۳۹۸۸۷۹
۲۰ نظر
۵۰۰۸
۲۰ نظر
۵۰۰۸
پ

دلیل گران شدن بسته اینترنت موبایل اعلام شد

روز گذشته در جریان همین مراسم رونمایی از پروژه جدید ایرانسل محمود واعظی در خصوص دلیل گران شدن بسته اینترنت موبایل توضیحاتی را ارایه داد.

وب سایت تک شات: روز گذشته در جریان همین مراسم رونمایی از پروژه جدید ایرانسل محمود واعظی در خصوص دلیل گران شدن بسته اینترنت موبایل توضیحاتی را ارایه داد.

دلیل گران شدن بسته اینترنت موبایل اعلام شد

وی در ارتباط با گران شدن نرخ تعدادی از بسته های اینترنت موبایل که با دستور رگولاتوری مبنی بر کاهش تعرفه ها منافات دارد گفت: «آنچه به ما مربوط می شود تعیین سقف تعرفه برای ارائه خدمات از سوی اپراتورهاست که در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مصوب می شود. اپراتورها در ارائه بسته های اینترنتی باید پایین تر از سقف تعرفه ها عمل کنند. آنچه که مربوط به ما می شود و به آن نظارت می کنیم این است که اپراتور از سقف قیمت تعیین شده مطابق با مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات بالاتر نرود. اما در صورتی که تعرفه در زیر قیمت مشخص شده باشد، مشکلی برای تغییر وجود نخواهد داشت.»

وزیر ارتباطات در خصوص جذب سرمایه گذاری خارجی نیز به آغاز مذاکراتی با اپراتورهای اصلی، مجازی و FCP ها پس از برجام اشاره کرد.

واعظی به موضوع رجیستری به عنوان طرحی بزرگ اشاره کرد که نتایج آن به زودی قابل ارایه نیست و تصمیم گیری در خصوص اجرای آن به بعد موکول شده است.

اجرای این طرح فعلاً به صورت آزمایشی و موقت است تا بررسی کنیم چه مشکلاتی با آن همراه خواهد بود. این موضوع یک کار بزرگ است که زمان آن مشخص نیست و به محض آنکه نتایج آن مشخص شود، به صورت رسمی برای اجرا اعلام می شود.

وزیر ارتباطات درباره اینکه چرا برخی موانع ترابردپذیری همچون پیام اعلام ترابرد رفع نمی شود, گفت: «کمیته ویژه ای برای بررسی موانع این حوزه در نظر گرفته شده و از اپراتورها خواستیم تا با حضور در میدان به سمت رفع مشکلات بروند.»

وزیر ارتباطات در مورد ارائه انواع خدمات پرداخت خورد با کیف پول روی شبکه موبایل و با استفاده از شبکه شتاب تاکید کرد: «در زمینه ارائه این سرویس به دلیل مشکلات سیستم بانکی ۲ سال است که تاخیر داریم و با مذاکرات طولانی که با دکتر سیف در بانک مرکزی داشته ایم، آنها را متقاعد کرده ایم تا در این زمینه رضایت دهند. در این خصوص کمیته ای به ریاست مهندس جهانگرد رئیس سازمان فناوری اطلاعات تشکیل شده است و ۴ جلسه نیز در این مورد با مسئولان بانک مرکزی داشتیم تا در نهایت ارائه خدمات بانکداری موبایل و کیف پول الکترونیکی با موافقت بانک مرکزی انجام شود. این موضوع ارائه خدمات را برای مردم تسهیل می کند و تحولی در حوزه بانکداری الکترونیک خواهد بود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امید

      شما ها خودتون با خودتون بخدا درگیرین خودتوت هم به حرفای خودتون هم اعتماد ندارین.مگه قرار نبود اینترنت ارزان بشه پس چی شد تلفن از پنجاه هزارتومان شد دویست هزار تومان حالا هم می خواهید اینترنتو گران کنید چرا این همه می خورید سیر نمیشید اخه تا کی باید از مردم گدایی کنید بخدا خجالت میخواهد .یخورده درست کار کردنو از کشورهای خارجی یاد بگیرید.خستمون کردید بخدا

    • بدون نام

      این هم از ارزونی اینترنت!

    • بدون نام

      ایرانسل اول آنتن دهیشو درست کنه ' بعدم گرون نکنه

    • بدون نام

      آقایان طرفداران روحانی به نظر شما کار احمدی نژاد نیست،؟

    • بدون نام

      مثلآ قرار بود ارزون بشه!طبق معمول برای گرون شدن دلیل اوردن و گرون شد!اینجا دیگه هیچی درست بشو نیست

    • بدون نام

      حالا گران شد،،، اما این بابا چرا این شکلیه این عتیق ها را از کجا پیدا میکنید؟

    • بدون نام

      من خودم منطقه ای هستم ک از اینتر نت 3G حمایت نمیشه اونوقت با مبلغ زیاد بسته هارو میخرم بدترین وزیر تو عمرم که دیدم

    • مهدی

      پول بسته باسرعت4مگ رو میگیرن بعد سرعتش 10کیلو بایتم نیس.هم این پولهای حروم رو میخورید که کشور به هیچ جا نمیرسه.زورتون به ما رسیده نامردا اگه مردی بیا جلو

    • غلامرضا

      با سلام
      از وزیر محترم سپاسگزاری میکنم و شکرانه آنرا بجا میاورم که اجازه نمی دهید بالاتر از سقف قیمت تعیین شده, قیمت آن افزایش پیدا کند ولی اپراتورها چنان سرمان را به سقف کوبیدند که چشمانمان از دیدن افزایش قیمت چارتا شد بعد از گذشت دو, سه روز ,هنوز که هنوز است گنجکشکان طفل معصوم دور سرمان حلقه زده و در حال پروازند البته بهتر از هر شخصی ایشان می دانند از نعمت گرانترین قیمت اینترنت در جهان بهره مند هستیم و حائز عنوان قهرمانی, کیفیت و سرعتش هم به مدد همکارانشان گوی سبقت را از جهان ربوده و در آن رده هم حائز عنوان قهرمانی , ما که مهندس نیستیم ماشین حساب مهندسی داشته باشیم سر انگشتی حساب کردیم افزایشش 50% شده بود همراه اول هم همیشه در افزایش قیمت اول است. تا باشد از این خدمات ارزنده

    • mohsen

      این اقایون فکر کردن با گران کردن اینترنت میتونن جلوی ارتباط مردم با جهان خارج رو بگیرن ولی زهی خیال باطل نمیدونن که تکنولوژی اینقدر در حال پیشرفته که تا چند سال دیگه برای دریافت اینترنت احتیاجی به اپراتورهای داخلی نیست ،پس تا فرصت دارین خوب بتازونین!

    • متنفر از بی لیاقت ها

      خدا لعنت کنه همشون رو خدا سزای این پولهایی رو که بر مردم تحمیل می‌کنند. آخه مگه اینترنت چیه اینقدر گرون باشه.

    • ابو غولتشن

      بسته 800 مگ 1000 تومن الان شده 300 مگ همون 1000 تومن بعدش نرسیده به مصرف 250 مگ تموم میشه حکایت همون پدر مهربونی که بچش بهش گفت بابا دو تومن پول بده میخوام چیز بخرم اونم گفت" مگه دیروز بهت دوتومن ندادم از این پس اینجوری خرج کنی فقط هزارتومن بهت میدم و بعدش ته جیبشو که گشت یه پونصدی داد دست بچه
      ذر بسیاری از کشور ها اپراتور ها به رایگان تعرفه ها رو در اختیار کاربران میدن در ایران هم ما جز دزدی و کلاه برداری اپراتور ها از مشترکین هر روز به یه بهانه خیری ندیدم ....،

    • Morteza

      اقا من دقیق 1 گیگ داشتم.. یه فیلم رو که اونم دقیق 1گیگ بود رو گذاشتم دانلود شه… بعدش دیدم بسته یک گیگم تموم شده و 700 مگابایت از فیلم دانلود شده…و برنامه دیگه ای هم اینترنت رو مصرف نکرده.. چون مصرف داده هارو چک کردم… یعنی حدودا 30درصد اینترنت بسته ام رو هوا رفت… میخام بگم اینا دزدیه، حرومه ،من که راضی نیستم اون دنیا ازحلقومتون میکشم بیرون

    • مهدی

      در مورد همه چی حرف زده غیر از دلیل واضح گرونی اینترنت
      ریجستری تلفن چیکار به موضوع گرونی اینترنت داره؟
      مرگ بر مسولان بی لیاقت

    • بدون نام

      یعنی ........ ما همون 3 گیگ 13 تومن قانع بودیم باز این چه بازی ایه در اوردین

    • مسعود

      خدایی دیگه نمیدونیم چی باید بگیم ، ما ملت از رو رفتیم ، خداوند رحمان به شما پوستی به کلفتی چرم فیل عطا کنه ، آخه با مرامها ،اول میاید دولت الکترونیک تشکیل میدید و همه فعالیتهای مدنی رو متصل به الکترونیک میکنید بعد میاید بشکل خزنده و گزنده نرخ بسته های اینترنتی رو میبرید بالا ، خدایی شما دیگه کی هستین .؟

    • به تو چه

      اینا دارن میکنن تومون و هی ادامه میدن تا ایکه میبینی میکشه بیرو میاد سر بالش میپاشه رومون

    • h

      تو این مملکت مگه چی درسته که این باشه؟مردم دارن تو کشورای دیگه از نت رایگان استفاده میکنن اونوقت ما باید بخاطر 1گیگ انقد پول بدیم هر چی میکشیم تقصیر خودمونه که ساکت نشستیم اینام هر کاری میکنن یه مدت کسی بسته نخره حالشون جا میاد ولی خب..

    • علی رضا

      سلام، قیمت بسته ها اصلا مناسب نیست و بالاتر از اون چیزی هست که باید باشه ، قرار بود ارزان تر در دسترس مردم قرار بگیره نه خیلی گرون تر کجای دنیا اینطور گران فروشی میکنن چه خبر .... یه خورده نظارت هم بد نیست ...

    • ناصر

      سلام آقاچرااینقدردروغ میگوییدبسته اینترنت چهارگیگ همراه اول راقبلاحدودنوزده هزارتومان میخریدم امروزباهمان قیمتنوزده هزار دوگیگ اینترنت وچهارگیگ داخلی رابه من داد گرانی اینترنت تاکجا،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج