درباره وضعیت خود می‌گویند: مجموع ۵۰ کارگر این واحد تولیدی بعد از تعطیلی کارخانه همه اکنون بیکارند ودر حال حاضر برای گذران زندگی خود تنها از مقرری بیمه بیکاری استفاده می کنند.

کارگران می‌گویند؛ ذوب آهن ارسباران در گذشته حدود ۴۰۰کارگر داشت که شمار زیادی از کارگران به تدریج در طی دو سال گذشته که صنعت کشور دچار بحران اقتصادی شده بود، اخراج شدند که در نهایت تعداد کارگران به حداقل ۵۰ نفر رسید.

کارگران می‌گویند پیش از این شرایط تولید در کارخانه فولاد ارسباران بسیار خوب بود و آنچه در این مدت کوتاه باعث بحرانی شدن وضعیت این واحد شده است انباشت بدهی های مالی کارخانه به نهادهای مختلف دولتی و خصوصی همانند اداره مالیات وبیمه تامین اجتماعی است.

آنها با یادآوری اینکه کارگران برای پی گیری مشکلات بوجود آمده بارها به نهاد های دولتی مستقر در شهرستان تاکستان مراجعه کرده انددر خاتمه گفتند: باتوجه به وضعیت نامناسب معیشتی و شرایط دشوار اقتصادی انتظار داریم تا کارفرمای با بازگشایی کارخانه امکان اشتغال دوباره را برای کارگران فراهم کند.

به گفته کارگران فولاد ارسباران کارفرمای این واحد تولیدی در عین واحد مالک چندین کارخانه فولاد همانند آرمان شفق، فولاد قزوین، فولاد کاسپین، وچندین واحد دیگر در استان قزوین وشهرستان تاکستان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حاکم

      طرفداران روحانی لطف کنند بیایند جواب بدهند البته می دونم مقصر دولت قبله خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج