۳۹۸۸۲۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

پخش سریال «مردگان متحرک» تا چند سال دیگر

مدیر شبکه AMC به تازگی اعلام کرده است که پخش سریال «مردگان متحرک» مثل «استار ترک» تا سال‌ها بعد ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری صبا: مدیر شبکه AMC به تازگی اعلام کرده است که پخش سریال «مردگان متحرک» مثل «استار ترک» تا سال‌ها بعد ادامه خواهد داشت.
پخش سریال «مردگان متحرک» تا چند سال دیگر

به نظر می‌آید هواداران سریال «مردگان متحرک» از تماشای این سریال خسته نمی‌شوند. سریال موفق شبکه AMC پیشاپیش مجموعه اسپین-آف خود را با عنوان «از مردگان متحرک بترسید» نمایش داده است و این فرنچایز را به عنوان کاری که قابلیت بازسازی و بازپروری چندباره را دارد می‌بیند.

مدیر این شبکه، جاش ساپان این سریال را با «استار ترک» مقایسه کرده است که هیچ کمبودی در ارائه نسخه‌های متفاوت از خود ندارد. «مردگان متحرک» بهار سال بعد با فصلی تازه بازخواهد گشت.

ساپان در این باره گفته است: "استارک ترک سه مرتبه رفت و دوباره به نمایش درآمد. ما فکر می‌کنیم که فرنچایزی را در اختیار داریم که درواقع در حیطه کاری که ما برای امرار معاش انجام می‌دهیم چیز بسیار نایابی است."

زمان مشخص خواهد کرد که این گفته ساپان چقدر درست از آب درمی‌آید، اما در حال حاضر اشتهای تماشاگر برای دیدن زامبی‌ها ذره‌ای کمتر نشده است. شبکه AMC نیز اعتقاد دارد در زمین رقابت میان شبکه‌های تلویزیونی با این سریال در جایگاه خوبی ایستاده است.

ساپان ادامه می‌دهد: "این محیط بیش از آنکه بخواهد منطقی باشد چالش‌برانگیز و در هم است. خبر خوب این ست که اگر شما نگاهی به سریال‌های شبکه‌های کابلی بیندازید و به ۱۰ عنوان برتر آن‌ها نگاه کنید، ۵ عنوان را متعلق به ما خواهید یافت. و این جایگاه بسیار خوبی برای ماست."

پیش از آنکه بخواهید به اظهار نظر درباره گفته‌های مدیر این شبکه بپردازید فقط به خاطر بیاورید اگر کسی در سال ۱۹۶۹ ،زمانی که سریال «استار ترک» اولین بار از تلویزیون پخش شد، به شما می‌گفت این سریال تا دهه‌ها بعد نیز ادامه خواهد داشت حتمالا فکر می‌کردید او دیوانه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شبکه اپرا داره نشون میده از اولش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج